;
تفریح و سرگرمی

اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی: زندگی در قرن حاضر با مشکلات فراوان روبرو است. کم تحرکی از معضلاتی است که بشر امروز با آن روبروست. محققان معتقدند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت مربوط به بی تحرکی یا کم تحرکی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم و … از بسیاری از مشکلات جسمی بکاهد. در کنار آن برای افزایش عملکردها و توانائیهای شناختی لازم است، عملکرد مغزمان را افزایش داده و آن را با انواع بازی های فکری و … تمرین دهیم. بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … همگی بدلیل کم تحرکی در فعالیت های مغزی است.

پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند. شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی همراه شده و جغدی که در میان درخت مخفی شده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی

چالش ها در زندگی علیرغم آنکه می توانند خسته کننده و سخت باشند، اما در مواردی می توانند سبب رشد افراد شوند. موفقیت در چالش ها تعیین کننده میزان توانایی یک فرد است. یکی از چالش هایی که این روزها فضای مجازی را فرا گرفته است، تعیین میزان دقت، تمرکز و بینایی افراد است. در این چالش ها تصاویری از طبیعت به نمایش گذاشته می شود که پرنده یا حیوانی در آن به خوبی خود را استتار کرده است و تنها یک نگاه تیز می تواند آنها را شناسایی کنند. در تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی نیز شما با تصویری از یک درخت خشکیده روبرو هستید. شما باید بتوانید در یک نگاه جغد را در این تصویر شناسایی کنید.

این تصویر در این روزها مرتب در شبکه های اجتماعی همرسانی می شود. در توضیحات این عکس هم آمده است که یک جغد در این تصویر خودنمایی می کند. تنها تعداد کمی از افراد قادر به شناسایی این جغد در یک نگاه شدند و برخی مدعی شدند که اساساً هیچ پرنده ای در این عکس حضور ندارد. اما واقعا یک جغد در عکس وجود دارد و فقط یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. اگر آماده هستید شما نیز یکبار امتحان کنید. باید بدانید که انجام این تست ها و پازل های تصویری، سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت افزایش قدرت تمرکز و جزئی نگری شما می شود.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی

در این تصویر نیز یک جغد در میان درخت خود را به خوبی هماهنگ کرده است. اگر این جغد را بتوانید پیدا کنید واقعا دارای دقت و قدرت بینایی عالی هستید. بینندگانی که جغد را در یک نگاه دیدند، می توانند ادعا کنند که بینایی یک عقاب را دارند. این عکس در TikTok به اشتراک گذاشته شد و صدها کاربر در نظرات واکنش نشان دادند. اگر هنوز نتوانستید این پرنده را در تصویر شناسایی کنید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید. او در حال دیدن زدن شماست.

احتمالاً بپسندید: آزمون دقت ذهن:خرسی که خودش رو از شکارچی مخفی کرده پیدا کن!

 

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

.

.

.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

جواب تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی: اگر هنوز نتوانسته این این جغد زیبا را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین نگاهی بیندازید. دیدن این پرنده واقعا به آسانی نبوده است و واقعا اگر شما این حیوان را در یک نگاه شناسایی کردید باید به دقت وتمرکز شما نمره 20 داد.

شاید بپسندید:بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

شاید بپسندید: بازسازی چهره فرعون دوران حضرت موسی با کمک هوش مصنوعی!

استتار سیاهگوش در علفزار

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

امیدوارم از تست قدرت بینایی با شناسایی جغد مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل اول چاه را بکن بعد مناره را بدزد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگر نکته تصویر ببر حنگلی را پیدا کنی، جزو 1 درصد تیزبین جهان هستی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

 

 

شاید بپسندید

هوش کارآگاهی‌ات رو فعال کن و بگو چه کسی در ساخت لونه سگ نقش نداشته!؟

اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی ادای نقاشا رو در میاره!

فقط یه چشم عقابی میتونه چنگالی که با بقیه فرق داره رو شناسایی کنه!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا