;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کی آب زیرکاهه و خودش رو به بیماری زده!؟

آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه: بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … به یکی از بیماری های اصلی مغز تبدیل شده اند. محققان معتقدند که یک رژیم غذایی سالم به همراه ورزش جسمی و روحی می تواند، از بروز چنین آسیب هایی در انسان جلوگیری کند. پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند.شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید.

همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه همراه شوید. برای شناسایی اب زیرگاه تصویری فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک تلاش دارد هر روز چند سوال هوش تصویری جالب و جذاب را برای شما آماده کند. شما می توانید با انجام این سوالات هوش در اوقات فراغت در عین سرگرمی، بخشی از خستگی های روزانه خود را رفع کنید. در این سوالات هوش، آنچه که مهم است تمرکز و دقت به صورت سوال و احیاناً تصاویر است. در واقع کلید حل سوالات هوش در دقت به عنوان خود سوال است. اگر آماده هستید می توانید به سوال یا آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: حکایت عاشقانه شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش اول

آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه

یکی از مشکلاتی که بشر امروز با آن دست به گریبان است، بیماری های دنیای مدرن است. ضعف حافظه، فراموشی و … در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر در سنین میان سالی و کهنسالی و در برخی مواقع دوران جوانی شده است. دانشمندان می گویند که قدرت مغز انسان از دهه سوم زندگی به بعد شروع به پیر شدن ممکن می کند، اما خبر خوب اینجاست که می توان با برخی راهکارها حتی تا دوران پیری مغزی فعال و جوان داشت.

انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید.

مهم نیست که دانش عمومی شما چقدر شگفت انگیز است. آیا می دانید IQ تصویری شما تا کجاست؟ ضریب هوش تصویری شما با ارزیابی حافظه، منطق، تشخیص فضایی و مهارت های استدلال شما محاسبه می شود. در تصویر دو خانم و یک اقا دیده می شود که گویا همه آنها دارای مشکلات سلامت هستند. اما به نظر می رسد یکی از آنها مشکلی ندارد و فقط برای اینکه در سر کار حاضر نشود، ادعا کرده است که دچار مشکل سلامتی شده است. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه واقعا مشکلی ندارد؟

شاید بپسندید: تست شخصیت: این تصویر جنبه پنهان شخصیت شما را افشا می کند!

آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه

شاید بپسندید:ویژگی جالب‌ات از نگاه بقیه چی هست | برای پاسخ بگو اول تو تصویر چی دیدی!؟

.

.

.

احتمالا بپسندید: افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر آهوهای کوهی را در تصویر شناسایی کنید قدرت دیدت مثل شاهینه!

جواب آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه

امیدوارم توانسته باشید به سوال پاسخ داده باشید. اگر توانسته باشید در کمتر از 5 ثانیه آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه را رمزگشایی کرده باشید. این نشان می دهد که توانائیهای شناختی شما بالاست و همچنین دارای هوش بالایی هستید. اگر هنوز به هر دلیلی نتوانستید به پاسخ برسید به پایین صفحه و بخش پاسخ ها مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

جواب آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه: به نظر می رسد که Rick دروغ می گوید. درست است که دستان او باندپیچی شده است، اما به نظر می رسد هیچ مشکلی برای دستان او پیش نیامده است. اگر دست او مشکلی داشت، قطعا او گوش را با دست سالم حمل کرده و وقتی در حیب خود می گذاشت در جیب همان طرفی می گذاشت که دستش می توانست. در تصویر گوشی همراه ریک در جیب سمت دست شکسته شده قرار داده شده است. پس ریک دروغ می گوید و مشکلی برای دستش پیش نیامده است.

شاید بپسندید: اگه پلنگ خالدار تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم آب زیرکاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  تست روان شناسی: با انتخاب یکی از اسب ها قدرت درونی‌ات را بشناس!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان زن زیبای جوحی و قاضی هوس باز | داستان قاضی هوس بازی که در صندوق زن جوحی گرفتار شد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون تصویری هوش: اشتباهات موجود در تصویر مزرعه چیست!؟

چشات تیز باشه تفاوت های دو تصویر نینجای ژاپنی را پیدا می کنی!

حکایت ابراهیم گاوچران و همسرانش | داستان حاکمی که عاشق زیبایی همسر ابراهیم گاوچران شد!

تست قدرت دید: آیا می توانید پرتره زن متفاوت را پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا