;
تفریح و سرگرمی

شما را به عمد پشت درب بسته کاشتن، چیکار می کنی!؟ | با این تست خود واقعی ات رو بشناس!

تست شخصیت براساس در بسته: این تست شخصیتی کوچک می تواند واکنش شما را در موقعیت های مختلف نشان دهد. اگر وسوسه شده اید که وجود درونی خود را کشف کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و این تست را انجام دهید. آیا آماده هستید که بدانید انتخاب شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند؟

با این تست روانشناسی شما قادر خواهید بود جنبه های جدیدی در مورد شخصیت خود کشف کنید. با انجام یک تست بسیار سریع و ساده که در آن باید از بین 4 گزینه مختلف، باید یکی را انتخاب کنید. در تست شخصیت براساس در بسته، 4 واکنش مختلف، به تصویر کشیده شده است. شما با انتخاب یکی می توانید جنبه های جدیدی از شخصیت خود را کشف کنید.در مجله خبری چشمک با تست شخصیت براساس در بسته همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست هوش ریاضی چالشی: با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله را تصحیح و مغز خود را ورزش دهید!

تست شخصیت براساس در بسته

تجزیه و تحلیل رفتار ما می تواند برای کشف ویژگی های متمایز شخصیت ما مفید باشد. با این تست روانشناسی ساده متوجه خواهید شد که چگونه به موانع واکنش نشان می دهید.

تصویر زیر یک وضعیت فرضی را نشان می‌دهد:

شما پیامی از یک ناشناس دریافت کرده‌اید که شما را مجبور می‌کند در یک زمان خاص در یک مکان خاص حاضر شوید. در شرایط شما، رد کردن دعوت غیرممکن است چون ممکن است موقعیت اجتماعی شما در خطر باشد. اما، هنگامی که به محل ملاقات می رسید، در را بسته می بینید. قصد بازگشت دارید. اما متوجه می شوید که در صورت بازگشت، فرد به آسانی می تواند موقعیت شما را خراب کند. او از شما خواسته که شما آنجا بروید و کسی را حتما ببینید. در این حالت واکنش شما چیست؟ در را با لگد می کوبید؟ آیا در تلاش برای شنیدن آنچه در طرف دیگر در است؟ می شوید! در را می زنی؟ یا شاید شما شروع به فریاد زدن می کنید تا کسی درب را باز کند. یکی را انتخاب کنید!

شاید بپسندید: معمای شناخت احمق ساختمان: با توجه به شرایط، کدومیکی میتونه یه احمق تمام عیار باشه!

تست شخصیت براساس در بسته

شاید بپسندید:آزمون شناسایی اشکال مرد در فروشگاه:اگه آخر تیزبینایی، اشکالی که تو تصویر هست را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این سه تا ماجراجوی سقوط آزاد از هواپیما، پس از پریدن دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت کف گیرش به ته دیگ خورده ، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

پاسخ تست شخصیت براساس در بسته

در بیش از 90 درصد موارد، نتایج این آزمایش یا تست شخصیت براساس در بسته ممکن است شما را شگفت زده کند. بنابراین خود را از نظر ذهنی آماده کنید تا از ناامیدی جلوگیری کنید. برای این کار به این 4 تصویر خوب نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید. برای اطمینان بیشتر، این تست شخصیت را فقط یک بار انجام دهید. سپس با خیال راحت آن را با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید…. در اینجا تفسیر مربوط به هر واکنش آمده است:

شاید بپسندید: فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

 

 

 

 ییییشاید بپسندید: کفش پاشنه بلند می‌پوشی یا کوتاه یا….!؟ می دونستی نوع پاشنه کفش‌، شخصیت‌ات رو لو میده!

تست براساس در بسته

سعی می کنید به زور وارد شوید

اگر در تست شخصیت براساس در بسته این گزینه را انتخاب کردید: شما فردی هستید که هنگام تصمیم گیری های مهم، از غریزه خود پیروی می کنید. با این حال، این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. اعتماد به انتخاب های انجام شده مهم است اما بهتر است به جزئیات توجه کنید تا دچار اشتباه نشوید.

همچنین باید گفت که شما مطمئناً فردی هستید که در هیچ چیز متوقف نمی شوید. اگرچه این شخصیت مترادف با جسارت است، اما لزوماً با کیفیت است. وقتی با مانعی روبرو می شوید، می توانید بدون فکر کردن زیاد به درون آن هجوم ببرید. و همانطور که باید بدانید، این موضوع همیشه بدون عواقب نیست.

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

سعی می کنید صحبت های درون اتاق را بشنوید

اگر در تست شخصیت براساس در بسته سعی کنید استراق سمع کنید و بفهمید که آن طرف درب چه اتفاقی در حال افتادن است، به این معنی است که شما فردی آرام و متفکر هستید. شما از غریزه خود پیروی نمی کنید. فردی هست که هر موقعیت را با جزئیات تجزیه و تحلیل می کنید تا از اشتباهات قابل پیش بینی جلوگیری کنید.می توانیم بگوییم که شما فردی بسیار منطقی هستید. بسیار با احتیاط، به جای پریدن به ناشناخته ها، ابتدا به جوانب مثبت و منفی فکر کرده و سپس اقدام می کنید.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

درب را می کوبید

در تست شخصیت براساس در بسته، سعی می کنید توجه مردم آن طرف درب را جلب کنید. این رفتار به این معنی است که شما یک فرد اصیل و خوب هستید. خانواده و دوستان شما شیرینی و مهربانی شما را دوست دارند. هنگام گرفتن یک تصمیم مهم، ایده های خود را دنبال کنید و اجازه ندهید که در مشکلات غرق شوید.

به این ترتیب باید گفت که شما یک شخصیت معتبر دارید. علاوه بر این که دوست دارید قلبتان را به روی مردم باز کنید، متعلق به کسانی هستید که دوست ندارند اطرافیانتان را آزار دهند. اما مراقب باشید که زیاد به کسی که وارد زندگی شما می شود اعتماد نکنید. برخی واقعاً می توانند از محبت شما استفاده کنند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

سر و صدا می کنید

شما فردی هستید که بدون اینکه تحت تاثیر افکار دیگران قرار بگیرید، تصمیم می گیرید. شما با اشتیاق هدایت می شوید و از صراحت داشتن و صداقت خود غافل نمی شوید. مطمئناً فرد صالحی هستید. پس اگر چیزهایی را دوست ندارید، به دیگران اطلاع می دهید، حتی اگر آنها آن را دوست نداشته باشند. دقیقا به خاطر همین شخصیت است که تنهایی را به زندگی گروهی ترجیح می دهید.

شاید بپسندید: یه چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

امیدوارم از تست شخصیت براساس در بسته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با نگاه به تصویر چی دیدی تا بگم چه اندازه شخصیت باثبات داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه 3 تا تفاوت تو تصویر مادر و کودک را پیدا کنی، حتماً حتماً برا خودت اسپند دود کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان چالب خواهد بود: نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب عروسک کدومیکی از این دختر بچه هاست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

شاید برایتان جالب باشد

آیا دقیق و تیزبین هستی، پس اشکال تصویر فوتبال آمریکایی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 8 تا تفاوت بین دو تصویر شیر اسکی باز را پیدا می کنی!

معمای شناسایی فرد دروغگو: کی داره دروغ میگه، دختر بچه اهه یا زنه!؟

حکایت نه کور می کند نه شفا می دهد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا