;
تفریح و سرگرمی

تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر در 20 ثانیه هستند!

برای اینکه مغز ما سالم و قوی باقی بماند، درست مانند ماهیچه ها، نیاز به تمرین دارد. تمرین مغز باعث می شود که این جسم خاکستری در وضعیت خوبی قرار بگیرد. اما برای تمرین مغز باید چه کاری انجام داد؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که مهارت های شناختی خود را به طور منظم مورد امتحان قرار دهیم. در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات می توانید به خوبی مغز خود را تمرین دهید و به این ترتیب عملکردهای مغز خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید:  تست: به نظر شما مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

 تلاش برای جست‌وجوی جزئیات کوچک در یک تصویر می‌تواند به افزایش عملکرد مغز و رشد توانائیهای شناختی کمک می کند. بازی های فکری، تست ها و پازل ها در حالی که کمی سرگرم‌کننده هستند، بدون آنکه متوجه شوید مغز شما را تمرین می دهند.

مجله خبری چشمک چند تصویر جذاب و زیبا را برای شما به اشتراک گذاشته است. در نگاه اول همه چیز در این تصاویر عادی به نظر می رسد، اما اگر به دقت نگاه کنید، متوجه چند اشتباه عجیب و غریب در آنها خواهید شد. اشیاء زیادی وجود دارند که در جایی که باید باشند نیستند. می توانید همه آنها را پیدا کنید؟شما اگر بتوانید در کمتر از 20 ثانیه تمام اشتباهات موجود در هر تصویر را شناسایی کنید، مطمئن خواهید شد که دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید. با دقت تصاویر را پررسی کنید!

شاید بپسندید: شما می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید؟

تصویر آشپزخانه 1

در این تصویر شما با یک آشپزخانه بسیار زیبا و مرتب روبرو هستید. خانم خانه در آشپزخانه مشغول فعالیت است. اما گویا در این آشپزخانه، موارد غیرنرمال و اشتباه زیادی به چشم می خورد. به دقت به تصویر نگاه کنید…..

شاید بپسندید: زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

تصویر آشپزخانه 1

شاید بپسندید: آزمون چشم:آیا در 10 ثانیه گربه مخفی بین برگ ها را پیدا کردید!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آشپزخانه 1 در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

شما می توانید تمام اشتباهات و تفاوت ها و مسائل غیرنرمال را در تصویر مشاهده کنید. احتمالا بیشتر این موارد را شناسایی کرده اید. به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با پاسخ دادن به این سوالات هوش، مغز خود را ورزش دهید!

تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

اگر نتوانستید موارد را پیدا کنید، نگران نباشید، می توانید به تصویر بعدی بپردازید.

تصویر آشپزخانه 2

در تصویر دوم نیز شما با یک آشپزخانه زیبا روبرو هستید. اما به مانند آشپزخانه اول در این آشپزخانه نیز موارد غیر نرمال و اشتباه به چشم می خورد و اگر دارای چشمان عقابی باشید، می توانید همه اشتباهات موجود را در کمتر از 20 ثانیه تشخیص دهید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: اگر شکلک متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید،چشمان عقابی دارید!

تصویر آشپزخانه 1

برایتان جالب خواهد بود: اگر دید خوبی دارید باید کریستیانو رونالدو را در ثانیه اول ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آشپزخانه 2 در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

برای دیدن پاسخ می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست بینایی: اگر تیز بین هستی 3 وزغ بین برگ ها را پیدا کن

تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

شاید بپسندید: اگر توجه‌ات عالی است، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

تصویر سوم

در این تصویر کتابخانه زیبایی را مشاهده می کنیم. شما فردی را هم در این کتابخانه مشاهده می کنید. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد، اما یک اگر دقت کنید چیزهای غیر طبیعی زیادی مشاهده خواهید کرد. آیا شما می توانید تفاوت ها را ببینید!؟

تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی: آیا می توانید به دزدان دریایی برای یافتن گنج کمک کنید؟!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر سوم در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

در این تصویر اشتباهات تصویر کاملا مشخص شده است. می توانید در این تصویر اشتباهات را مشاهده کنید.

پاسخ تصویر سوم

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

پازل و سلامت مغز

آیا تا به حال آن تبلیغاتی را دیده اید که می گویند انجام یک پازل به مدت 30 دقیقه در روز می تواند مغز شما را بهبود بخشد؟ همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک پازل های زیادی برای رشد مهارت های شناختی و کنترل حرکتی در نظر گرفته شده است. برخی از پزشکان برای کسانی که با اختلالات از دست دادن حافظه یا سایر اختلالات دژنراتیو شناختی دست و پنجه نرم می کنند، یک پازل توصیه می کنند.

مزایای یک پازل خوب چیست؟ و چرا پازل ها برای مغز خوب هستند؟

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

    1. سپاس از همراهی دوست شما. نظرات شما برای ما ارزشمند هستند و ما را برای ادامه کار مصمم تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا