;
تفریح و سرگرمی

به این دو عاشق دلداده کمک کنید کیف پولشون رو پیدا کنند تا آبروشون تو رستوران نره!؟

آزمون شناسایی کیف پول گمشده: از هر 5 نفر فقط یک نفر توانسته است در 3 ثانیه این ازمون را رمزگشایی و کیف پول این دو زوج جوان را پیدا کنند. آیا شما از کسانی هستند که دارای تیزبینی، دقت نظر و توجه بالا هستید و می توانید کیف پول را شناسایی کنید. بهتر است توانائیها و مهارت های شناختی خود را امتحان کنید و به همه اثبات کنید که در حل معماهای تصویری بهترین هستید.

شاید بپسندید: معمای شیشه شکسته و سرقت الماس: الماس را کی دزدیده؟تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورت حساب در رستوران را داشت گم شد. فقط یک آدم تیزبین می تواند کیف پول پنهان شده در تصویر را در زمان معین ببیند. بر اساس این تحقیقات، توانایی درک افرادی که شی گمشده را قبل از 4 ثانیه پیدا می کنند، نشان دهنده بالا بودن سطح بالای توانائیهای شناختی است. بنابراین آیا می توانید کیف پول گم شده را در آزمون شناسایی کیف پول گمشده پیدا کنید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر استخر: چقدر تیزبینی؟ پس اشکال تصویر استخر رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی کیف پول گمشده

فقط افراد با هوش و با درجه تیزبینی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. از هر 5 نفر فقط 1 نفر می تواند کیف پول گم شده مرد جوان را در 4 ثانیه پیدا کنند. مشخص شد کسانی که کیف پول پنهان شده در عکس او را پیدا کردند، ضریب هوشی بالایی داشتند. اکنون شما را به شرکت در این آزمون هوش هیجانی دعوت می کنیم. آیا می توانید کیف پول گم شده را در 4 ثانیه پیدا کنید؟

احتمالاً بپسندید: بگو تو نگاه اول چی دیدی تا چیزایی درباره ات بگم که تا حالا خودت هم خبرنداشتی!

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورتحساب را دارد در جایی داخل رستوران پنهان شده است. این تصویر معمایی دشوار برای جوانان حکم آزمایش قدرت مغزشان را دارد. ادعا شده بود که تنها 1٪ از مردم می توانند کیف پول را در تصویر پیدا کنند. آیا می توانید کیف پول گم شده را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

آزمون شناسایی کیف پول گمشده

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر: خانمه مادر کدوم یکی از این سه تا دختره! فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تو تصویر اول چی دیدی، بگو تا بهت بگم تو دوستی چه جوری آدمی هستی!؟ رفیق بازی یا خائن!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل رو باز می کنه! خودت رو به چالش بکش!

پاسخ آزمون شناسایی کیف پول گمشده

شاید در نگاه اول پیدا کردن کیف پول گمشده بسیار دشوار به نظر برسد. بهتر است از فرصت دوم خود استفاده کنید و بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس شکل ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

.

 

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی قاتل سریالی، اگه ادعات میشه تیزبین و نکته سنجی  بیا اینو حل کن!

.

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

پاسخ آزمون شناسایی کیف پول گمشده: اگر به تصویر دقت کنید، متوجه می شوید که کیف پول مرد پشت معشوقه او پنهان شده است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کیف پول پشت موهای زن پنهان شده است. آیا شما کیف پول گم شده مرد را در آزمون شناسایی کیف پول گمشده دیدی؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ربات در خانه:با یک دلیل محکمه پسند اگه بگی ربات تصویر کدوم یکی هست،آخر باهوشایی!

پاسخ آزمون کیف پول گمشده

احتمالاً بپسندید: شما کدومیک از این دو دختر را نجات میدی!؟ | پاسخی که میدی نشون میده چه اندازه آدم عمیقی هستی!

شما می توانید آزمون شناسایی کیف پول گمشده را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فریبکار:یکی از این بزرگوارا برای فرار از کار تظاهر می کنه مشکل داره، اما کدومیکی!؟

 

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی فرد چپ دست: فقط باهوشا تو یه نگاه میتونن بگن که کدوم یکی از افراد تصویر چپ دسته!؟

تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های دو تصویر مادر و کودک و پرستار را پیدا کنه!

اگه نقاش این تصویر بودی، خورشید را کدوم قسمت تصویر می کشیدی!؟ بگو تا بگم ویژگی اصلی‌ات چیه!؟

آزمون شناخت زن خوش شانس: اگر نابغه ای سریع بگو که کدوم یکی از این دو زن در خطر نیست!؟

اگه نکته سنج و دقیقی، بگو که کدوم یکی از این دو زن و شوهر میخان از هم طلاق بگیرن!؟

شناسایی حلزون کجاست؟| تیزبین باشی می تونی یه حلزون بامزه رو تو تصویر پیدا کنی!

 آزمون شناسایی درب بی خطر:باهوشی سریعاً پسر بچه را از درب بی خطر به بیرون اتاق وحشت خارج کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا