;
تفریح و سرگرمی

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی دختر: سوالات هوش تصویری بخش جدایی ناپذیر از شبکه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تعامل مجازی میان آدمها را افزایش داده اند. هر کسی دوست دارد مطالب مورد توجه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یکی از مطالب و موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی، طرفدارن بسیاری کسب کرده است، معماهای تصویری است. مجله خبری چشمک تلاش دارد هر روز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، بازی های فکری و سوالات معمایی جالب را به اشتراک بگذارد. با آزمون شناسایی دختر همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

آزمون شناسایی دختر

امروز نیز بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با یک سوال تصویری با شماست. شما باید برای حل این سوال تصویری از تمام حواس خود استفاده کنید. دقت، تمرکز و تیزبینی از جمله فاکتورهایی است که به شما کمک می کند تا در زمان مشخص شده بتوانید این سوال معمایی تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی دختر یکی از آسان ترین و در عین حال گیج کننده ترین سوالات معمایی است که تاکنون با آن روبرو شده اید.

در تصویر آزمون شناسایی دختر  شما با چهار خانم در تصویر روبرو هستید. سه دختری که کتار هم نشسته اند با یکدیگر دوست هستند و در بیشتر اوقات در کنار هم به حل تکالبف درسی خود می پردازند. سوالی که سازنده این تصویر مطرح نموده است بر روی این نکته استوار است که کدامیک از دختران می تواند، دختر خانم در تصویر باشد.

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

به باور سازنده آزمون شناسایی دختر، افراد بسیار کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه به این معما پاسخ دهند. وی معتقد است که بیشتر ما آدمها آنقدر بر روی کلیات تمرکز کرده ایم که مغز ما نمی تواند جزئیات را ببیند و تحلیل کند. سازنده آزمون شناسایی دختر  معتقد است که یک فرد جزئی نگر و تیزبین به آسانی می تواند این معما را حل کند. تنها با یک نشانه کوچک شما می تواند دختر واقعی این زن را شناسایی کنید. پس به دنبال همان نشانه باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی دختر

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بلوغ در عشق: میزان بلوغ شما در عشق چقدر است؟ آن چه در این تصویر می بینید می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: کدام زوج خیانت را پنهان می کند؟ با این تست می فهمید چه نوع شریک عاشقانه ای هستید؟

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دختر

معماهایی مشابه آزمون شناسایی دختر باعث می شوند که شما بیش از اندازه دقت و تمرکز کنید. همین مسئله باعث فعالیت های سلول های خاکستری مغز شما می شود. احتمالا به پاسخ دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز بدنبال پاسخ و شناسایی آن نشانه هستید 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

.

.

.

احتمالا اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، خسته شده باشید. اما نگران نباشید. همین تلاش می تواند سطح دقت و تمرکز شما را در بلند مدت اافزایش دهد. فقط کافی روزانه مدت زمان مشخصی را به حل جدول و دیگر بازی های فکری بگذرانید.

اگر خوب به تصویر دقت کنید یکی از دختران دستبندی با حرف V انگلیسی بر دست دارد. در تصویر زن نیز او نیز بر مچ دست خود همان حرف را خالگوبی دارد. احتمالا حرف اول اسم دخترش است.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

 

این معماها تلاش دارند سطح تیزبینی و جزئی نگری شما را اافزایش دهند. به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

پازل ها با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: تیزهوشا جواب بدن: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

امیدوارم از آزمون شناسایی دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام وعرض احترام .درتست هوش کدام کدام کودک شگفت انگیز است ؟اگر با دقت نگاه کنیم کودکی که خرسی در دست است از زمین کمی فاصله پیداه کرده که نسبت به ان دونفر که کار شگفت کاری به جز شیطنت بچه گانه است متمایز می کند ودرمورد تست هوش کدام دختر متعلق به این خانم است یک نشانه ی مادر زادی روی دست مادرهست که همان نشانه ی زردرنگ را اولین دختر که کتاب دست اوست هم وجود دارد وابن ثابت میکند که این مادر ان دختراست .خیلی عالی مثل همیشه وبا عرض قدردانی از اینکه این تستها دراین قسمت درنظر گرفته اند.لطف حضرتالی مستدام..پویا وپدرام باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =

دکمه بازگشت به بالا