;
سبک لباس

مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ که ثابت می کند که این رنگ بهترین انتخاب برای مهمانی‌هاست!

مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ: اقتدار و زنانگی خود را در مجالس و مراسمات با پوشیدن کفش‌های مجلسی بنفش رنگ به رخ بکشید. اگر رنگ بنفش رنگ مورد علاقه شماست، احتمالا شما فردی خلاق، دلسوز و درونگرا هستید. این رنگ نماد سلطنت و ثروت است و با تطهیر، روشنگری و دگرگونی همراه است. در ادامه این مطلب دنیای مد مجله خبری چشمک در مجموعه سبک لباس با جدیدترین عکس های مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ همراه باشید.

مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ

رنگ بنفش نمایانگر شخصیت مقتدر و با ابهت زنانه شماست. کفش‌های مجلسی بنفش رنگ به خوبی زیبایی و شکوه شما را منعکس می‌کنند. در این مطلب با زیباترین و جذاب ترین مدل‌های کفش مجلسی بنفش رنگ همراه شما هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ

راهنمای تمیز کردن کفش مجلسی

کفش جیر

یک حوله تمیز را با سرکه سفید مرطوب کنید و لکه‌ها را پاک کنید. بگذارید سرکه خشک شود، سپس با یک برس جیر (یا مسواک) کفش را مسواک بزنید تا رد آن از بین برود.

کفش چرم مصنوعی

مقداری لاک پاک کن ناخن بدون استون را روی یک گلوله پنبه بمالید و جای لکه و خش را پاک کنید. مراقب باشید که لاک پاک کن ناخن برای مدت طولانی روی سطح کفش قرار نگیرد، این کار باعث به خطر افتادن چرم می‌شود.

کفش چرم

مخلوطی از آب سرکه (۹ قسمت آب؛ ۱ قسمت سرکه) را روی کفش‌های چرمی اسپری کنید و به آرامی با یک پارچه تمیز کنید تا لکه ها از بین بروند. برای لکه‌های سرسخت، یک گلوله پنبه را با واکس کفش چرمی شفاف مرطوب کنید و آن را روی لکه بمالید و با یک پنبه تمیز چرم را صاف کنید.

کفش ورنی

گرد و غبار و کثیفی کفش‌های ورنی را با دستمال خشک پاک کنید. لکه‌ها را با یک حوله مرطوب پاک کنید، سپس با یک حوله دیگر خشک کنید. اگر لکه‌ها سرسخت هستند، آن‌ها را با صابون مایع ملایم تمیز کرده و سپس با یک حوله مرطوب پاک کنید.

منبع: ستاره

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: این گیاه برای سلامت و درخشندگی پوست شما معجزه می کند+نحوه تهیه و مصرف

جالب خواهد بود: داشتن آرایش ماندگار با این ترفندهای ساده آرایشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا