;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: مرغ عشق بدون جفت را در میان مرغ عشق‌ها پیدا کنید!

تست ها و چالش های تصویری روز به روز در حال گسترش هستند. شاید برخی تنها علت را جذاب بودن این تصاویر و اینکه سبب سرگرمی مخاطبان می شود، مطرح کنند. اما واقعیت اینجاست که هدف اصلی این تست ها و آزمون های تصویری، تلاش برای افزایش قدرت تمرکز و بینایی مخاطبان است. لذا در این چالش، قدرت تمرکز، دقت و همچنین بینایی شما به چالش کشیده می شود. با تست قدرت بینایی با مرغ عشق با چشمک همراه باشید.

دقت: برای دیدن تصویر اصلی به پایین صفحه مراجعه کنید. تصویر اول بدلیل قرار گرفتن در تصویر شاخص بریده شده است.

بیشتر بخوانید:اگر مدعی داشتن چشم عقاب‌اید، جغد کوچک در این عکس را پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با مرغ عشق

در این تصویر تعداد زیادی مرغ عشق به تصویر کشیده شده است. به رنگ ها و طرح های مختلف. از هر رنگ و طرح یک جفت مرغ عشق وجود دارد، اما یک مرغ عشق در اینجا تنهاست. آن را پیدا کنید. به تصویر زیر با دقت نگاه کنید.

اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست،  شخصیت واقعی شما را افشا می‌کند!

تست قدرت بینایی با مرغ عشق

.

.

.

.

.

.

گویا این پرنده در این بازی فکری پیچیده، جفتش را از دست داده است .آیا توانستید آن را تشخیص دهید. این معما ساخته دوداس، کاریکاتوریست مجارستانی، معروف به دودولف است و به طور مشخصی دشوار است.

این نشان می دهد که 41 مرغ عشق رنگارنگ روی چهار سیم نشسته اند.

.

.

.

اگر هنوز مشکل دارید، مرکز تصویر را بررسی کنید.

 

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی، باید بگم چشمای عقاب داری!

حلش کردی؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا ببینید آیا آنها نیز می توانند آن را پیدا کنند.

اهمیت تست ها و پازل های معمایی

مغز ما از میلیاردها اتصال عصبی تشکیل شده است که برای بهبود عملکرد آن باید دائماً کار شود. دنده ماشین خود را تصور کنید. وقتی زنگ زد و دیگر تکان نخورد چه کار می کنید؟ البته که به آن روغن می زنی! به همین ترتیب، مغز شما نیز هر از چند گاهی به مقداری روغن نیاز دارد.

راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.

چرا این آزمون ها مهم هستند؟

این آزمون علاوه بر سرگرمی مغز شما را به فعالیت وادار می کنند. فعالیت مغز به شما کمک می کند که شما چزئی نگرتر، باهوش تر، دقیق تر و عمل گرا تر شوید. این آزمون ها این زمینه را فراهم می کنند. در بلند مدت می توانند سبب افزایش عملکرد مغز شوند.

جلوگیری از آلزایمر با تمرینات مغز

آلزایمر امروزه به یکی از اصلی ترین نگرانی های بشر تبدیل شده است. البته جای امیدواری است که با تعقیب سلیه دستورات و توصیه ها از مبتلا شدن به این بیماری جلوگیری کرد. یکی از این توصیه ها پرداختن به فعالیت های ذهنی است. فعالیت هایی که به عملکرد های چندگانه و برقراری ارتباط تعامل و سازماندهی نیاز دارند، برای این افراد مفید است.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست شخصیت شناسی: در تصویر ابتدا مار دیدی یا دست؟

تیز بین ها و چشم عقابی ها| اگر مار را در 10ثانیه پیدا کنید،آدم تیزبینی هستید!

تست قدرت بینایی: قهوه جوش‌های بدون دسته را در تصویر پیدا کنید؟

 یکی از جغدها را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

تست شخصیت:با انتخاب یک الگوی یین و یانگ خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا