;
تفریح و سرگرمی

تا چه اندازه منظم و مرتب هستی!؟ | فقط کافیه بگی چه جوری از خمیردندان استفاده می کنی!

تست شخصیت با خمیر دندان: روانشناسان می گویند که 40 درصد از اعمال شما تصمیمات آگاهانه نیست، بلکه عادت است. کارهایی که شما آنها را بی اهمیت می دانید در واقع روال روزانه شما را تشکیل می دهند و بخش بزرگی از زندگی شما هستند و می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و وضعیت روانی فعلی شما آشکار کنند. امروز هم با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با خمیر دندان همراه شوید.

شاید بپسندید: این معادله را در 10 ثانیه حل کن و اثبات کن در حل معادلات ریاضی رو دست نداری!

تست شخصیت با خمیر دندان

باید بدانید که تست شخصیت با خمیر دندان از جمله تست هایی است که اطلاعات جالبی درباره ویژگی های شخصیتی شما ارائه می دهد. با تست امروز مجله خبری چشمک همراه باشید و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:فقط باهوشا در یک نگاه میتونن بگن چند نفر در این کمپینگ حضور دارند!؟

تست شخصیت با خمیر دندان

شاید بپسندید: تست هوش: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو عدد وسط دایره چی میشه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: افسانه های مغرب زمین: داستان دختر آسیابان که پوشال کاه را به طلا تبدیل می کرد!

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه تفاوت های دو کدوی هالووین را پیدا کنی، دقت ات عالیه!

تفسیر تست شخصیت با خمیر دندان

اکنون که نوع برخورد خود را با خمیردندان مورد بررسی قرار داده اید بهتر است به بخش تفسیر مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که نتایج این تست شما را شگفت زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فقط باهوشا متوجه میشن: همسر مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه مجموع ارزش ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!؟

تست شخصیت با خمیر دندان

با فشردن از پایین، خمیردندان را استفاده می کنید

شما از تنهایی لذت می برید، رویاپرداز هستید و فردی هنرمند هستید. گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که شما در دنیای خودتان زندگی می کنید. شما حساس، ملایم، راحت، با ملاحظه و بردبار هستید. در عین حال، شما می توانید بسیار ساده و سخاوتمند باشید. شما همیشه افکار و ایده های زیادی دارید و مایلید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

احتمالاً بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

از وسط خمیردندان را فشار می دهید

شما فردی واقع بین و فعال هستید و معمولاً کمی عجله دارید. شما فرد چندان مرتبی نیستید. همچنین شما فرد منظمی نیستید و اگر با چالشی روبرو شدید، می‌توانید خودتان را جمع کنید و آن را حل کنید. شما بسیار اجتماعی هستید، دوستان زیادی دارید و دوست دارید در جمع باشید. شما می دانید که چگونه زندگی خود را متعادل کنید و از نظر عاطفی پایدار هستید.

از بالا فشار می دهید

شما بسیار سرسخت هستید و می توانید کارهای زیادی برای رسیدن به خواسته های خود و رسیدن به اهداف خود انجام دهید. مستعد بدبینی هستید و خیلی به مردم اعتماد ندارید. عادت دارید فقط به خودتان تکیه کنید. شما به اندازه کافی خودمحور هستید و خودتان را دوست دارید، این بسیار خوب است تا زمانی که شروع به خودخواهی کنید و از دیگران برای اهداف خود استفاده کنید.

از انتها به جلو فشار داده و/یا بغلتانید.

شما فردی بسیار صرفه جو، منظم و مرتب هستید و در حالی که به دارایی خود توجه داشته، به اطرافیان خود نیز همواره اهمیت می دهید. می توان گفت که شما یک کمال گرا هستید و دوست ندارید چیزی را هدر دهید، بنابراین از تمام منابعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را می کنید. شما به سخت کوشی عادت کرده اید و کارتان را خیلی خوب انجام می دهید، یعنی دیگران می توانند به شما تکیه کنند. خانه شما همیشه تمیز و زندگی شما بسیار منظم است.

از هر جایی فشار می دهید.

شما این توانایی را دارید که دنیا را در نوری متفاوت از بقیه ببینید و بسیار هنرمند و خلاق هستید. شما می توانید زیبایی را در همه جا پیدا کنید. می تواند برای شما سخت باشد که همیشه وقت شناس و مرتب باشید و ممکن است در برنامه ریزی و انجام وظایف با مشکل مواجه شوید، اما بسیار خوش بین و ذهن باز هستید. با این حال، ممکن است مستعد نوسانات خلقی مکرر باشید.

سخن پایانی

البته که هرگز نباید فراموش کنید که شناخت انسان به آسانی صورت نمی گیرد. خودشناسی راه شناخت خداست. این تست ها تنها به شما کمک می کنند تا عملکردها، رفتارها و انتخاب های خود را در زمان ها و موقعیت های گوناگون مورد بررسی قرار دهید و به یک نتیجه کلی درباره خود و دیگران دست یابید.

چگونه خمیر دندان خود را فشار می دهید؟ آیا چیز جدیدی در مورد خود یا عزیزانتان فهمیدید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

امیدوارم از تست شخصیت با خمیر دندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: گرگی را که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل عقابه!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: محافظه کاری یا ماجراجو؟ انتخاب یکی از گل های سفید پاسخ را افشا می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از درخت های پائیزی را انتخاب کن تا بفهمی آدم احساسی هستی یا منطقی!؟

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن پلنگ مخفی تصویر ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

داستان ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ!

یکی از این 3 نفر در لحظات اخیر گروگان گرفته شده است، اون کیه!؟

چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =

دکمه بازگشت به بالا