;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

آزمون شناسایی تعداد فرزندان : معماهای تصویری در اینترنت بسیار مودر توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، همچنین می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

به باور کارشناسان افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به سلامت باشد. تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت های مغزی می تواند یک زندگی سالم را به همراه داشته باشد. مجله خبری چشمک به صورت مرتب بازی های فکری متنوع و به خصوص جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون شناسایی تعداد فرزندان با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

آزمون شناسایی تعداد فرزندان

همان گونه که اشاره شد مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد.  در آزمون شناسایی تعداد فرزندان، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

در تصویر یک مادر و یک پرستار دیده می شود. مادر بیمار به تازگی فرزند خود را به دنیا آورده است. پرستار دو کودک را به زن نشان می دهد و می گوید که او صاحب دو فرزند شده است. اما زن بیمار مدعی است که او تنها یک فرزندداشته است. به نظر شما کدامیک در حال گفتن واقعیت است؟

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، واقعیت را بفهمید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی تعداد فرزندان نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. 5 ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

شاید بپسندید: شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی تعداد فرزندان

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی فنجان قهوه را بین پنگوئن ها پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

.

پاسخ آزمون شناسایی تعداد فرزندان

اکنون که به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ خود را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ سایت سازنده تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، اشکالی ندارد. می توانید با دقت بیشتری به تصویر آزمون شناسایی تعداد فرزندان نگاه کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

.

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

.

به هر دو نوزاد خوب دقت کنید. نوزاد سمت چپ و سمت راست! اگر به نوزاد سمت راستی خوب دقت کنید در قسمت شکم یک شی برجسته مشاهده می کنید. این نشان می دهد که این نوزاد، یک نوازد واقعی نیست و تنها یک عروسک است.

شاید بپسندید: فقط نابغه‌ها در یک نگاه فرد بی‌گناه زندانی را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!.

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا شما می توانید در یک نگاه مامور مخفی را پیدا کنید؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از آزمون شناسایی تعداد فرزندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا