;
تفریح و سرگرمی

بگو کدوم نوع شکلات را دوست داری تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت با شکلات مورد علاقه: بله کاملاً درست خواندید، شکلات مورد علاقه تان، جنبه های جدیدی از شخصیت شما را روشن می کند. شما برای اینکه خود را بهتر بشناسید کافی است از میان تمام گزینه های نشان داده شده در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه، طعم شکلاتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با شکلات مورد علاقه همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون تشخیص فرد ثروتمند: نکته سنجی خود را با شناسایی فرد ثروتمند تصویر اثبات کنید!

تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

تست شخصیت یکی از پرطرفدارترین مطالب در شبکه های اجتماعی است. تست شخصیت با شکلات مورد علاقه علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده است، بسته به اینکه کدام یک مورد علاقه شماست، نتایجی را به شما، درباره خودتان ارائه دهد که شگفت زده می شوید.

احتمالاً بپسندید: اگر فکرمی کنی نکته سنجی، نکته عجیب تصویر دانش آموزان را در 3 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

احتمالاً بپسندید: آزمون زنده ماندن نفس ها را در سینه حبس کرده، کدوم یکی زنده می مونه؟

در اینجا چهار گزینه را می بینید که در میان آنها اوناعی از شکلات از شکلات ساده تا شکلات تلخ خودنمایی می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام یک از آنها را بیشتر دوست دارید و پس از آن به دانستن نتایج این تست شخصیت نزدیک خواهید شد. شما در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه می توانید جنبه هایی را که شما را منحصر به فرد می کند، کشف کنید. پس با دقت نگاه کنید و سپس با حوصله معنی هر یک از گزینه های ظاهر شده را بخوانید.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

نتایج تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

شکلات شماره 1

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

اگر شکلات مورد علاقه شما در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه،شکلات معمولی است، باید گفت که شما بسیار رون و واضح، صادق، مثبت، شیرین، مهربان هستید. توانایی سازگاری با شرایط را دارید. دوست ندارید لاف بزنید. با این حال، شما دوست دارید زندگی را به روش خود زندگی کنید. ممکن است دوست نداشته باشید دیگران را با مشکلات خود آزار دهید.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد جانی: اگر فکر می کنی باهوشی سریعاً فرد جانی را در این تصویر شناسایی کنید!؟

همچنین ممکن است فردی باشید که سعی می کند در برخی مواقع به تنهایی با مشکلات خود کنار بیاید، که این مسئله منجر به فرسودگی شغلی می شود. همچنین ممکن است در میان گروه دوستان یا خانواده خود محبوبیت خوبی داشته باشید. شما یک هاله مسری و مغناطیسی دارید که باعث می شود همه اطرافیان شما بخواهند با شما باشند. شما می توانید گرما را تراوش کنید. همچنین بسته به موقعیت می تواند منطقی و احساسی باشد.

احتمالاً بپسندید: کودکی که تلاش کرده خود را به مانند دیگر کودکان متمول نشان دهد را شناسایی کنید!

شکلات شماره 2 در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

اگر شکلات مورد علاقه شما شکلات تلخ است. ویژگی های شخصیتی شکلاتی مورد علاقه شما نشان می دهد که شما محتاط، پیچیده، مرموز، مستقل، ظریف، پرانرژی، عملی و انتخابی هستید. ممکن است دوست داشته باشید بسیار با فرهنگ لباس بپوشید یا رفتار کنید. ممکن است ناخودآگاه تاثیر جذابی بر روی دیگران بگذارید. حتی بدون تلاش، مردم به تماشای آنچه انجام می دهید یا گوش دادن به آنچه شما می گویید علاقه مند می شوند.

احتمالا بپسندید: آزمون تشخیص فرد احمق: در این تصویر زمستانی چه کسی خنگ تر و احمق تره؟

 

شکلات شماره 2

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص پدر نوزاد: پدر واقعی نوزاد کوچولو کدام یکی از این دو مرد است!؟

ممکن است سطح بالایی از اعتماد برای تصمیم گیری و پایبندی به اهداف خود داشته باشید. شما همچنین می توانیدبه راحتی تناسب اندام و سلامت خود را حفظ کنید. به هر صورت تیپ شخصیتی عجیبی دارید. شما شدیداً به خود و توانایی های خود برای تحقق رویاهای خود ایمان دارید. می توانید در بیان نظرات و دفاع از خود قوی باشید. همچنین می توانید در تعهدات و روابط خود کاملاً جدی باشید. می توانید چیزها را عمیقاً احساس کنید و فکر کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در اوقات فراغت از هنر، غذا و ادبیات لذت ببرید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

شکلات شماره 3

اگر شکلات شیری مورد علاقه شماست، ویژگی های شخصیتی شکلاتی مورد علاقه شما نشان می دهد که شما آرام، اجتماعی، باهوش، با اراده و شجاع هستید. دوست دارید با جریان پیش بروید. به انجام کار خود ایمان دارید و مدام نگران نتایج نیستید. همچنین می توانید با افرادی که به آنها اهمیت می دهید به راحتی مهربان باشید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید در کانون توجه قرار بگیرید.

احتمالاً بپسندید: آزمون جالب برای شناخت روحیات: فکر می کنید مادر کودکان کدامیک از این دو زن است!؟

تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

بیشتر اوقات شاد و سرحال هستید. اجازه نمی دهید تا مشکلات درونی شما در چهره شما ظاهر شود. وقتی صحبت از روابط و امور عشقی به میان می آید، می توانید رمانتیک و احساساتی باشید. قابل اعتمادید. فردی هستید که تعهدات طولانی مدت را به ماجراجویی ترجیح می دهید. برخی شما را فردی سنتی می دانند که به باورها، ارزش ها و آیین های قدیمی احترام می گذارد. تا اندازه زیادی هم فردی خانواده محورید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

شکلات شماره 4 در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه

اگر در تست شخصیت با شکلات مورد علاقه، شکلات مورد علاقه شما شکلات با آجیل است، ویژگی های شخصیتی شکلاتی مورد علاقه شما نشان می دهد که شما مشتاق، دمدمی مزاج، شوخ، بازیگوش، شاد و جوان هستید. ممکن است حس شوخ طبعی فوق العاده خوبی داشته باشید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دزد تفنگ: باهوشا بگن که چه کسی سلاح کمری پلیس را دزدیده است!؟

 

شکلات شماره 4

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد خاطی کلاس درس: باهوشی، نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کن!

به جای غمگینی یا ناراحتی از همه چیز، از هر لحظه زندگی لذت خواهید برد. می توانید از خوشحال کردن همه و خندیدن در حضور آنها لذت ببرید. ممکن است نتوانید کسی را در اطراف خود غمگین ببینید. لذا دیگران نیز در مواقع سخت به دنبال حمایت از شما هستند.

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

امیدوارم از تست شخصیت با شکلات مورد علاقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

 احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دو کودک مخفی: فقط افراد باهوش می توانند 2 کودک پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: وضعیت واقعی رابطه خود یا اطرافیانتان را با نوع دست گرفتن، بفهمید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون زن بی کلک تو این تصویر کیه؟ اگه کلک تو کارت نیس بگو!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: تست هوش ریاضی که اینترنت را به آتش کشیده! باهوش ها آتش را خاموش کنید

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی الاغ در تصویر: الاغ مرد کجاست؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص نامزد واقعی زن: اگر باهوشی سریع بگو نامزد واقعی زن، کدامیک از مردان تصویر است!؟

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

شاید بپسندید: تست بینایی با موش کنار شیر: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

احتمالاً بپسندید: آزمون اشتباه در تصویر انسان ها: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه، اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید؟

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

بازی فکری برای ذهن نابغه ها: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا