;
سینمافرهنگ و هنر

جشن سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری اینستاگرام را ترکوند!

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری: بریتنی اسپیرز و همسر ایرانی اش، سام اصغری ساعاتی پیش با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود، سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته و به یکدیگر ابراز علاقه کردند. سام اصغری و همسرش که طی چند سال اخیر مدام به دلیل وضعیت روانی و حواشی بریتنی، مورد انتقاد و اظهار نظرات تند بودند، با سعی بر بی توجهی به این حواشی مدام سعی داشتند که اوضاع خوب زندگی شان را به اشتراک بگذارند که یکی از جدیدترین این خوشی ها، سالگرد ازدواجشان بود که استوری منتشر شده در اینستاگرام سام اصغری با این موضوع را در ادامه مطالب فرهنگ و هنر مشاهده میکنید.

بیشتر بخوانید: شوخی ناجور پولدارترین مرد جهان ایلان ماسک با تیلور سویفت خواننده مشهور زن برایش جنجال به پا کرد!

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری

شاید بپسندید: جمهوری اسلوجمستان؛ آیا نام این کشور را شنیده بودید!؟

درباره سام اصغری بیشتر بدانید

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری، سام اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد.

شاید بپسندید: عکس های دیده نشده از جوانی ناصرالدین شاه با ژست های خاص!

سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از شروع تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود.

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری، سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به اسم فِی (Fay) معروف است  فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

شاید بپسندید:  18 تصویر بازسازی شده از شخصیت سیمپسون ها توسط هوش مصنوعی!

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

 بیوگرافی برینتی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

سالگرد ازدواج بریتنی و سام اصغری، اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

بیشتر بخوانید:

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی + نتایج فوق العاده جالب و زیبا است!

5 قدرتمندترین ملکه های ایرانی در تاریخ باستان!+تصاویر

7 چیزی که برای شما در ایران غیر عادی است اما در بعضی کشورهای دیگر کاملاً عادی است!

 راز زنان مصری که در ۵۰ سالگی، پوست ۲۵ ساله دارند!

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا