;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

چهره متفاوت احمد بیرون از سریال نوروز رنگی چقدر فرق داره!+عکس و بیوگرافی

محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی: محمد اسلامی بازیگر تلویزیون که در سریال نوروز رنگی نقش احمد را بازی کرده است، کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1393 درسریال حانیه نقش مهمی بازی کرده است که ایفای این نقش موجب شهرت او در تلویزیون شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی و عکس های جدید او همراه باشید.

بیشتر بخوانید: همسر و دختران زیبای بازیگر نقش سلمان «سریال نون خ» +عکس و بیوگرافی

جالب خواهید بود:  عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت با همسر واقعیش، خانم بازیگر چقدر لاغر و ناز بوده!

بیوگرافی محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی

محمد اسلامی بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار محمد اسلامی می‌توان به بازیگری در سریال حانیه اشاره کرد. وی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد اسلامی در این سال، بازیگری در سریال حانیه به کارگردانی جلال دهقانی‌اشکذری محسوب می‌شود.

به واقع می توان گفت که محمد اسلامی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1393 سریال حانیه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جلال دهقانی‌اشکذری همکاری داشته است. محمد اسلامی توانست با بازی در سریال حانیه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی و عباس غزالی بر تجارب او افزود.

سریال نوروز رنگی

نوروز رنگی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا مسعودی است. این مجموعه در ژانر طنز محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است که در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد. این مجموعه تلویزیونی داستان یک خانوادهٔ قشر متوسط نشین مشهدی در نوروز سال ۱۳۶۷ را روایت می‌کند.

محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی

پدر خانواده که صاحب ۵ پسر و دو دختر است از یک نفر طلب دارد و کسی که می‌خواهد به او پول بدهد، به جای آن یک تلویزیون رنگی می‌دهد تا وقتی که پول جور شود و اگر نشد تلویزیون را بفروشند. بعد از مدتی پدر همراه با بقیه خانواده به مسافرت می‌روند و به جواد اخطار می‌دهد که حق ندارد به تلویزیون دست بزند.

سریال نوروز رنگی

همزمان با آمدن دایی وی‌جی و دوستان او، آنها با دیدن یکی از فیلم‌های بروس‌لی جو گیر می‌شوند و تلویزیون را اتفاقی می‌شکنند. حالا آنها در آستانه تعطیلات عید باید چند زوار پیدا کنند تا خانه‌های خودشان را برای مدتی اجاره دهند تا بتوانند پول تعمیر تلویزیون را تأمین کنند.

بازیگران این مجموعه رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری، محمد ریحانی (پویا ریحانی) و محمدعلی کشمندی و سیما خالقی هستند.

عکس های جدید محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی

 

 

 

 

محمد اسلامی بازیگر سریال نوروز رنگی

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: تغییرات زیاد خانه و کوچه آقاماشالله سریال خانه به دوش پس از 20 سال+عکس

بیشتر بخوانید: گریم خاص و جالب هدیه بازوند در نقش کولبر+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا