;
تفریح و سرگرمی

اگر هوش منطقی بالا داری، در یک نگاه فرد دروغگو را شناسایی کن!

سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو: آزمون امروز هم سوال ساده ای را از شما می پرسد: کدامیک از افراد تصویر دروغگوست!؟ در صورتی که شما دارای تیزبینی و نکته سنجی باشید سریعاً می توانید آزمون امروز را حل کنید. پاسخ دقیقا در مقابل چشمان شماست. شما با سطح کافی از تحلیل و ادراک خود می توانید سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو را رمزگشایی کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو همراه باشید.

اگر شما اوقات فراغت زیادی دارید، بهتر است آن را با انجام بازی های فکری پر کنید. باید بدانید که بازی های فکری می توانند به خوبی ذهن شما ورزش دهند و زمینه را برای رشد مهارت های فکری و شناختی شما فراهم کنند. این بازی های علاوه بر آنکه سرگرم کننده هستند، می توانند توانائی ها و مهارت های شما را هم به خودتان و هم به اطرافیانتان اثبات کنند. بنابراین تلاش کنید به صورت منظم انجام بازی های فکری را در روند کارهای روزانه خود قرار دهید. سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو نیز از جمله معماهایی است که به خوبی شما را به چالش می کشد.

شاید بپسندید: اصطلاح سنگ کسي را به سينه زدن از کجا آمده است+داستان جالب و خواندنی

سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو

به گفته A Healthier Michigan، انجام پازل و حل معماها به تحریک فعالیت های شناختی کمک می کند. همانطور که مشخص است، انجام پازل و مانند آن می تواند مغز شما را جوان و شاداب نگه دارد، همچنین حافظه شما را تقویت کند، خلق و خوی شما را تقویت و حتی مهارت های حل مسئله شما را افزایش می دهد. بر همین اساس مجله خبری چشمک هر روز با انواع سوالات و معماهای تصویری با شماست.

در سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو نیز شما با یک سوال تصویری روبرو خواهید شد. در تصویر سه فرد را مشاهده می کنید که هر کدام یکدیگر را متهم به دروغ گفتن کرده اند. اما در این میان یک نفر فقط راست می گوید. به نظر شما با توجه به سواهد موجود کدامیک از افراد تصویر درست می گوید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو همراه شوید.

تصویر را برای شما به اشتراک می گذاریم. اما یادتان باشد که برای ارائه پاسخ تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: اگه نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو

 

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو

اگر به این قسمت از متن رسیده اید احتمالاً هنوز در جستجوی پاسخ صحیح هستید. ما پاسخ را در پایان متن در اختیار شما قرار می دهیم. اما ابتدا بهتر است که بیشتر تلاش کنید و از شانس دوم خود نیز استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو: زن خدمتکار درست می گوید. مرد تصویر همسر اوست و مادر آن مرد خبر ندارد که پسرش بدون اطلاع او با این زن ازدواج کرده است. به گردنبندی که در گردن زن و مرد وجود دارد دقت کنید. کاملاً شبیه هم و مکمل هم است. شما چه فکر می کنید. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان | کدام شهر ایران است که اگر دو حرف اولش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!؟

سوال با شناخت آدم دروغگو

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

با انتخاب یکی از فنجان های فانتزی، ویژگی اصلی شخصیتی خود را شناسایی کنید!

چیستان | بخشی از یک ظرف است که هیچ وقت داخلش جا نمی‌شود!؟

 اگر میخای بدونی اعتماد به نفس داری یا نه، این تست رو از دست نده!

اصطلاح سر و گوش آب دادن از کجا وارد فرهنگ گفتاری و اصطلاحی مردم ایران شد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا