;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی پلنگ برفی:آیا می‌توانید پلنگ برفی را در 1 نگاه تشخیص دهید!؟

تست بینایی پلنگ برفی: تصاویر معمایی که در آن از شما خواسته می شود، یک شی مخفی، یک حیوان استتار شده و یا شبه یک چیز را پیدا کنید روز به روز در شبکه های اجتماعی بیشتر منتشر می شوند. هدف اصلی این تصاویر در کنار سرگرم نمودن کاربران، نوعی تمرین دادن مغز مخاطبان است. افزایش فعالیت مغزی می تواند به افزایش توانایی های شناختی در افراد منجر شود. لذا توصیه می شود که انجام بازی های فکری را هر روز در برنامه های روزانه خود قرار دهید. مجله خبری چشمک هر روز با پازل ها و تست های معمایی متنوع در خدمت شماست. با تست بینایی پلنگ برفی همراه باشید و قدرت دید خود را محک بزنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

تست بینایی پلنگ برفی

اخیراً یک تصویر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در تصویر شما با تصویر صخره ای روبرو هستید. اما در قسمتی از این تصویر، یک پلنگ برفی به خوبی توانسته است خود را با محیط ترکیب کند. آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه و یا به عبارت دیگر در یک نگاه این گربه سان زیبا  را در تست بینایی پلنگ برفی شناسایی کنید. اگر بتوانید این پلنگ برفی را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید قدرت تمرکز و بینایی شما عالی است. توهم نوری یا تست بینایی پلنگ برفی ببر پنهان در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پازل های تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از پازل ها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شدت شما را به چالش بکشند. بسیاری از افراد در این چالش یا تست بینایی پلنگ برفی شرکت کردند، اما با شکست مواجه شدند. آیا شما می توانید این پلنگ برفی زیبا را در تصویر شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

تست بینایی پلنگ برفی

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید!!

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پلنگ برفی

اکثر مردم با این تصویر گیج شده اند ، آنها نتوانستند پلنگ برفی را که درست در مقابل چشمان آنها قرار داشت را شناسایی کنند. با این حال، برخی از مردم توانستند به سرعت پلنگ برفی را در تصویر پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر نتوانستند به جایی که پلنگ خود را با محیط ترکیب کرده بود، برسند. اگر هنوز در تست بینایی پلنگ برفی این حیوان را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و بار دیگر به تصویر با دقت بیشتر نگاه کنید. در غیر این صورت به تصویر ذیل مراجعه کنید!

شاید بپسندید: آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

پاسخ تصویر

شاید بپسندید: اگر می توانید مرد پنهان در معمای تصویری را پیدا کنید

پلنگ برفی

پوست خالدار این حیوان به او اجازه می دهد تقریباً به طور کامل با سنگ ها ترکیب شود و گربه را به شکارچی تقریباً نامرئی تبدیل کند.

تست بینایی پلنگ برفی

شاید بپسندید: از هر 100 نفر تنها یک نفر می تواند شتر پنهان شده در تصویر سه بعدی را پیدا کند!

استتار سربازان

استتار و ترکیب شدن حیوانات در محیط طبیعی سبب شده تا انسان نیز از این مسئله الگو بگیرد. ارتش های جهان از افراد استتار شده مانند سربازان در میدان جنگ یا حتی اشیاء استتار شده که در محیط های طبیعی به سختی قابل تشخیص هستند، بر علیه دشمن بهره می برند. آیا شما می توانید در تصویر ذیل سرباز استتار شده را پیدا کنید؟

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی: آیا می توانید به دزدان دریایی برای یافتن گنج کمک کنید؟!

استتار سربازان

برایتان جالب خواهد بود: عکاس وسط جنگل گم شده آیا می توانید پیدایش کنید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از تست قدرت بینایی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا