;
تفریح و سرگرمی

تا حالا بهت گفتن چه ویژگی مثبتی داری، اکه نگفتن یه منظره رو انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

تست شخصیت متکی به انتخاب منظره: با انتخاب غروب آفتاب و منظره ای که به سمت آن جذب شدید یا بیشتر می پسندید می توانید خودتان را بهتر شناسایی کنید. تست های شخصیت راهی موثر برای به دست آوردن بینش در مورد ترجیحات، نگرش ها و ویژگی های کلی شما هستند. آنها می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد نقاط قوت و ضعف شما ارائه دهند و به شما این امکان را می دهند که در مورد خود فکر کنید و برای بهبود خود تلاش کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب منظره همراه شوید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیاورید!

تست شخصیت متکی به انتخاب منظره

انجام یک تست شخصیت می تواند یک تجربه سرگرم کننده و روشنگر باشد و به شما امکان می دهد درک عمیق تری از اینکه چه کسی هستید به دست آورید.

در این تست خاص، از شما خواسته می شود یکی از پنج غروب خورشید را انتخاب کنید که به بهترین وجه شخصیت شما را منعکس می کند. تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر، می توانید بینش هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

تست شخصیت متکی به انتخاب منظره

احتمالاً بپسندید: دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

.

.

.

بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب منظره

پس بیایید شروع کنیم! کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب ارائه شده در زیر نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی ترین صحبت را با شما دارد. به این فکر کنید که چرا این تصویر را انتخاب کرده اید و چگونه بهترین کیفیت شما را نشان می دهد. از سفر خود یابی لذت ببرید!

برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

تست متکی به انتخاب منظره

غروب خورشید شماره 1

تصویری از صلح و هماهنگی

افرادی که اولین تصویر غروب خورشید را در تست شخصیت متکی به انتخاب منظره انتخاب می کنند، به طور طبیعی تمایل به صلح و هماهنگی دارند. آنها افراد بسیار گشاده و صبوری هستند که تلاش می کنند همه جوانب هر موقعیتی را درک کنند. این افراد معمولاً بسیار دیپلماتیک هستند و اغلب می توان آنها را میانجی اختلافات بین دیگران یافت. بهترین ویژگی شخصیتی این افرد، توانایی آنها در گوش دادن به دیدگاه های مختلف است که اغلب می تواند به آنها در یافتن راه حل برای مشکلات کمک کند.

شاید برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی، تفاوت های تصویر زنی که تو فروشگاه لباسه را پیدا کن!

غروب آفتاب شماره 2

نماد تعادل و خوش بینی

افرادی که تصویر دوم غروب خورشید را در تست شخصیت متکی به انتخاب منظره انتخاب می کنند معمولاً حس تعادل و خوش بینی زیادی در زندگی خود دارند. قادرند با دیدی مثبت به هر موقعیت دشوار یا طاقت فرسایی نگاه کنند و به آنها امکان می دهد راه حل های خلاقانه ای پیدا کنند. آنها همچنین افراد بسیار قابل اعتمادی هستند و همیشه سعی می کنند در تمام کارهایی که انجام می دهند منصف باشند. بهترین ویژگی شخصیتی آنها توانایی آنها در حفظ تعادل، علیرغم شرایط سخت است که به آنها کمک می کند در جایی که دیگران ممکن است شکست بخورند موفق شوند.

شاید بپسندید: باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

غروب خورشید شماره 3

بازتابی از انعطاف پذیری

کسانی که سومین تصویر غروب خورشید را در تست شخصیت متکی به انتخاب منظره انتخاب می کنند، افراد بسیار انعطاف پذیری هستند. آنها به راحتی تسلیم نمی شوند و همیشه تلاش می کنند تا با چالش ها روبرو شوند. این افراد دارای یک احساس قوی از خود انضباطی و عزم هستند که به آنها اجازه می دهد بدون توجه به موانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد، به سمت اهداف خود پیش بروند. بهترین ویژگی شخصیتی آنها تعهد تزلزل ناپذیر آنها برای هرگز تسلیم نشدن است.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضی خود را با اصلاح این معادله ریاضی تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت آزمایش کنید!

غروب خورشید شماره 4

نشانه قدرت و حمایت است

کسانی که تصویر چهارم غروب خورشید را در تست شخصیت متکی به انتخاب منظره انتخاب می کنند، حامیان قوی برای اطرافیان خود هستند. آنها توانایی ذاتی دارند تا بدون توجه به موقعیت، آسایش و ثبات را برای افراد نیازمند فراهم کنند. شنوندگان خوبی هستند که در صورت نیاز توصیه های درستی ارائه می دهند و همیشه مطمئن می شوند که کسانی که به آنها اهمیت می دهند می دانند که مورد علاقه و حمایت آنها هستند. بهترین ویژگی آنها قدرت آنها در حمایت از دیگران است.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی 5 تفاوت الاغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کنی، باید برای خودت اسپند دود کنی!

غروب خورشید شماره 5

نمادی از شجاعت و سازگاری

افرادی که پنجمین تصویر غروب خورشید را در تست شخصیت متکی به انتخاب منظره انتخاب می کنند، افرادی شجاع هستند که از ریسک کردن نمی ترسند. آنها به سرعت تصمیم می گیرند و از شهود خود به عنوان راهنما استفاده می کنند. آنها علاوه بر شجاع بودن، به طرز باورنکردنی سازگار هستند و می توانند در مواجهه با سناریوهای چالش برانگیز یا غیرمنتظره به سرعت تنظیم شوند. بهترین کیفیت آنها شجاعت آنها برای ریسک کردن و سازگاری آسان است.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب منظره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت مرده شورت ببره که هر چه گنده تر می شی بدتر میشی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی اشتباه تصویر اداره: اگه نبوغ کارآگاهی داری، اشتباهات این اداره و کارمنداش را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی‌ات را فقط با حرکت دادن 1 چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: دیگران درباره‌ات چطوری فکر می کنند!؟| یه گل رو انتخاب و از نتیجه شگفت زده شو!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو 5 ثانیه نامزد واقعی عروس خانم رو شناسایی کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 5 تا تفاوت بین دو تصویر را پیدا می کنی!

شاید برایتان جالب باشد

چه کسی دروغ می گوید، خدمتکار خانه، پسر جوان یا پیرزن!؟| افراد باهوش در یک نگاه متوجه میشن!

قسم حضرت عباست را باور کنم یا دم خروس را

اگه واقعاً میخای بدونی اولوبت زندگی ات چیه، فقط بگو موقع نگاه کردن به تصویر چی دیدی!؟

فقط کسایی که دقت و تمرکزشون خوب باشه، میتونن پاسخ معادله چهارم را بدست بیارن!؟

احتمالاً بپسندید: این معادله را حل کن تا متوجه بشی که ریاضی دبستان رو خوب یاد گرفتی یا نه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا