;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت:آنچه که ابتدا می‌بینید، چیزهای زیادی را درباره شما افشا می‌کند!

قدیمی ترین تصویر توهم نوری جهان پس از 900 سال هنوز در حال چرخش است.گفته می شود آنچه در ابتدا مشاهده می کنید بسیار آشکار است. این تصویر در معبد آیرواتسوارا در تانجاور، در ایالت تامیل نادو در جنوب هند بر روی سنگ حک شده است.اعتقاد بر این است که این کنده کاری معبد در هند 900 سال قدمت دارد علاوه بر اینکه یک اثر هنری قابل توجه از سلسله چولا است. همچنین یک توهم نوری جذاب و یکی از اولین نمونه های شناخته شده است. تصویر موجود در تست شخصیت شناسی تصویر قدیمی را با دقت ببینید. در تصویر چه حیوانی را دیدید؟ با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

تست شخصیت شناسی تصویر قدیمی

تست شخصیت شناسی تصویر قدیمی

در این کنده کاری دو تصویر قابل شناسایی است. یک گاو نر و یک فیل را نشان می دهد که به نظر می رسد یک سر دارند. اگر بدن پاهای موجود در سمت چپ را بپوشانید، حیوان سمت راست به وضوح یک فیل است. اما اگر روی حیوان دست چپ تمرکز کنید، واضح است که این حیوان یک گاو نر است که سرش به سمت آسمان بلند شده است.

دیدن گاو نر

شما نمی توانید هر دو را در یک زمان ببینید. این همان چیزی است که مجسمه سازان تقریباً یک هزار سال پیش آن را در نظر داشتند. اگر ابتدا گاو نر را دیدید، ظاهراً به این معنی است که شما لجباز و به لحاظ خلقی کم زود رنج و عصبانی هستید. شما می دانید که چگونه در مواقعی که ممکن است غیرممکن به نظر برسد، قوی و مثبت بمانید.

دیدن فیل تست شخصیت شناسی تصویر قدیمی

اگر ابتدا فیل را دیدید، به این معنی است که شما به دوستان و خانواده خود وفادار هستید و به آنها احترام می گذارید. متفکر و با ملاحظه هستید و با مردم با مهربانی و احترام رفتار می کنید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط:

تست تصویری دقت مغز: گرگ های پنهان در تصویر را بیابید!

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

تست بررسی وضعیت مغز: وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

تست شخصیت: ساحلی که انتخاب می کنید،شخصیت شما را فاش می کند!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من واقعاهمزمان دوتاییشودیدم همون اول،چرانوشتیدنمیشه؟اتفاقاتوی دلم گفتم اینکه یه فیله که یه گاوروبغل کرده

    1. اگه از همون نگاه اول دوتاشو دیدی، پس برو ویژگی دوتاشونو بخون درست و غلط بودنشونو‌ میتونی تشخیص بدی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا