;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

آزمون بینایی یافتن قلب: مجله خبری چشمک یک چالش تصویری جدید را برای افراد با تجربه در بازی های ذهنی آماده کرده است.آیا می توانید آن را حل کنید؟ در این مطلب یک چالش تصویری شگفت انگیز را برای شما به اشتراک گذاشته شده است که شما در آن، باید به دنبال یک شی کوچک باشید. شما با کمک اآزمون بینایی یافتن قلب می توانید مهارت های تصویری و ذهنی خود را ثابت کنید. اما باید بدانید که حل این چالش در 10 ثانیه آسان نیست. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

آزمون بینایی یافتن قلب

این چالش به گفته چندین کاربر اینترنتی که نتوانستند آن را حل کنند یک چالش فوق العاده است و خودشان تأیید کردند که این یک آزمایش پیچیده است. آیا شما فکر می کنید که شما بهترین آدم در تیزبینی و جزئی نگری هستید! این چالش یا آزمون تست بینایی یافتن قلب به شما در این زمینه کمک می کند. 10 ثانیه فرصت خواهید داشت تا رکورد خود را ارتقا دهید و یا اینکه به دیگران اثبات کنید واقعا دارای بینایی یک عقاب هستید.

تست هایی که مجله خبری چشمک برای شما آماده می کند، یک سرگرمی عالی برای اوقات فراغت و همچنین ابزاری برای افزایش ظرفیت و توانایی بینایی شما در میان سایر مهارت ها است. این چالش شامل یافتن یک قلب پنهان در میان حلزون ها در کمتر از 10 ثانیه است. اگر بتوانید این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، به نوبه خود شما دارای قدرت دید، دقت و تمرکز عالی هستید.. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون بینایی یافتن قلب نگاه کنید.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

آزمون بینایی یافتن قلب

 

برایتان جالب خواهد بود: تنها 1 درصد از مردم می توانند حیوان سوم را در این تصویر در 3 ثانیه ببینند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی یافتن قلب

تصویر آزمون بینایی یافتن قلب، از تصویرگر معروف مجارستانی  Gegerly Dudas است که به صورت آنلاین و در اینترنت با نام Dudolf شناخته می شود. او از هنر خود برای سطح ارتقای توانائیهای شناختی مخاطبان خود استفاده می کند. کرونومتر خود را تنظیم کنید تا از زمان تخمینی تجاوز نکنید. احتمالا 10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر هنوز نتوانستید 10 ثانیه دیگر هم به شما وقت داده می شود.

شاید بپسندید: اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: مشاغل مناسب برای متولدین شهریور ماه چه نوع کارهایی هستند؟

چطور گذشت؟ قلب را پیدا کردید؟ اگر توانستید آن را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! قبل از جشن فراموش نکنید که کجا آن را پیدا کرده اید تأیید کنید، در اینجا به شما می گوییم کجا بود. قلبی که ما خیلی دنبالش می گشتیم در جایی از تصویر که علامتگذاری شده است، پنهان بود. اگر با جواب تو مصادف بود، تو نابغه ای! درک و دقت بینایی شما شگفت انگیز است.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید تمام 4 ستاره را پیدا کنید؟ آنقدر سخت است که محدودیت زمانی ندارد

 

آثار دوداس

حیوانات کارتونی شایان ستایش و نقاشی های عجیب و غریب Gergely Dudás حاوی جزئیات پنهانی است که افراد را به بررسی دقیق آنها می کشاند. او سه کتاب با تصویرهای معمایی منتشر کرده است: یکی از این کتاب هابا پازل های معمایی برای تعطیلات به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شاد»، دیگری با مضمون هالووین به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شبح آور» و سومین کتاب «چیزهای پنهان خرس بهار»است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از سوالات هوش تصاویر جالب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها: تفاوت‌های تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

کونگ فو دو خرگوش: آیا تاکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا