;
تفریح و سرگرمی

اگر جغد استتار شده تصویر را در نگاه اول ببینی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با جغد پنهان: آیا می توانید آن را پیدا کنید؟ فقط کسانی که بینایی 20/20 دارند می توانند جغدی را که در این تصویر پیچیده پنهان شده است را در کمتر از ده ثانیه تشخیص دهند. اگر به دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در میان درختان یک جغد استتار شده است. این عکس در یک منطقه جنگلی در منطقه حفاظت شده خصوصی تیمباواتی، آفریقای جنوبی گرفته شده است. آیا می توانید جغدی را ببینید که در میان درختان پنهان شده است؟ با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با جغد پنهان همراه شوید.

این عکس‌ باورنکردنی که شما را گیج  می‌کند، توسط Roan du Plessis عکاسی شده است. روآن، اهل هودسپرویت، آفریقای جنوبی است. او درباره این عکش می‌گوید: «این شگفت‌انگیز است که نشان دهیم برخی از این حیوانات چقدر می‌توانند با محیط ترکیب شوند. صدای این جغد خاص را اغلب می شنویم، اما به دلیل استتار آن، یافتن و دیدن آن واقعاً سخت است. پس اگر آماده هستید با مجله خبری چشمک همراه شده و جغد تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: ریاضی ات خوبه پس بگو حاصل عبارت 53-6÷2+7-39÷3= ؟ چند می شود؟

تست قدرت بینایی با جغد پنهان

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. تصویر آزمون تست قدرت بینایی با جغد پنهان می تواند به خوبی مهارت ها و توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهد.

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

به هر صورت در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که عکاس اشتباه کرده و سوژه خود را از دست داده است. اما با بررسی دقیق تر، ممکن است متوجه شوید که یک جغد با محیط اطرافش ترکیب شده است. جغدهای اسکاپ در رنگ‌های قهوه‌ای تیره و گاهی اوقات روشن تر در طبیعت قابل شناسایی هستند. سایه پرهای آنها به استتار آنها در برابر پوست درختان کمک می کند. استتار به جغدها کمک می کند تا در مقابل چشمان شکارچیان و طعمه های احتمالی شناسایی نشوند. جغد را در تصویر شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگر گربه داخل کوچه را در یک نگاه ببینی، قدرت دیدت مثل عقابه!؟

تست قدرت بینایی با جغد پنهان

شاید بپسندید: ضرب المثل پته اش رو آب افتاد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد پنهان

زمان در حال اتمام است و شما فقط ده ثانیه فرصت داشتید تا این کار را انجام دهید. آیا توانستید جغد را در تست قدرت بینایی با جغد پنهان شناسایی کنید. اگر آن را پیدا کردی به شما تبریک می گوئیم. شما چشمان تیزی شبیه شاهین دارید. این بازی فکری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ما اطمینان داریم که از هر پنج نفر فقط یک نفر می تواند آن را تکمیل کند.

شاید بپسندید:حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷5/1=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد پنهان: اگر هیچ پیشرفتی در یافتن جغد نداشتید، می توانید پاسخ را در زیر مشاهده کنید. با حل پازل های بیشتر تمرین کنید تا دفعه بعد نتایج بهتری داشته باشید. جغد همینجاست! اکنون می توانید آن را ببینید؟

شاید بپسندید: سوال هوش: یخ در چه دمایی یخ می زند؟

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد پنهان

امیدوارم از تست قدرت بینایی با جغد پنهان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: آزمون قدرت دید: قلبی که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید!

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو کدومیکی از افراد زیر انسان هستند!؟

آیا ریسک پذیر هستی | چیزی که در تصویر توجه شما را جلب کرد آن را آشکار می کند!

تست قدرت بینایی: شانه کاغذی تخم را در این ساحل پر از زباله پیدا کن!

چیستان: نام برادر شهردار شهر مایکل است، ولی مایکل می‌گوید، هیچ برادری ندارد؛ چه طور ممکن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا