;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت متکی به نوع انتخاب: بهترین ویژگی شما در دوستی چیه؟ یه اسب انتخاب کن تا بفهمی!

تست شخصیت متکی به نوع انتخاب:آیا کنجکاو هستید که بدانید بهترین ویژگی شما در دوستی چیست؟ برای دریافت پاسخ، تست شخصیت متکی به نوع انتخاب ما را انجام دهید! یک اسب انتخاب کنید و کشف کنید که چه چیزی شما را به یک دوست عالی تبدیل می کند. این یک راه سرگرم کننده و سریع برای یادگیری چیزهای جدید در مورد خودتان است. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به نوع انتخاب همراه شوید.

شاید بپسندید: قابل توجه تیزبین ها: 5 تفاوت بین دو تا تصویر “جیم پارسونز” را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت متکی به نوع انتخاب

آیا تا به حال فکر کرده اید که بهترین ویژگی شما در دوستی چیست؟ آیا شما یک دوست حامی، یک همراه وفادار، یا یک شنونده توجه هستید؟ هر کس روش های مختلفی برای ابراز عشق و مراقبت به دوستان خود دارد. با تست شخصیت متکی به نوع انتخاب، می‌خواهیم به شما این فرصت را بدهیم تا دریابید بهترین ویژگی شما در دوستی چیست. یکی از سه اسب را انتخاب کنید و شرح نحوه بیان تیپ شخصیتی شما از طریق دوستی هایتان را بخوانید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی اشتباه وحشتناک تصویر: اگه خیلی تیزبینی، خطای تصویر رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت متکی به نوع انتخاب

احتمالاً بپسندید: چالش ریاضی خفن با چوب کبریت: اگه این معادله را با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یه شکل را انتخاب کن تا نکته های جالبی را درباره خودت بفهمی! | این تست خیلی عجیبه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا دیگران شما را یه آدم صادق می دونند!؟ | فقط بگو تو نگاه اول تو تصویرچی دیدی، تا جواب رو بفهمی!

پاسخ تست شخصیت متکی به نوع انتخاب

این تست شخصیت به شما کمک می کند تا نقاط قوت خود را در دوستی ها کشف کنید و همچنین به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنید.از آنجایی که همه ما شخصیت ها و نقاط قوت متفاوتی داریم، مهم است که تشخیص دهیم کدام ویژگی ها می توانند به ما در ایجاد روابط قوی با دوستانمان کمک کنند.

به علاوه، درک شخصیت خود می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که چه زمانی و چگونه از دوستان خود به بهترین شکل حمایت کنید.بنابراین، بیایید شروع کنیم! پس از انتخاب اسب مورد نظر خود به تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: اگه میخای خودت رو بهتر بشناسی، یه الگوی یین و یانگ را انتخاب کن!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شتر را خواستند نعل کنند، قورباغه هم پايش را بلند کرد !

 

 

 

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ فانتزی، قدرت دید و میزان دقت‌ات را ارزیابی کن!

تست متکی به نوع انتخاب

اسب شماره 1

افرادی که اولین اسب را  در تست شخصیت متکی به نوع انتخاب گزینش می کنند فوق العاده شجاع هستند و حس اعتماد به نفس بالایی دارند. آن ها به ارزش های شخصی خود پایبندی قوی دارند و حاضرند بدون توجه به هر اتفاقی از آنها دفاع کنند. این افراد از ریسک کردن نمی ترسند و از مشکلات دوری نمی کنند. آنها به زندگی اشتیاق دارند و همیشه برای بهتر شدن تلاش می کنند.

وقتی صحبت از دوستی به میان می آید، این افراد وفادار و قابل اعتماد هستند. آنها همیشه در کنار دوستان خود خواهند بود، مهم نیست.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر پسربچه: مادر پسربچه کدوم یکی از این دو زن هست!؟ پری دریایی یا زن شناگر!؟

اسب شماره 2

کسانی که دومین اسب تست شخصیت متکی به نوع انتخاب را گزینش می کنند، افراد فوق العاده سخاوتمندی هستند. آنها همیشه مایلند از زمان و منابع خود برای کمک به دوستان نیازمند خود استفاده کنند. این افراد ظرفیت زیادی برای درک و شفقت دارند و اغلب به عنوان مراقبان طبیعی دیده می شوند که همیشه در هنگام نیاز به آنها، حضور دارند.

در دوستی، آنها از ارتباطات صادقانه و ارتباطات معنی دار که ماندگار هستند قدردانی می کنند.

بیشتر بخوانید:فکر می کنی خیلی چشات قویه، پس تفاوت های تصویر مرد و میمون بازیگوش امتحان کن!

اسب شماره 3

کسانی که در تست شخصیت متکی به نوع انتخاب گزینش سومین اسب را داشتند، روحیه ماجراجویی دارند. آنها عاشق کاوش در مکان های جدید و تجربه تجربیات جدید هستند.آنها زندگی را با توجه شرایط خود می گذرانند و گاهی از فشار زندگی خسته و حتی گاهی لذت می برند. در روابط، این افراد ترجیح می دهند مسائل را سبک اما معنادار نگه دارند.

آنها به گفتگوهای صادقانه با دوستان خود اهمیت می دهند و از کسانی که می توانند آنها را از نظر فکری به چالش بکشند قدردانی می کنند.

احتمالاً بپسندید: تا حالا بهت گفتن چه ویژگی مثبتی داری، اکه نگفتن یه منظره رو انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نوع انتخاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تشخیص مارهای پنهان شده در این تصاویر دقت و تیزبینی بالا لازم داره،آیا شما مارها را پیدا می کنید!؟

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: میخای اطرافیانت را بهتر بشناسی کافیه ازشون بپرسی که کدوم منظره رو پسندیدن!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تونستی تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر دو گاومیش را پیدا کنی، برا خودت حتما اسپند دود کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با کمک تست شخصیت براساس انتخاب مسیر رانندگی، میتونی خودت رو بهتر بشناسی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: 15 شی در این آزمایشگاه پنهان شده است، به داروسازها کمک کنید تا آنها را پیدا کنند؟

شاید برایتان جالب باشد

می دونی راست مغزی یا چپ مغز، فقط بگو اول شیر نظرت رو جلب کرد یا ببر!؟

کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

 اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

احتمالاً بپسندید: فقط چشم عقابیا می تونن 888 را بین 808 ها در 6 ثانیه پیدا کنند؟ فقط 10 درصد افراد موفق میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا