;
تفریح و سرگرمی

اگر فکر می کنی جزئی‌نگر هستی، رباینده کودک را در 3 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناخت رباینده کودک: آزمون شناخت رباینده کودک چشمک یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری است که توجه هزاران نفر را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است. ایا شما نیز از کسانی هستید که معتقدید در شناسایی و پاسخ دهی به معماها و سوالات تصویری یک نابغه تمام عیار هستید. محدودیت زمانی 5  ثانیه ای برای حل آزمون شناخت رباینده کودک، این معما را سخت تر نموده است. شما با این آزمون می توانید توانایی هایی نظیر خوب دیدن، خوب دقت کردن و خوب تحلیل کردن را امتحان کنید!

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

لذااگرخود را نابغه حل سوالات معمایی تصویری می دانید، در جای خوبی قرار گرفته اید. آزمون شناخت رباینده کودک می تواند توانائی ها و قابلیت های شما را به چالش بکشد و شما با آزمون شناخت رباینده کودک می توانید ثابت کنید که دارای توانائیهایی بالایی در جرئی نگری و نکته سنجی هستید.. با چشمک و بخش سرگرمی این وب سایت و آزمون شناخت رباینده کودک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

آزمون شناخت رباینده کودک

سوالات تصویری می توانند سببب افزایش فعالیت مغز شود. این مسئله نقش مستقیم در توسعه قابلیت های های شناختی شما دارند. توجه به نکات ریز و جزئیات از دستاوردهای انجام مستمر و منظم بازی های فکری است. مغز عادت می کند جزئیات را تجزیه و تحلیل کند و این روند در افزایش جزئی نگری موثر است. آزمون شناخت رباینده کودک که امروز در بخش سرگرمی چشمک منتشر شده است به خوبی شما و توانائیهای شما را به چالش می کشد. با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره شد برای پیروزی در آزمون شناخت رباینده کودک چشمک، توانایی دید، دقت و تمرکز نقش مهمی دارند. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده آزمون شناخت رباینده کودک را تحلیل و بررسی کردید، باید گفت که شما یک متخصص موفق در انجام سوالات هوش تصویری هستید.

احتمالاً بپسندید: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

در تصویر، شاهد دو تصویر مجزا هستید. در یکی از تصاویر، فرد بزرگسال تلاش می کند تا کودک را برباید. آیا شما می توانید این رباینده را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل زرنگ: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

 

آزمون شناخت رباینده کودک

.

برایتان جالب خواهد بود: چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

.

پاسخ آزمون شناخت رباینده کودک

اگر به این قسمت از متن آزمون شناخت رباینده کودک رسیده اید، احتمالاً تاکنون نتوانسته اید به پاسخ آزمون شناخت رباینده کودک ذست پیدا کنید. لذا به شما یک فرصت دیگر داده می شود که بار دیگر جزئیات را بررسی کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت شوهر فقیر: کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟ چرا؟

.

.

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟

 

اگر به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که کودک سمت راستی با مادر خود است. کودک از چیزی ناراحت است و احتمالا به همین خاطر گریه می کند و نمی خواهد به حرف مادرش گوش دهد. اما اگر به تصویر سمت چپ، دقت کنید، نگاه توأم با تعجب کودک به مرد را می بینید که چگونه می خواهد او را بوسیله یک عروسک خرسی گول زده و بدزدد.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

 

احتمالا بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

پاسخ آزمون رباینده کودک

 

برایتان جالب خواهد بود: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

امیدوارم از  آزمون شناخت رباینده کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آیا می توانید به تست بینایی ابر قهرمان پاسخ دهید؟ به نظر شما کدام شخص یک ابر قهرمان است؟

معماهابرای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگر نکته سنج هستی بگو سوال هوش دزد بچه کدومشونه؟!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آزمون هوش جالب: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:  قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا