;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

تغییر قیافه سعید چنگیزیان بعد عمل زیبایی ؟! + عکس

سعید چنگیزیان در هشت پا: سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا، یک شاهزاده قجری در سریال گیلدخت این روزها نقش کارآگاه کیانفر را در سریال هشت پا ایفا می کند؛ کاراکتری که به بررسی قتل مردی ثروتمند پرداخته و تلاش می‌کند معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.

سعید چنگیزیان که وجه مشخصه چهره اش موهای از ته‌تراشیده است، در این سریال چهره متفاوتی دارد تا جایی که بسیاری از بینندگان به زحمت او را می شناسند و همین باعث شده تا برخی از صفحات، تصویر این بازیگر را به عناوین جراحی زیبایی کاشت مو همراه سازند.

بازیگر نقش ستار بوستان در سریال برادر جان برخلاف نظرات برخی مخاطبان اقدام به کاشت مو نکرده و شکل و شمایل جدیدش مربوط به گریم سریال هشت پا است. سعیدیان در این سریال موهای کوتاهی دارد که شکل و شمایلی متفاوت به او داده است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر عکس های سعید چنگیزیان با چهره متفاوت را مشاهده می کنید.

 سعید چنگیزیان در هشت پا

اصالت و سن سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در تاریخ 22 آذر 1356 در سمنان به دنیا آمد.

ازدواج و همسر سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در هشت پا، سعید چنگیزیان و الهام کردا در سال 1381 ازدواج کردند ولی این زوج بازیگر ظاهرا فرزندی ندارند.

فیلم های سعید چنگیزیان

چنگیزیان در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شکستن همزمان بیست استخوان، خشم و هیاهو،پذیرایی ساده، نقش نگار، جمشیدیه، گیلدا، کلمه سکوت کلمه، به خاطر یک مشت روبل،‌ ستوان اینیشمور، باغ آلبالو، گرگ بازی، آندرانیک، گیلدا و…حضور داشته است. برخلاف تصور بسیاری، سعید چنگیزیان در یوسف پیامبر حضور نداشته است و نام او در لیست بازیگران این سریال موجود نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا