;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدوم دانش آموز روی لیوان خانم معلم چسب ریخته است!؟

آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون در مجله خبری چشمک منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

حل معماها می تواند یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما باشد و شما را وادار به توجه به کوچکترین جزئیات کند. این معماهای زیر در نگاه اول آسان به نظر می رسند، اما اگر با دقت بیشتری بررسی شوند ممکن است سخت باشند. این کاملاً به توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و نیز جزئی نگری شما بستگی دارد. در آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون شما با یک چالش تصویری معمایی جالب روبرو هستید. شما باید دانش آموزی که کار استباه کرده است را شناسایی کنید. اگر فکر می کنید باهوشید، با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حرف A در میان اعداد 4 اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون

این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوران مدرسه یکی از زیباترین دوران هایی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند. چه روزهایی که دعا می کردیم معلم کلاسمان مشکلی برایش پیش بیاید که ما بتوانیم زودتر به خانه برگردیم. در تصویر آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون، شما با یک کلاس درس روبرو هستید که معلم پس اینکه تصمیم گرفته است لیوان خود را بردارد، متوجه می شود که بدنه لیوان او را با چسب اغشته کرده اند.

یکی از دانش آموزان بدنه لیوان را به چسب آغشته کرده است. معلم هم مطمئن است که یکی از 3 دانش آموز تصویر این کار را کرده است! به نظر شما کدامیک از دانش اموزان این کار را کرده است؟ در 3 ثانیه دانش آموزی که این کار را کرده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون

شاید بپسندید:در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید | این تست وِیژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است 5 ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: عدد متفاوت را بین اعداد 9969 پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون: برخی کودک کنار معلم را مقصر معرفی کرده اند. چون در دستش تیوپ چسب دیده می شود.اما واقعیت اینجاست که هیچ نشانه ای وجود ندارد که او این کار را کرده باشد. به نظر می رسد او بسیار ناراحت است. گویا یکی از دانش آموزان از چسب او استفاده کرده است و این کار را کرده است. کودک اول از سمت راست این کار را کرده است و اکنون تلاش می کند که دست خود را که با چسب آلوده شده است را پنهان کند.

شاید بپسندید: فقط یک ذهن متمرکز در کمتر از 5 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد مختلف پیدا می کند!

جواب آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت دانش آموز شیطون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

با دلیل بگو کدامیکی پدر واقعی دخترک است و کدامیکی آدم ربا!

سوال هوش: در عبارت چهارم به جای علامت سوال، چه حرفی باید قرار بگیرد!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا