;
تفریح و سرگرمی

اگر در نگاه اول عدد 38 را پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

آزمون تصویری شناسایی عدد 38 : برای انجام بازی های فکری شما نیازمند به دقت و تمرکز عالی هستید. صبر و تحمل و تمرکز همه جانبه می تواند به شما برای رسیدن به هدف کمک کند. طبق آمار، تنها 18درصد از کاربران موفق به یافتن پاسخ تست شده اند. این گونه تست ها به شما کمک می کنند تا فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. افزایش فعالیت های مغزی، قدرت تمرکز و همچنین دیگر توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد.

در آزمون قدرت تمرکز یا آزمون تصویری شناسایی عدد 38 با یک چالش خاص روبرو هستید. چالشی که دقت، تمرکز و حتی قدرت بینایی شما را مورد سوال قرار می دهد. با چشمک همراه باشید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی عدد 38 همراه شوید.

شاید بپسندید:در نگاه اول متوجه چه چیزی در تصویر شدی تا بگم آدم جزئی نگر هستی یا کلی نگر!

آزمون تصویری شناسایی عدد 38

ماموریت شما در این چالش تصویری یا آزمون تصویری شناسایی عدد 38 این خواهد بود که عدد ‘38’ را بیابید. فرقی نمی کند از بالا به پایین باشد یا از راست به چپ و بالعکس. اما حواستان باشد که برای یافتن این عدد زمان زیادی ندارید. شما بادید در کمتر از 3 ثانیه این عدد را بیابید. این زمان کم به شما کمک خواهد کرد که بیشتر تمرکز کنید. تمرکز بیشتر به معنی ورزش بیشتر مغز شماست. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی عدد 38 نگاه کنید.

مطالب این چنینی، بیشترین اشتراک‌گذاری را در اینترنت دارد. به‌ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، که دولت‌های مختلف در سراسر جهان را مجبور به اعمال محدودیت و قرنطینه کرد و باعث شد کاربران به دنبال راههای جدید برای سرگرم کردن خود در خانه باشند.

بیشتر بخوانید: تست تمرکزسنجی: سگ با عدد متفاوت را در یک نگاه پیدا کنید!؟

آزمون تصویری شناسایی عدد 38

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

.

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کلمه متفاوت را بین کلمات BAT پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عدد 38

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی همچون الزایمر و … می تواند جلوگیری کند. وقت تمام است. آیا توانستید شماره “38” را پیدا کنید؟ اگر آن را در کمتر از 3 ثانیه پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! از طرف دیگر، اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، آرام باشید، زیرا در ادامه، پاسخ را برای شما ارائه کرده ایم.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که صاحب سگ چه کسی است!؟.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دکتر و دعای پیرزن فقیر | داستان پزشکی که هواپیمایش دچار سانحه شد تا دعای پیرزن مستجاب شود!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عدد 38: پاسخ در تصویر زیر علامتگذاری شده است. آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید.

بیشتر بخوانید: چیستان: اسم پرنده ای است که اگر به آخر آن الف اضافه کنیم نام دخترانه می شود!

آزمون شناسایی عدد 38

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی عدد 38 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

برایتان جالب خواهد بود

حاصل عبارت 8÷2(2+2)=؟ چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

شرط عحیب ازدواج دختر کشاورز | حکایت دم گاوی که شرط ازدواج بود!

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 23+23=؟ چند می شود!؟

با دلیل بگو که آیا کارمنده دیر رسیده سر کار یا رئیس فقط داره غر میزنه!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا