;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام: کدامیک از افراد تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام: ایا می توانید اینفلوئنسر اینستاگرام را در این معمای تصویری شناسایی کنید؟ این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. سوالات هوش شبیه سوال آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید. با آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام و مجله خبری چشمک همراه باشید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

اینفلوئنسر که همان واژه انگلیسی Influencer است، در فارسی به معنی تاثیرگذار ترجمه شده اما در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، وقتی در مورد اینفلوئنسر صحبت می‌کنیم، منظور همان فرد تاثیرگذار است؛ یعنی کسی که بر روی تصمیمات افراد یا احوال خوب و بدشان تاثیر می‌گذارد.

شاید بپسندید: شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام

سوالات هوش تصویری، شکل جالبی از پازل های هوش است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی ددن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. آزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است.

در تصویر آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام، سه شخص دیده می شود. هر کدام از این افراد اکانت اینستاگرام دارند. اما یکی از این افراد، اینفلوئنسر اینستاگرام و فالورهای زیادی دارد. شما باید در یک نگاه بتوانید این فرد را شناسایی کنید. فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند. اگر ذهنتان آرام است و می توانید تمرکز کنید، آماده باشید تا تصویر را ببینید. اما قبل از دیدن تصویر نفس عمیقی بکشید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندیدو بعد آن را باز کنید. اکنون به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خطای تصویر: باهوش باشی، خطای تصویر زن مقابل آینه را در یک نگاه می بینی!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام

اگرپاسخ را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. می تواند یکبار دیگر تصویر را بررسی کنید. می توانید هر چند بار که می خواهید و می توانید آن را امتحان کنید.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: معمای اتاق نشیمن: حیوان خانگی صاحبخانه کجا پنهان شده است؟!

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

گزینه درست علامتگذاری شده است. به فرد اول از سمت چپ دقت کنید. احتمالا او یک اینفلوئنسر اینستاگرام زیبایی است. معمولاً محصولات زیبایی و صفحات مربوط به آن تعقیب کنندگان زیادی دارد. این زن نیز به نظر می رسد یک تبلیغ کننده محصولات زیبایی است. لذا به نظر می رسد به نسبت بقیه فالورهای بیشتری دارد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی گربه مخفی شده:اگر گربه را در 1 نگاه پیدا کردی، قدرت چشمت فوق‌العاده است!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

ثابت کنید که یک چشم عقابی هستید، کدام تصویر متفاوت است؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: چالش ریاضی جدید:بدون ماشین حساب بگویید حاصل چقدر می شود؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

 

امیداریم از آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا