;
تفریح و سرگرمیزندگی

پیشگویی 1403؛ فال امسال برای متولدین همه ماهها!

پیشگویی 1403: بسیاری از ما با آغاز سال نو به اتفاقات پیش رویمان می اندیشیم و سولاتی در ذهنمان ایجاد می شود، سوالاتی از این قبیل: امسال برای من چگونه خواهد بود؟ در سال 1403 در شغلم ارتقا می یابم؟ وضعیت مالی من در سال جدید چگونه خواهد بود؟ آیا امسال به آرزوهایم خواهم رسید؟ و… گرچه آینده غیر قابل پیش بینی و اتفاقات آن به عملکرد شما و صلاحدید پروردگار بستگی دارد اما شما نیز جزو آن دسته از افراد علاقمند به طالع بینی، پیشگویی، فال هستید و دوست دارید در مورد اتفاقات سال پیش رو، موقعیت شغلی، شانس، پول در سال نو بیشتر بدانید، کافیست که طالع بینی ماه تولدتان را در این مطلب تفریح و سرگرمی بخوانید.

بیشتر بخوانید: رنگ شانس و ثروت شما در طالع بینی چینی چه رنگی اس 

فال چینی متولدین فروردین

متولدین فروردین در سال جدید باید منتظر سودهای مالی ناگهانی و ایجاد جریان های درآمدی متعدد باشند. قبل از تصمیم گیری شغلی مهم، گزینه های خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنند و برای رسیدن به اهداف مالی خود عاقلانه سرمایه گذاری کنند. در روابط عاطفی انعطاف پذیر باشند و از اختلافات در داخل خانواده بپرهیزند.

طالع بینی متولدین اردیبهشت

پیشگویی 1403، فرصت‌های بی‌شمارو پیروزی‌های غیرمنتظره ای در سال جدید برای متولدین اردیبهشت در راه است. متولدین این ماه باید از فکر کردن به تغییر شغل در سه ماهه اول سال خودداری و هنگام قرض دادن پول احتیاط کنند. اگر مجرد هستید، یک عشق قدیمی ممکن است دوباره وارد زندگی شما شود، که ممکن است چشمان شما را به دنیایی از تجربیات جدید باز کند.

طالع بینی متولدین خرداد

سال 1403 برای متولدین خردادماه خوب است و در این سال اتفاق های خوشایندی از لحاظ مالی و شغلی برای آنان پیش می آید. به شما توصیه می شود از طرح های پولدار شدن سریع دوری کنید و پس انداز را در طول سال در اولویت قرار دهید. امسال بیشتر مراقب سلامت خود باشید و در حل مسائل مربوط به همسرتان از مشاور کمک بگیرید.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو آشپز، یک قاتل حرفه ای است!؟

پیشگویی 1403

طالع بینی متولدین تیر

پیشگویی 1403، امسال نوید یک سال خوب برای تیرماهی هاست. مجردهای تیر ماهی پیشنهادهای ازدواج خوبی می شنوند، به سفرهای فراوانی خواهند رفت و پیشنهادات شغلی جدیدی دریافت خواهند کرد که با آینده آنها هماهنگ است.

طالع بینی متولدین مرداد

متولدین مرداد در سال 1403 زندگی عاشقانه ای را تجربه خواهند کرد، مجرد های مردادی نیز چالش های عاشقانه به خصوص در سه ماهه اول در انتظارشان است، موفقیت شغلی نیز محتمل است.

شاید بپسندید: از چاله درآمدن و به چاه افتادن | حکایت شنیدنی مار و لاک پشت از کلیله و دمنه!

طالع بینی متولدین شهریور

برای متولدین شهریور ماه، در تمام طول سال جدید ثبات مالی پیش بینی می شود به شرط انکه مراقب تغییرات غیرمنتظره در سه ماهه دوم یا سوم باشند. در فال امسال شهریوری ها، دستاوردهای شغلی فوق العاده در نیمه اول بسیار نشان داده شده است و به عنوان چاشنی و عامل انگیزه برای کل سال عمل خواهد کرد.

شاید بپسندید:آزمون هوش: پلیس واقعی را در تصویر شناسایی کنید!

طالع بینی متولدین مهر

پیشگویی 1403، متولدین مهر امسال احتمالاً سعادت و آرامش را در زندگی مشترک تجربه می کنند، سفری هیجان انگیز در انتظار آنهاست و در این سال ثبات شغلی پیدا خواهند کرد. متولدین این ماه باید استرس را از خود دور کنند.

طالع بینی متولدین آبان

در سال 1403 تغییر و تحولاتی خوب در زندگی آبانی ها نمایان می شود. امسال اتفاقات مثبت در بخش مالی برای آبانی ها پیش می آید، اتحاد در خانواده آنها تقویت می شود و تعادلی هماهنگ بین تعهدات شخصی و حرفه ای آنها ایجاد می گردد.

طالع بینی متولدین آذر

تغییر و پیشرفت، شعار اصلی آذری ها در سال 1403 خواهد بود، تجربیات غیرمنتظره و در عین حال مثبت در سرمایه گذاری های تجاری در انتظار آنهاست. آذر ماهی ها باید امسال بیشتر مراقب روابط احساسی خود باشند.

شاید بپسندید:آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

پیشگویی 1403

طالع بینی متولدین دی

پیشگویی 1403، سال 1403 احتمالاً موقعیت های مناسبی را برای موفقیت دی ماهی ها به همراه خواهد داشت. در سال جاری متولدین این ماه باید تمایل به ریسک های محاسبه شده را در خود افزایش دهند. این افراد باید از تنبلی دوری کنند، روی پیوندهای خانوادگی تمرکز کنند و از فرصت ها استفاده کنند.

طالع بینی متولدین بهمن

پیشگویی 1403، برای متولدین بهمن پیش بینی می شود که احتمالاً پیوند عاطفی شان در خانواده تقویت گردد. امسال شغل بهمن ماهی ها در آستانه موفقیت قرار دارد و دستاوردها و فرصت‌های قابل توجهی را به آنها ارائه می‌دهد.

طالع بینی متولدین اسفند

اسفند ماهی های عزیز با لبخند به استقبال سال 1403 بروید زیرا در این سال با افزایش درآمد و زندگی عاشقانه روبرو خواهید شد. شما باید زخم های قدیمی را با پیوندهای خانوادگی از دست رفته ترمیم کنید و روابط سالم تری را با اطرافیان خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: طالع بینی ماه تولد: کینه ای ترین آدم ها متولد این ماه ها است!

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت فوق چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا