;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

تست بینایی شناخت عدد: بازی های فکری، پازل ها و تست ها را می تواند از جمله سرگرمی های اصلی فضای مجازی است. شما با انجام این تست ها می توانید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. بر همین اساس این بازی فکری یک تمرین خوب برای مغز شما می باشد. شما باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا تمام اعدادی که در تصویر ظاهر می شوند به وضوح تشخیص داده شوند. در مجله خبری چشمک و تست بینایی شناخت عدد شما می توانید مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

شاید بپسندید: تنها چشم تیزبین، پلنگ برفی استتار شده را در میان صخره‌ها پیدا می‌کند؟

تست بینایی شناخت عدد

هیچ چیز مانند یک تست بینایی یا یک مسئله ریاضی دیوانه کننده برای جلب توجه همه وجود ندارد. مطمئناً در دوران کودکی (همچنین در بزرگسالی، اعتراف کنید) بشان دادن یک تصویر از شما پرسیده شده است که کتاب کجاست؟ همیشه این تست ها جالب بودن و برای حل آن لحظه شماری می کردیم.

ما عاشق تست های بینایی هستیم، تمرکز تا زمانی که بتوانیم چیزی را ببینیم که «در ابتدا» پیچیده به نظر می رسد، اما وقتی به هدف خود می رسیم به ما احساس برتری می دهد. چالش جدیدی که درک شما را به چالش می کشد، مانند اکثریت قریب به اتفاق در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت.. در تصویر تست بینایی شناخت عدد، ماموریت شما یافتن تمام اعدادی است که در تصویر زیر ظاهر می شوند. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و اعدادی را که می بینید یادداشت کنید. تنها افراد تیز بین می تواتتد هشت عدد را در این تصویر در 10 ثانیه شناسایی کنند. با هم عکس را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: معمای تصویری سیب:اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

تست بینایی شناخت عدد

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید تمام 4 ستاره را پیدا کنید؟ آنقدر سخت است که محدودیت زمانی ندارد

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: چهره دختر پنهان شده در گل رز را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

.

.

.

شاید بپسندید: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

.

پاسخ تست بینایی شناخت عدد

در نگاه اول هر کسی ممکن است تنها سه عدد را در این تصویر شناسایی کند.عدد های اصلی عکس: 6، 9 و 4. اما شما می توانید به راحتی 8 و 1 را نیز ببینید. و این کافی نیست، ممکن است برخیتمرکز بیشتر داشته باشند و بتوانند 5، 3 و 2 را پیدا کنند. مجموعاً هشت رقم را باید پیدا کنید….

شاید بپسندید: اگر تیزبینی،اشتباهات تصویر تست قدرت بینایی خانواده را در 15 ثانیه پیدا کنید!

اگر می‌خواهید با قدرت بینایی خود بازی کنید، این چالش را حتما امتحان کنید و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. این چالش تصویری یا تست بینایی شناخت عدد می تواند توانائیهای شناختی شما را حسابی محک بزند.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از سوالات هوش تصاویر جالب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

در چالش تصویری حیوانات فراری، کدام حیوانات از طویله فرار کردند؟

چالش تصویری خرس متفاوت: آیا در 8 ثانیه می توانید خرس متفاوت را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی ببرها: تیزبین‌ها در 20 ثانیه 16 ببر را در تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون خطای دید گوزن: رمز و راز تصویری که 98٪ به آن دست نیافته را کشف کنید!

تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

 

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. با دقت کم عدد صفر رو هم میشه دید نیاز به دقت خاصی نداره چطور از قلم انداختید؟ یا صفر عدد حساب نمیشه؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =

دکمه بازگشت به بالا