;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ: آیا به جزئیات توجه دارید؟ اگر چنین است، سعی کنید تعداد نهنگ های این تصویر را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. پیدا کردن چند نهنگ در این تصویر یک چالش واقعی است! در این بازی تصویری، مهارت های مشاهده، تمرکز و مهارت های بصری شما مورد آزمایش قرار می گیرد. هدف این است که بدانید دقیقاً چند نهنگ در این تصویر پنهان شده اند. در نگاه اول، این تست ساده به نظر می رسد، اما مراقب باشید، نباید آن را دست کم گرفت.

این آزمایش می تواند به خصوص دشوار باشد زیرا ببر ها می توانند به روش های مختلفی با پس زمینه ترکیب شوند. بنابراین، آیا شما آماده هستید تا چالش را قبول کنید و این بازی را انجام دهید؟ این بازی یک راه عالی برای گذراندن زمان و سرگرم کردن خود به شیوه ای سرگرم کننده است. هر کسی می تواند آن را بازی کند، به شرطی که چند دقیقه فرصت داشته باشید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ همراه شوید.

شاید بپسندید: ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ

شما می توانید این بازی را به تنهایی یا با دیگران بازی کنید، نکته اصلی این است که اوقات خوبی داشته باشید، چه برای استراحت و چه برای به چالش کشیدن دوستان خود، می توان آن را به طرق مختلف بازی کرد.

علاوه بر این، این بازی می تواند برخی از مهارت های شما را تقویت کند. با بررسی دقیق هر قسمت از تصویر، توانایی خود را برای تشخیص جزئیات ظریف و شناسایی اشکال در صحنه های پیچیده توسعه می دهید. این یک راه سرگرم کننده برای کار بر روی مهارت های خود در حین تفریح ​​است. پس اگر آماده هستید به دقت به تصویر تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ نگاه کنید.

شاید بپسندید: افسانه آه دختر کوچک بازرگان!

تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ

شاید بپسندید: اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

.

.

.

 

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

پاسخ تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ

آیا موفق به شمارش تمام نهنگ ها شدید؟ در اینجا نحوه شمارش موفقیت آمیز آمده است. قبل از شروع به شمارش، لحظه ای به کل تصویر نگاه کنید. این به شما یک ایده کلی از چینش نهنگ ها می دهد. نهنگ ها می توانند از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند، اما برخی از آنها ویژگی های متمایزی دارند که می توانید آنها را راحت تر تشخیص دهید. در صورت لزوم روی تصویر زوم کنید تا کوچکترین جزئیات را بررسی کنید.

این می تواند به شما کمک کند نهنگ های کوچکتر را تشخیص دهید. هنگامی که همه نهنگ ها را شمردید و به یک عدد رسیدید، آخرین بار به تصویر کامل نگاه کنید و مطمئن شوید که چیزی را از دست نداده اید.

شاید بپسندید: اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ: در این تصویر در مجموع 15 نهنگ وجود دارد. اگر جواب را پیدا کردید به شما تبریک می گویم! این بازی تمرینی برای صبر و مشاهده است و شما به خوبی موفق به شناسایی هر یک از نهنگ ها شدید! توجه شما به جزئیات و پشتکار شما نتیجه داد. به تقویت مهارت های مشاهده خود ادامه دهید، زیرا این می تواند در موقعیت های مختلف مفید باشد!

شاید بپسندید:فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

جواب تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با تعداد نهنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آب حیات و بختک: حکایت طمع اسکندر برای جاودانگی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

افراد تصویر چه ارتباطی با هم دارند | افراد کمی پاسخ درست دادند!

اگر ریاضی ات خوب باشه، پیدا کردن پاسخ این معادله برات راحته!

کدامیک عروس و داماد واقعی نیستند!؟

داستان چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا