;
تفریح و سرگرمی

اگر چشمانی تیز مثل شاهین داشته باشی 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا می کنی!؟

آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس: مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و در این چالش سرگرم کننده شرکت کنید! آیا می توانید در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در بین طاووس ها پیدا کنید؟ وقت آن است که چشمان خود را به همراه مهارت شناختی همچون دقت، تمرکز و … را مورد ارزیابی قرار دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس همراه شوید.

آیا به دنبال یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز هستید؟ بازی روز ما این است که در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در میان طاووس ها پیدا کنیم. چالش های تصویری مانند پیدا کردن موارد عجیب و غریب، تشخیص تفاوت و موارد دیگر در کشورهای مختلف در شبکه های اجتماعی محبوبیت پیدا کرده است. اگر این نوع چالش های تصویری را دوست دارید، وب سایت چشمک بازی های بیشتری برای ارائه دارد. کافی است به بخش تفریح و سرگرمی در زیر شاخه بخش زندگی وب سایت مراجعه کنید.

شاید بپسندید: قدرت دیدت بالا باشه تو 10 ثانیه 3 تفاوت تصویر خرگوش شیطون رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس

بازی‌ها و پازل های ارائه شده در مجله خبری چشمک برای کمک به بهبود مهارت‌های شناختی شما و تیز نگه داشتن مغز شما طراحی شده‌اند. آنها همچنین برای گرد هم آوردن دوستان و خانواده برای رقابت دوستانه عالی هستند. رمزگشایی آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس ممکن است کار دلهره‌آوری به نظر برسد، اما اگر از مهارت‌های مشاهده‌ای خود استفاده کنید، می‌تواند تجربه بسیار مفیدی باشد.

وقت بگذارید و تصویر را با دقت مشاهده کنید و ببینید آیا می توانید سه پروانه پنهان شده در میان طاووس ها را ببینید. به ما اطلاع دهید که چقدر طول کشید تا این چالش را کامل کنید. بیا، آن را امتحان کن! نکته کلیدی این است که از نزدیک به جزئیات نگاه کنید و هرگونه مزاحمتی را نادیده بگیرید.

شاید بپسندید:ویژگی اصلی شخصیتی خودت رو با انتخاب یکی از تصاویر گل های بنفش شناسایی کنید!

آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس

شاید بپسندید: چقدر به وقت گذاشتن برای خودتان احترام قائل هستید!؟ یه پروانه را انتخاب کن تا بهت بگم!

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: مصرع یا جمله مربوط به این تصویر را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

پاسخ آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس

آیا موفق شده اید در  تصویر این طاووس 3 پروانه پیدا کنید؟بازی‌های مشاهده‌ای سال‌هاست که محبوب بوده‌اند و محبوبیت آن‌ها در چند وقت اخیر افزایش چشمگیری داشته است. این نوع چالش‌ها عموماً در اینترنت یافت می‌شوند و برای آزمایش مهارت‌های مشاهده‌ای یک فرد طراحی شده‌اند. بازی های مشاهده ای محبوب هستند زیرا روشی جذاب برای آزمایش مهارت های مشاهده و گذراندن زمان ارائه می دهند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ریش گرو گذاشتن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کمی عجیب است اما با انتخاب یکی از این گربه ها می توانید خود واقعی خود را کشف کنید!

 

 

 

.

شاید بپسندید: کیف قرمز برای کدومیکی از این خانمای عصبانی است!؟

پاسخ آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس:  تبریک به شما که توانستید در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در بین طاووس ها پیدا کنید! همه قادر به انجام این کار نیستند.در زیر تصویری را به شما نشان می دهیم که در آن می توانید راه حل را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: معشوقه مرد دست شکسته، کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟

پاسخ آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه جغد شاخدار را پیدا کنی، دقت ات مثل عقابه!

امیدوارم از آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید:فقط یه چشم عقابی میتونه چنگالی که با بقیه فرق داره رو شناسایی کنه!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: به جای مربع خالی کدومیک از شکل های A تا F را باید قرار بدیم؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی از گل های افتابگردان رو انتخاب کن تا بگم در کل آدم خوش بین هستی یا بدبین!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل شاه می بخشه شیخ علی خان نمی بخشه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کرده!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست بینایی:فقط کسایی که چشم عقابی دارند،می‌تونند پرنده را بین شکوفه ها پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

چیستان:دیده و چشیده نمیشه، با دستا لمس نمیشه، اما همه جا هست و همه بهش نیاز دارند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر لاک پشت را بین دایناسورها پیدا کنی، دقت و تمرکزت بالاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

برایتان جالب خواهد بود

ضریب هوشی ات را با حل آزمون ریاضی پرندگان در 9 ثانیه ارزیابی کنید!

حکایت ریش نجات بخش، داستان شنیدنی از مثنوی مولانا!

حکایت مرد دباغ در بازار عطر فروشان!

با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا