;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مادر پسربچه: مادر پسربچه کدوم یکی از این دو زن هست!؟ پری دریایی یا زن شناگر!؟

آزمون شناسایی مادر پسربچه: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر پسربچه همراه باشید. شما باید بتوانید با دلایل منطقی و در یک نگاه مادر این کودک را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: بازی فکری چالشی با چوب کبریت: ضریب هوشی خود را با اصلاح معادله ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی مادر پسربچه

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی مادر پسربچه را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون شناسایی مادر پسربچه، شما دو زن و یک پسر بچه را در تصویر می بینید. تام کوچولو نمی تواند اطرافیان و نزدیکان خود را بشناسد. دو زن مدعی هستند که مادر او هستند. تام نمی داند که کدامیک از این دو زن مادر او هستند. تا زمان اعلان نتایج آزمایش دی ان ای، آیا شما می توانید تشخیص دهید که مادر واقعی تام کدامیک از این دو زن است؟

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

آزمون شناسایی مادر پسربچه

برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی، تفاوت های تصویر زنی که تو فروشگاه لباسه را پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

پاسخ آزمون شناسایی مادر پسربچه

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و تصویر آزمون شناسایی مادر پسربچه را بیشتر بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

احتمالا بپسندید: اگه واقعاً میخای بدونی اولوبت زندگی ات چیه، فقط بگو موقع نگاه کردن به تصویر چی دیدی!؟

.

.

.

شاید بپسندید: اگه توجه ات عالیه، مار رو میون لاک پشت ها پیدا کن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه تفاوت تصویر کمک به پیرزن سمت چپ و راست را تشخیص بده!

پاسخ آزمون شناسایی مادر پسربچه: درست حدس زدید. اگر دقت کرده باشید دعوا بر سر تصاحب تام در زیر آب صورت گرفته است. لذا زن شناگر مجبور است که دهان خود را ببندد تا اب وارد گلویش نشود. اما اگر دقت کنید تام و پری دریایی هر دو دهانشان باز است، بدون اینکه برایشان مشکلی پیش آمده باشد. لذا تام فرزند پری دریایی است.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

شناسایی مادر پسربچه

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر پسربچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو که آیا کودک بیمار، فرزند زن است یا اینکه زن تصویر فرزندی ندارد!؟

پری دریایی

پری دریایی در فرهنگ عامه، یک موجود افسانه‌ای آبزی است که سر و تنه‌ای به شکل یک زن زیبا و دمی شبیه به ماهی دارد. پری دریایی، در بسیاری از افسانه‌ها اینطور تصویر شده‌است که در کنار ساحل دریا می‌ایستد و با یک دست در حال شانه‌کردن موهای بلندش و در دست دیگرش آینه‌ای را نگاه داشته‌است.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی 5 تفاوت الاغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کنی، باید برای خودت اسپند دود کنی!

پری دریایی

در قصه‌های بسیاری، پریان دریا، غالباً به پیشگویی اتفاقات آینده می‌پردازند، گاهی از روی اجبار، نیروهای فراطبیعی خود را به انسان‌ها می‌بخشند و گاهی عاشق انسانها شده، یا با فریفتن انسان‌های فانی که دل در گرو عشق آنها بسته‌اند، آنها را به قعر دریا می‌برند. تشابهاتی بین افسانه‌های پری دریایی و افسانه‌های سیرن (حوری دریایی اسطوره‌های یونان) وجود دارد.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی‌ات را فقط با حرکت دادن 1 چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کن!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد عاشق:کدومیکی از این سه جوون، باید سریعتر خودشو به یک قرار عاشقانه برسونه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت مرده شورت ببره که هر چه گنده تر می شی بدتر میشی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت تب کرد و مُرد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگر پزشک باشی،اول کدوم بیمار را درمان میکنی؟|پاسخت نشون میده که در زندگی به چه کسی بیشتر اهمیت میدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:چند تا تفاوت تو تصویر دخترک قارچ جمع کن هست!؟بینایی و دقت‌ات خوب باشه تو 10ثانیه حداقل5 تا پیدا میکنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی حیلی تیزی، سریع بگو که کدوم یکی از این خانم خوشکلا واقعا پرستاره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضی خود را با اصلاح این معادله ریاضی تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت آزمایش کنید!

برایتان جالب خواهد بود

قابل توجه باهوشا: تو این شیرینی فروشی یه اشتباه وجود داره، اون اشتباه چیه!؟

حکایت گفتم آدم نمی شوی نگفتم که شاه نمی شوی!

یه شکل را انتخاب کن تا نکته های جالبی را درباره خودت بفهمی! | این تست خیلی عجیبه!

فکر می کنی خیلی چشات قویه، پس تفاوت های تصویر مرد و میمون بازیگوش امتحان کن!

احتمالاً بپسندید: آیا آدم متزلزل و بی طرفی یا اینکه وفاداری و پرتلاش؟ کافیه یکی از درب ها را انتخاب کنی تا بگم!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. اگه مادر پسر بچه پری دریایی است، باید خود پسر بچه هم دم می داشت. پس از نظر من مادر پسر بچه یک شناگر است.

  2. اگر مادر تام پری دریایی است پس چرا تام دست زن شناگر را گرفته؟ب نظرمن زن شناگر مادر تام است.لطفا دقت بیشتر

  3. پسر بچه یک پری دریایی نیست. و باترس به پری دریایی نگاه می‌کند و پسر دست شناگر را گرفته. بنظرم مادر بچه شناگراست

  4. نه خیر دوستان پری دریایی است دقت کنید زن شناگر داره سر بچه رو هل می ده و نمی خوادش و پری دریایی داره بچه رو می کشه بعد هم رنگ موهای پری دریایی و بچه یک رنگ هست

      1. نه نه چون که به دهنشون نگاه کنین ما بچه های انسان که نمی تونیم زیر آب نفس بکشیم اما بچه و پری هردو نفس می کشن سایت راست می گه و اگه دقت کنین زن شناگر داره بچه رو لمس یا میزنه اما اگه مادرش بود به سرعت اونو به سمت خودش میاورد مثل پری .

  5. اگه به پسره دقت کنید چشاش ابیه چشای اونی که پری دریایی نیستم ابیه و اینکه پسره داره با ترس پری دریایی نگاه میکنه

  6. به نظر من بچه زن شناگر چون بچه داره با گریه و ترس به پری دریایی نگاه میکنه و دست زن شناگر رو گرفته به نظر شما بچه انسان چجوری میتونه بچه پری دریایی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا