;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن اشتباهات تصویر خیابان در نگاه اول، اثبات کن که نابغه ای!

آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان: اگر نکته سنج، دقیق، متمرکز و ذهنی آرام داشته باشید به راحتی می توانید اشتباه یا اشتباهات موجود در تصویر را پیدا کنید. تنها 13 درصد از شرکت کنندگان تاکنون توانسته اند در اولین اقدام، موفق به یافتن تمام اشتباهات در زمان مشخص شده شوند. شما نیز اگر می خواهید خود را بهتر بسنجید، این تست یا آزمون را از دست ندهید. آن را حل کرده و سپس به سطح بالای توانائیهای خود افتخار کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان همراه باشید.

این چالش یا آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان به دلیل سطح دشواری بالایی که دارد، قطعا به شما کمک می کند تا تمرکز، دقت و حتی بینایی خود را آزمایش کنید. اگر از ما توصیه ای می خواهید، به شما می گوییم که هنگام شرکت باید بسیار متمرکز باشید. این راهی است که برای پیروز شدن در آزمون باید طی کنید. دیگر راهی وجود ندارد. حالا خود شما بهتر می دانید که چگونه باید تمرکز کنید!

شاید بپسندید: با شناسایی پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان

همان طور که در بالا هم اشاره شد شما باید در عرض 10 ثانیه چیزهایی را که با تصویر مطابقت ندارند، را تشخیص دهید. تمرکز و قدرت مشاهده خود را برای حل چالش تصویری آزمایش کنید.

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

زمان مهمترین سرمایه ای است که در اختیار هر کسی قرار دارد. بدون شک، در حل آزمون ها و تست های مشابه تست قدرت تمرکز با اشتاهات تصویر، زمان عاملی تعیین کننده در حل این گونه چالش هاست. اگر تصویر را تماشا کنید متوجه یک خیابان پر رفت و آمد در آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان خواهید شد، اما تصویر دارای خطاهای زیادی است که باید در اسرع وقت آنها را کشف کنید. اگر از پاسخ های خود بسیار مطمئن هستید، می توانید آن را با راه حل وب سایت چشمک در پایان متن مقایسه کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشکال تصویر را شناسایی کنی، نابغه ای!

آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان

شاید بپسندید: چیستان: کدام سبزی است که فقط به صورت تازه فروخته می شود!؟

.

.

 

 

 

احتمالا بپسندید: داستان حضرت سلیمان و زبان گربه ها: سرگذشت تلخ مردی که می خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با توجه به سه عبارت دیگر، مجموع دو شکلک در عبارت چهارم را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان

اگر هنوز تمام اشتباهات را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. زمان شما به پایان رسیده است. می توانید در تلاش دوم 8 ثانیه ای ادامه مشاهدات خود را داشته باشید و تمام اشتباهات را علامتگذاری کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 7، 14، 28، 56، 112، ؟ چیست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان: اگر می خواهید محل هر خطا را بدانید، به تصویر زیر نگاه کنید. در آنجا مشخص کردیم  که هر کدام کجا هستند. تراموا و یا اتوبوس برقی بدون ریل استو همچنین این تراموا فاقد درب است. همچنین اشتباه در نوشتن تاریخ ماه دوازدهم میلادی که 32 دسامبر است. در صورتی که هیچی ماهی 32 روزه نیست.

بیشتر بخوانید: حیله زن مکار: حکایت زنی که با شوهرش شرط بست که او را لب آب، تشنه ببرد و بیآورد!

جواب آزمون با اشتباهات تصویر خیابان

امیدوارم از آزمون تمرکز با اشتباهات تصویر خیابان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 5+8=؟ چند می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در میان تصاویر مرد، کدامیکی با بقیه فرق دارد!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه ریاضی ات خوبه بگو حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷1×5=؟ چند می شود | خیلی ها موفق نشدند!

تست شخصیت براساس میوه ای که دوست داری| میوه مورد علاقه ات چیه!؟

تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 3، 6، 3، 12، 7، ؟ چیه!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا