;
تفریح و سرگرمی

اگر اشیا مخفی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تصاویر معمایی و پازل های تصویری به یکی از پرطرفدارترین موضوعات و مطالب در شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. جنبه سرگرم کننده این مطالب باعث شده است که وب سایت های معروف خبری نیز به تصاویر توهم نوری و معمایی بپردازند. امروز هم بخش سرگرمی چشمک با تست قدرت بینایی با اشیا پنهان با شماست. در صورتی که که قدرت تمرکز و همچنین بینایی شما در حد خوبی باشد در کمتر از 10 ثانیه همه اشیای پنهان شده را در تصویر شناسایی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت تمرکز: شبدر چهار برگ را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

تصویر ذبل شهری شلوغ را به تصویر می کشد، آدم ها به شدت در حال رفت و آمد هستند و احتمالا خیلی از آنها آنقدر غرق در افکار و مشکلات خود هستند که کوچنرین توجهی به محیط اطراف خود ندارند. گاهی هم ممکن است برخی وسایل و یا اشیایی را گم بکنند. برای پیدا کردن آن لازم است که کمی دقت کنند. گاهی عدم دقت درست و بی توجهی باعث می شود که اشیایی را که در مقابل چشمان ما قرار دارد نبینیم و مدتها برای یافتن آن به دور خود بپیچیم.

در این تصویر هم چند شی گم شده است. افرادی به دنبال پیدا کردن آنها هستندف اما پیدا کردن این وسایل برای آنها مشکل است. بهتر است اکنون شما به تصویر نگاه کنید و به این افراد در پیدا کردن وسایلشان کمک کنید. پس این شما و این هم تصویر. با دقت نگاه کنید! تنها راهنمایی موجود این است که این اشیا برای اینکه شما آنها را بیابید در تصویر بزرگنمایی شده اند.

اولین حیوانی که می‌بینید، ویژگی‌های غالب شخصیت شما را آشکار می‌کند!

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی

امیدوارم که هم اشیا را پیدا کرده باشید. اگر هنوز موفق به یافتن این اشیا نشدید، ناامید نشوید. 90 درصد افراد نمی توانند در 10 ثانیه این اشیا را پیدا کنند.  یک گوشی تلفن ثابت، سیگار، توپ راگبی و یک کلید به طرز هوشمندانه ای در تصویر جاگذاری شده است.

در عکس چند نفر از اقشار مختلف حضور دارند.در میان آنها یک کارمند اداری مضطرب که سعی می کند از خیابان عبور کند، یک دانش آموز مشتاق که به یکی از دوستانش سلام می کند و یک کارگر یقه آبی بر روی یک نردبان وجود دارد.

دو وسیله نقلیه جاده ها را پوشانده اند که یکی از آنها خانواده ای و فرزند خردسالشان را در خود جای داده است که روی صندلی ماشین دیده می شود. آیا توانسته اید هر یک از اشیاء پنهان در تصویر را تشخیص دهید؟ تصاویر در اینجاست!

میزان هوش خود را با پاسخ به این سوال ریاضی محک بزنید!

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

شما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با انبوهی از پازل ها، معمای تصویری، تست های شخصیت شناسی و … مواجه خواهید شد. ما را دنبال کنید.در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

یک درخت را انتخاب و جزئیات پنهان شخصیت خود را کشف کنید!

اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

قابل توجه چشم عقابی ها:در یک نگاه گربه های موجود در تصاویر را پیدا کنید!

شکل چانه شما بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا