;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز شکلک متفاوت|تیزبین‌ها تصویر متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

آزمون تمرکز شکلک متفاوت: امروز مجله خبری چشمک چالشی را با شما به اشتراک می گذارد که تقریبا حل آن برای بسیار غیرممکن بوده است. در این بازی فکری یا آزمون تمرکز شکلک متفاوت شما باید بتوانید در عرض 10 ثانیه شکلک متفاوت را پیدا و شناسایی کنید. به باور سازنده این بازی فکری، اکر شما در زمان مشخص شده این تصویر را بیابید از دقت و تمرکز و نیز بینایی بسیار خوبی برخوردار هستید.

دکتر آنیل معتقد است افرادی که جزئی نگر باشند این پازل ها را به خوبی تحلیل و حل می کنند. با آزمون تمرکز شکلک متفاوت با مجله خبری چشمک همراه باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

آزمون تمرکز شکلک متفاوت

ما اکنون قصد داریم این چالش را شروع کنیم و به شما توصیه می شود که به این تصویر نگاه دقیقی بیندازید تا بتوانید در زمان معین راه حل آن را ارائه دهید. یادتان باشد برای انجام این تست شما نیازمند دقت و تمرکز هستید و باید به تمام تصویر و جزئیات آن با دقت نگاه کنید. به یاد داشته باشید که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. زمان چالش شما اکنون شروع می شود.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون تمرکز شکلک متفاوت

شاید بپسندید: چگونه از رودخانه عبور می کنید؟ 95 درصد در فضای مجازی نتوانستند این را حل کنند

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با این تصویر میزان مهربانی ات را بسنج: از نظر بقیه مهربانی یا بدجنس؟!

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز شکلک متفاوت

چهره و سا شکلک متفاوت را دیدی؟ امیدوارم جواب شما مثبت باشد. اگر هم جوابتان منفی است اشکالی ندارد. این چالش و آزمون تمرکز شکلک متفاوت برای این طراحی شده است تا شما مغز خود را تمرین دهید. اگر آماده هستید میتوانید به تصویر پائین نگاهی بیندازید. اگر هم متمایل بودید قبل از نگاه کردن به پاسخ بار دیگر شانس خود را امتحان کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

پاسخ آزمون

اکنون مطمئناً شما باید شکلک متفاوت را مشاهده کرده باشید. شما با حل هر روزه بازی های فکری می توانید، توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. با چشمک باشید و هر روز بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

برایتان جالب خواهد بود: از هر 100 نفر تنها یک نفر می تواند شتر پنهان شده در تصویر سه بعدی را پیدا کند!

اهمیت بازی های فکری برای سلامت مغز

مغز سالم کلید سلامتی است. صدها میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری هایی مبتلا هستند که با سلامت مغز مرتبط است و این تعداد بدون اقدام موثر افزایش می یابد. ناتوانی، مرگ زودرس، فرصت های کمتر برای زندگی، ناراحتی برای خانواده و دوستان. بازی های فکری سبب افزایش فعالیت مغز شده و توانائیهای شناختی را افزایش می دهند.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا