;
تفریح و سرگرمی

اگر قدرت دیدت مثل عقاب باشه پلنگ تصویر را شناسایی می کنی!

آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی: یکی از مهم ترین تاکتیک های دفاعی در حیوانات بدون شک استتار است. موجوداتی که استتار می کنند تقریباً تحت حفاظت خاصی قرار می گیرند و ساختار بدن آنها به گونه ای ایجاد شده است که با محیطی که در آن زندگی می کنند بسیار سازگار است. بدن این موجودات به قدری با محیط خود سازگار است که تقریباً نمی توان آنها را به راحتی تشخیص داد. در آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی شما باید بتوانید پلنگ استتار شده را شناسایی کنید. با وب سایت چشمک و آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی همراه باشید.

استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه شده است. در تصویر زیر نمونه یک استتار در طبیعت را می توانید مشاهده کنید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه پلنگ مخفی را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چه اشتباهی در تصویر استخر می بینید | تیزبین ها در یک نگاه متوجه میشن!

آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی

موجودات زنده ای که با توجه به رنگ های محیطی که در آن زندگی می کنند، خود را با محیط وفق می دهند. موضوع استتار حیوانات  همواره توجه دانشمندان را به خود جلب کرده است. هدف این تست، یافتن حیوانات استتار شدهاست. شما اگر بتوانید در دو تصویر موجود حیوانات استتار شده را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید، از دقت، قدرت تمرکز و بینایی خوبی برخوردار هستید. اگر آماده هستید به تصاویر ذیل دقت کنید!

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.

شما می توانید با پرداختن به این تصاویر، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

در این تصویر، یک پلنگ مخفی شده است. ایا می توانید این پلنگ که تشخیص آن بسیار مشکل است را در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید. با دقت به تصویر بالا نگاه کنید. امیدوارم که پلنگ را پیدا کرده باشید. اگر هنوز نتوانستید پلنگ را ببینید به تصویر پایین دقت کنید.

شاید بپسندید: حیوانات درنده ای که در کمین گاو میش ها هستند را شناسایی کنید!

آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی

هنگامی که در نهایت پس از مدتی ناتوانی در دیدن چیزی، چشمان خود را باز می کنید، به شما مکان آن پیدیده یا شی به شما گفته می شود حتما بلافاصله از خود می پرسید چرا آن را ندیدید؟ برای دیدن اشیا نیازمند دقت و تمرکز کافی هستید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی: امیدوارم که توانسته باشید حیوان را پیدا کرده باشید. اگر هنوز نتوانستید حیوان را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

آزمون دید با پلنگ مخفی

امیدوارم از آزمون قدرت دید با پلنگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

با اضافه کردن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید | افراد زیادی موفق نمی شوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا