;
تفریح و سرگرمی

تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

شخصیت هر فرد متفاوت است. شاید شباهت هایی با هم داشته باشیم، اما به صورت کلی هر کدام از ما شخصیت منحصر به فرد خود را داریم. سخصیتی که ما را با بقیه متفاوت خواهد کرد. اما شباهت ها آن دسته از ویژگی ها هستند که در نوع رفتارها و برخوردهای افراد در شرایط مشابه رخ خواهد داد. در تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت شخصیت شما براساس انتخابی نیمکتی که در کلاس دارید، مورد بررسی قرار می گیرد. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت

برخی از روان شتاسان معتقدند که رابطه مستقیمی میان رفتار و گفتار و ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارد. ضمیر ناخودآگاه باعتث می شود که فرد تصمیمات مشخص بگیرد. امروز هم با یک تست جذاب دیگر با شما هستیم. در این تست فضای یک کلاس ترسیم شده است. فرض بر آن است که شما وارد کلاس شده اید. همه کلاس پر شده است. اما چند جای خالی در کلاس قابل مشاهده است. شما کدام یک از این فضاها را برای نشستن انتخاب می کنید. به تصویر نگاهی بیندازید و بدون آنکه زیاد فکر کنید یکی را انتخاب کنید و سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: مواظب مارهای پنهان شده در طبیعت باشید!

تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت

شاید بپسندید: با یافتن چهره‌های مخفی تصاویر، تیزبین بودن خود را اثبات کنید!

نیمکت شماره 1

در تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت اگر اولین نیمکت را انتخاب کردید بع این معنا است که شما تا اندازه زیادی جاه طلب هستید.  احتمالا برای رسیدن به اهداف خود تلاش زیادی می کنید و  به همین خاطر بیشتر افراد شما را فردی جاه طلب می شناسند. رسیدن به هدف، نیازمند ترسیم یک راه و مسیر است و شما این کار را انجام داده اید. شاید به همین خاطر چندان از آینده نمی ترسید و با خوش بینی تمام به تمام اتفاقات زندگی خود لبخند می زنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت: با انتخاب گلی که دوست دارید، احساسات شما رو می شود!

برای رسیدن به هدف نیازمند یک تمرکز عالی هست. تمرکزی که شما را به خواسته هایتان نزدیک کند. اما این تمرکز شدید شما را از اطراف غافل می کند. اما به نظر می رسد که کارتان ارزشمند است. باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد.

شاید بپسندید: تست: ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

نیمکت شماره 2 در تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت

باید به شما تبریک گفت. به این دلیل که شما فردی هستید که قدر زمان و ارزش وقت را می دانید. به همین علت برنامه ریزی کردن برای هر کار از جمله ویژگی های اصلی شماست. این مسئله سبب شده است که شما بتوانید میان زمان خالی و کار خود تعادل ایجاد کنید. شما می دانید چه وقت موقع کار است و چه وقت موقع استراحت.

وقتی هدفی را برای زندگی خود تعیین می کنید و برای آن تلاش می کنید، هرگز از دیگران و افراد زیر دست خود سواستفاده نمی کنید. لذا افرادی را پیدا می کنید که با کمال میل شما را همراهی کرده و به شما کمک کنند.

شاید بپسندید: قابل توجه تیزبین‌ها: جغدهای مخفی تصاویر را در 10 ثانیه پیدا کنند!

نیمکت شماره 3

انتخاب این نیمکت مختص کسانی است که بسیار برون گرا هستند. به عبارت دیگر ویژگی اصلی شما، اجتماعی بودن شماست. البته بیش از اندازه اجتماعی بودن باعث می شود که نتوانید برای کارهای خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید، به همین علت به اهداف خود کمتر می رسید.

اما باید گفت شما یک ویژگی خاص دیگر دارید. شما از جمله افرادی هستید که به راحتی تسلیم نمی شوید و در مدت زمان بسیار کوتاه هدف دیگری را تعیین می کنید. اما باید گفت برای موفق شدن لازم است، قدم زدن بر روی خبال و ابرها را فراموش کنید کنید. کمی به خود و اهدافتان متمرکز شوید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی:چهره های مخفی تصاویر را پیدا کنید!

نیمکت شماره 4 در تست شخصیت شناسی انتخاب نیمکت

بهتر از همه بودن، ایده ای است که همیشه بدنبال آن هستید. برای آن هم تلاش می کنید. به این ترتیب در جهت رشد و کمال حرکت می کنید. در صدد یادگیری چیزهای جدید زیادی هستید که شما را با دیگران متمایز کند. همه این مسائل باعث شده است که بسیار متعهد و مسئولیت پذیر بار بیائید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با این سوالات هوش، سلول های خاکستری مغزتان را ورزش دهید!

تست بینایی: اگر تیز بین هستی، علامت سوال متفاوت را پیدا کن

ماهیت تست های شخصیت شناسی تصویری

Cocology یک بازی خود یابی است که توسط Isamu Saito و Tadahiko Nagao، اساتید دانشگاه های Waseda و Rissho ساخته شده است. ریشه این کلمه از کوکورو گرفته شده است که در زبان ژاپنی به معنای ذهن و روح است. سوال هر روزه کاربران در فضای مجازی درباره این تست های شخصیت شناسی این است که تا چه اندازه این تست ها اعتبار دارند. باید گفتن که این تست ها در حوزه کوکولوژی قرار می گیرند. کوکولوژی (Kokology) را می شود یک وسیله‌ی ارتباطی در نظر گرفت. شاید برای خیلی از افراد تست های روان شناسی موضوعی دلهره آور باشند. اما کوکولوژی یا بازی‌های روان‌شناسی، انجام تست های روان شناسی را جالب و جذاب می‌کنند، و مردم هم از اینکه فقط به یک بازی می‌پردازند دلهره‌ کمتری خواهند داشت. در کوکولوژی می‌توانید در صورت عدم باورپذیری تعبیر پاسخ‌ها، آن‌ها را نپذیرید، زیرا این جزیی از بازی است.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت: آن چه ابتدا در تصویر می بینید غرایز واقعی شما را آشکار می کند

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون:دقت و تیز بینی خود را با پیدا کردن حیوانات مخفی اثبات کنید!

با تست شخصیت شناسی زوندی خود را بهتر بشناسید!

چقدر تیزبین هستید؟ | با این تصاویر خود را محک بزنید!؟

تست هوش: ضریب هوشی خود را با تصاویر ذیل محک بزنید!

آزمون مغز:اگر مغز فعالی دارید،باید هر دو چهره تصویر را ببینید!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. من نیمکت اول هستم وهمه چیز درست است و همیشه نیمکت آخر می فرستادم به خاطر قدم 😥
    الان دوگانگی شخصیت دارم 😄😄😄🤫

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا