;
تفریح و سرگرمی

براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی فرد مرده: فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی فرد مرده شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن فرد فوت شده تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را ردر مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. با آزمون شناسایی فرد مرده و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی فرد مرده

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها دو درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون شناسایی فرد مرده تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون شناسایی فرد مرده، 2 خانواده در حال سفر هستند. اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام فرد فوت شده و زنده نیست؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

شاید بپسندید: اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی فرد مرده

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش روح زندان: کدام زندانی روح است و واقعی نیست؟!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:کدام زوج خیانت را پنهان می کند؟ با این تست می فهمید چه نوع شریک عاشقانه ای هستید؟

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

.

.

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. همه چیز در مورد حالات افراد در تصویر است. نوزاد زن سمت راست فوت کرده است، اگر به نوزاد او نگاه کنید علائم استفراغ خون در او دیده می شود و رنگ صورت او مایل به سبز شده است. همجنین اگر به حالات چشمان مادر نوزاد هم دقت کنید، متوجه خواهید شد که وحشت کرده است.

شاید بپسندید: یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: یک اشتباه در معمای تصویری حمام وجود دارد، می توانی پیدایش کنی؟!

 

تنها 2 درصد از افراد موفق به یافتن پاسخ در این تمرین تصویری شدند، از آنجایی که یافتن پاسخ با چشم غیرمسلح آسان نیست، گروهی دیگر ترجیح دادند تسلیم شوند و تصویر حل شده را مشاهده کنند.

چالش های تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

بازی فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلب و عروق، دیابت و فشار خون دارد، همچنین تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی، اساس رشد وتوسعه مهارتهای شناختی است.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید بپسندید: تیزهوشا جواب بدن: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش دانش آموز: قاتل معلم چه کسی است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =

دکمه بازگشت به بالا