;
تفریح و سرگرمی

آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

تست شخصیت متکی به نوع فهم: باید به شما بگوئیم که تست امروز بسیار شگفت انگیز است. حیوانی که می بینید به شما خواهد گفت که آرمانگرا هستید یا واقع بین!؟

بنبریان همانطور که گفته شد این تست سرگرم کننده را انجام دهید تا بفهمید آیا شما یک آرمانگرا هستید یا یک واقع بین! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و ببینید کدام حیوان در اولین نگاه مقابل چشمان شما ظاهر می شود؟ با تست شخصیت متکی به نوع فهم مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

تست شخصیت متکی به نوع برداشت

تست های شخصیت به روشی محبوب برای به دست آوردن درک بهتر از خود تبدیل شده است. یکی از این تست ها، آزمایش حیوانی است که اکنون مقابل چشمان شماست. تست شخصیت متکی به نوع برداشت می‌تواند نشان دهد آیا شما یک متفکر آرمان‌گرا هستید یا واقع‌گرا. به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

تست شخصیت متکی به نوع برداشت

حکایت اگه برای من آب نداره‌، برای تو که نون داره!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

تفسیر تست شخصیت متکی به نوع برداشت

همان طور که اشاره شد این آزمایش شامل نگاه کردن به تصویر و برداشت شما از آن بود. اینکه در نگاه اول چه حیوانی را در تصویر مشاهده کردید؟ پاسخ شما بینشی از ویژگی های شخصیتی شما و نحوه نگرش شما به جهان اطرافتان را به شما می دهد. اکنون به تفاسیر مراجعه کنید.

برایتان چالب خواهد بود: حکایت هر چیز که خوار آید یک روز به کار آید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

تست متکی به نوع فهم

دیدن اردک

کسانی که اردک را به عنوان اولین حیوان در تست شخصیت متکی به نوع برداشت دیدند، معمولاً رویاپردازان آرمان‌شهری هستند. آنها تمایل زیادی به خلاقیت و تخیل دارند و نگاهی خوش بینانه به زندگی و جهان دارند.

آنها اغلب آرمان گرا دیده می شوند و معتقدند هر چیزی زمانی امکان پذیر است که ذهن خود را به آن معطوف کنند. آرمان‌شهری ها اغلب به سمت هنرها و فعالیت‌های خلاقانه کشیده می‌شوند، که آنها را حل‌کننده‌های بزرگ مشکلات و مبتکران می‌کند. تلاش آنها برای تبدیل جهان به مکانی بهتر، جاه طلبی آنها را تقویت می کند و آنها را به رهبران و مربیان بزرگ تبدیل می کند.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

دیدن خرگوش

کسانی که خرگوش را به عنوان اولین حیوان در تست شخصیت متکی به نوع فهم دیدند، به احتمال زیاد موفق تر هستند. این افراد با درک درستی از آنچه که می توان به طور واقع بینانه به دست آورد، دیدگاه پایه تری نسبت به زندگی دارند.

آنها اغلب متفکران تحلیلی و عملی هستند که برای پیشرفت، ریسک های حساب شده ای را انجام می دهند. دستاوردهای واقع بین، حل کننده های کارآمد مشکل و استراتژیست های بزرگی هستند که می دانند چگونه در موقعیت های دشوار برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنند. آنها در تعقیب جاه طلبی های خود منظم و سرسخت هستند.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

جویندگان بی طرفی

کسانی که نه یک اردک و نه خرگوش را دیدند، ممکن است خود را جایی بین رویاپردازان آرمان‌شهر و دست‌آوردهای واقع‌بین ببینند. این افراد برای تعادل در تمام جنبه های زندگی ارزش قائل هستند و به دنبال هماهنگی بین دو افراط هستند. آنها ترجیح می‌دهند که طرفی را نگیرند، بلکه راه میانه‌ای بیابند. جویندگان بی طرفی برای صلح و تفاهم تلاش می کنند و سخت تلاش می کنند تا پل هایی بین دیدگاه های مخالف ایجاد کنند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نوع فهم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شاه می بخشد شیخ علی خان نمی بخشد!

اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

 کدامیک از این دو زن ممکن است با گفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا