;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی آدم ربا:تیزبین باشی، می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

آزمون شناسایی آدم ربا: بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها میتوانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آدم ربا با وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تصویر تست شخصیت شناسی تصویری کوزه ویژگی‌های کلی شما را فاش می‌کند!

آزمون شناسایی آدم ربا

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی آدم ربا شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

 

شاید بپسندید: در 5 ثانیه چند گرگ را می‌توانید در تست شخصیت شناسی تصویری گرگ شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی آدم ربا

 

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

محمد شایسته در مجله خبری چشمک هر روز با مخاطبان خوب این وب سایت جدیدترین بازی ها و پازل تصویری را به اشتراک می گذارد. شما می توانید با کمک این بازی ها، ذهن و مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

امیدوارم تاکنون توانسته باشید پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟!

.

.

آیا پاسخ را پیدا کردید؟

پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی به جیب کودک سمت راستی بیندازید. در جالی که کلاه او در جیبش قرار دارد، اما زن آدم ربا، کلاه دیگر را بر سر کودک می کشد. از سوی دیگر در تصویر چپ هوا پاییزی و سرد است و واقعا نیاز به کلاه ماسکی است. اما در تصویر دوم هوا گرم و بهاری مشاهده می شود با توجه به سبک لیاس افراد موجود در تصویر. لذا این نشانه نشان می دهد که زن در تصویر سمت راست یک آدم رباست.

شاید بپسندید: تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: اشتباه این صحنه به راحتی پیدا می شود،اما بسیاری از افراد شکست می خورند!

 

پاسخ به همین سادگی بود و شما باید به نشانه دقت می کردید. آیا شما توانستید این چالش تصویری را حل کنید؟ به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟

 

شاید بپسندید: چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟!

بازی های فکر ورزش مغز هستند؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

پازل تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

شاید بپسندید: سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

اهمیت پازل های تصویری

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغز ما دارد، که به معنای میلیون ها اتصال عصبی در سراسر سلول های مغزی توزیع شده است تا به اندازه کافی با محیط برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند: کدامیک از این سه پیشخدمت قاتل است!؟

معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

سوالات هوش با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

تنها یک چشم عقابی،پلنگ برفی مخفی این منظره کوهستانی را تشخیص می‌دهد!

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

عکاسی حیات وحش: تصاویر زیبا از نوشیدن آب توسط شیر!

آزمون تمرکز با اشیا: با این 3 تصویر، جزئی نگری و دقت خود را محک بزنید!

سوال هوش تصویری:کدامیک از افراد تصویر، همسر این زن است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا