;
آرایش و زیبایی

با این ایده های آرایشی با لباس مشکی و تیره هم خاص باشید!

ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی: حتی اگر از آن دسته از افرادی باشید که از پوشیدن لباس‌های رنگی و روشن لذت می‌برند هم هرگز نمی‌توانید جذابیت و زیبایی لباس مشکی را انکار کنید. مهم نیست که قصد شرکت کردن در یک جلسه‌ کاری را داشته باشید یا یک مهمانی خانوادگی، این رنگ قطعا ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد؛ تنها به شرط اینکه بتوانید بهترین آرایش با لباس مشکی را پیدا و انتخاب کنید. با ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی همراه باشید.

شاید بپسندید: با ترکیب زردچوبه و شکر تمام موهای زائدت رو از بین ببر+نحوه تهیه و استفاده

بیشتر بخوانید: برای داشتن استایل بی نقص در سال 1403 این ترکیب رنگ ها را در لباس پوشیدن رعایت کنید!

ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی

از آنجایی که رنگ مشکی، ظاهر و چهر‌ه‌ی شما را ساده و بدون نور جلوه می‌دهد، استفاده از رنگ‌های مختلف در آرایشتان می‌تواند تصمیم بسیار خوبی باشد. از طرفی باید از آرایش زیاد و ناخوشایند پرهیز کنید تا زیبایی لباستان کاملا به نظر بیاید. برای داشتن بهترین آرایش با لباس مشکی، می‌توانید تمرکزتان را روی یک یا دو قسمت از بخش‌های صورت خود بگذارید و آن‌ها را برجسته‌تر از قسمت‌های دیگر کنید. در این مطلب بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک با ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی همراه باشید.

شاید بپسندید: زیباترین طرح های مینیمال ناخن+عکس

احتمالا بپسندید: روغن رزماری و تأثیر چشمگیر آن بر رشد موها + روش استفاده

سایه‌ چشم شکلاتی

اگر همواره به دنبال انتخاب بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی بوده‌اید و حالا می‌خواهید یک آرایش زیبا و متناسب با لباستان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای میکاپ چشم‌هایتان از سایه‌های قهوه‌ای و شکلاتی استفاده کنید. به منظور زیباتر شدن آرایش صورتتان بهتر است فقط از رژلب‌های رنگ ملایم و خنثی استفاده کنید؛ به این صورت دیگر همه‌ی ظاهرتان به طرز خیره‌کننده‌ای یکدست و جذاب شود. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم که در این سبک میکاپ حتما به باید و نباید آرایش کردن در پاییز و زمستان توجه کنید و مرحله‌ی کانتور صورت را هم حتما انجام بدهید.

شاید بپسندید: چگونه شیک پوش و جذاب باشیم + ۶ رازی که هیچ کس نمی داند!

بیشتر بخوانید: برای رفع چین و چروک دور چشم این ماسک گیاهی معجزه می کند+نحوه استفاده

لیفت کردن ابروها

برای مراقبت از لباس مشکی و آرایش طبیعی خود، باید همواره به فکر جلوه دادن به ابروها، مژه‌ها و استخوان‌های گونه‌ی‌ خود باشید. این کار باعث می‌شود بتوانید بدون استفاده از محصولات آرایشی بیشتر، ویژگی‌های چهره‌ی خودتان را به خوبی نشان دهید. برای لیفت کردن و پررنگ‌تر نشان دادن ابروهای خود شما فقط به یک محصول نیاز دارید که آن هم ژل یا صابون ابرو است.

جالب خواهد بود: پرپشت شدن ابرو با ۷ ترکیب خانگی شگفت انگیز!

بیشتر بخوانید: چند اشتباه در استایل که زنان را پیر و سن بالا نشان می ده!

ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی

آرایش کلاسیک

از دهه‌ی ۴۰ میلادی تا به حال این نوع آرایش با لباس مشکی مجلسی، زیبایی و جذابیت درخشنده‌‌ی خودش را بارها و بارها ثابت کرده است. یک خط چشم نازک و کشیده با یک رژلب جذاب قرمز می‌تواند چهره‌ی شما را جا افتاده‌تر و گیراتر جلوه بدهد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند یک آرایش ساده و در عین حال خاص داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما آرایش کلاسیک را امتحان کنید. همچنین بهتر است باقی اجزای صورت خود را مینیمال و ساده نگه دارید تا چشم‌ها و لب‌هایتان بیشتر دیده شوند.

احتمالا بپسندید: نحوه صحیح شستن موها: یک عمر در مراقبت و شستن موها اشتباه کردیم!

جالب خواهد بود: لباس عروسی که لاغر نشون میده؛ تپل ها چی بپوشن؟

آرایش با رنگ‌های ملایم

استفاده از رنگ‌های ملایمی چون صورتی و گلبه‌ای برای آرایش چشم‌ها، لب و گونه‌ها می‌تواند ظاهر شما را تا حد زیادی چشمگیر و در عین حال طبیعی جلوه دهد. اگر از رنگ‌های شاد و جیغ خوشتان نمی‌آید و سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید، بهتر است این سبک آرایش را هم امتحان کنید. فراموش نکنید که استفاده از رنگ‌های مشابه و ملایم می‌تواند به ایجاد کنتراست در میان آرایش و لباستان کمک کند.

سایه‌ چشم اسموکی با رژلب ملایم

بهترین آرایش با لباس مشکی بی‌شک ترکیب سایه‌ی چشم اسموکی و یک رژلب ملایم است. این نوع میکاپ به خوبی با رنگ مشکی ست می‌شود و می‌تواند به عنوان یک مکمل برای آن عمل کند. همچنین، استفاده از یک مداد یا رژلب کم‌رنگ، جایگزین بهتری برای رنگ‌های بسیار روشن و لیپ گلاس‌های گلیتردار است. اگر می‌خواهید یک آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی داشته باشید، می‌توانید سایه‌ی پشت چشمتان را با رنگ طلایی ست کنید.

لب‌های براق و خط چشم پررنگ

ترکیب لب‌های براق و خط چشم کشیده و پررنگ می‌تواند یک راه سریع و آسان برای کامل کردن زیبایی لباس رنگ مشکی باشد. حتی اگر هیچ لوازم آرایشی هم در دسترستان نباشد، می‌توانید با استفاده از یک مداد چشم مشکی یا قهوه‌ای و یک لیپ گلاس ساده بهترین آرایش صورت با لباس مشکی را برای خودتان بسازید. این مدل آرایش با لباس مجلسی مشکی به خوبی ست می‌شود و شما برای امتحان کردن آن نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارید.

ایده های آرایشی لباس مشکی

خط چشم برعکس

این نوع خط چشم بیشتر مخصوص کسانی است که می‌خواهند چشمانشان کشیده و به اصطلاح گربه‌ای به نظر برسد. به این منظور، فقط کافی است با استفاده از یک خط چشم یا سایه‌ی رنگی از زیر تا گوشه‌ی بیرونی چشمتان را آرایش کنید. این سبک میکاپ برای پوست‌های برنزه و تیره مناسب است و برای زیباتر شدن آن می‌توانید از رژلب‌های ملایم و لیپ گلاس استفاده کنید.

آرایش چشم با سایه‌ سبز

هیچ چیز مانند رنگ سبز نمی‌تواند بهترین آرایش با لباس مشکی را برای شما بسازد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند استفاده از این رنگ در آرایش چشم کمی زیاده‌روی است، اما در واقع رنگ سبز ظاهر شما را از یکدستی کامل در می‌آورد و یک کنتراست جذاب و درعین حال ملایم را برایتان ایجاد می‌کند. برای رژگونه از رنگ‌هایی مانند صورتی کم‌رنگ استفاده کنید و به طور کلی،‌ بیشتر تمرکز خود را روی چشم‌هایتان بگذارید. این مدل آرایش با لباس مجلسی مشکی ترکیب بسیار جذابی خواهد داشت.

پشت پلک‌ها و گونه‌های صورتی

اگر به دنبال آرایش دخترانه‌ای می‌گردید که بتواند تا حد زیادی ظاهرتان را هم تغییر بدهد بهتر است به سراغ یک آرایش تمام صورتی جذاب بروید. این سبک آرایش چشم با لباس مشکی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و می‌توانید با استفاده از آن حس‌وحال استایلی که انتخاب کرده‌اید را تغییر دهید. برای این آرایش بهتر است به سراغ خرید محصولات آرایشی چندکاره بروید. برای مثال یک تینت خوش‌رنگ قرار است در بخش زیادی از آرایشتان استفاده شود.

مشکی کردن دور چشم‌ها با خط چشم

این نوع خط چشم برای کسانی است که می‌خواهند با استفاده از محصولات آرایشی ساده‌ای که دارند، یک آرایش چشمگیر و خاص داشته باشند. خط چشم‌هایی که به طور کامل چشم‌هایتان را احاطه می‌کنند، فرم و ظاهر چهر‌ه‌ی شما را تا حد زیادی تغییر می‌دهند. فراموش نکنید که کلید زیبایی این خط چشم، مرتب و تمیز بودن آن است.

رژلب به سبک لاتینا

سبک آرایش «لاتینا» (Latina) هر چند وقت یک بار به یکی از محبوب‌ترین ترندهای آرایشی تبدیل می‌شود و این روزها هم مدل رژلبی که در این نوع میکاپ می‌بینیم به شدت همه‌گیر شده است. این روش رژلب زدن با لباس مشکی همخوانی بسیار زیبایی دارد و برای داشتن آن شما به مهارت آرایشگری زیادی هم نیاز ندارید. خرید خط لب و لیپ گلاس برای امتحان کردن آرایش لاتینا ضروری است.

آرایش الهام گرفته از دهه‌ی ۶۰ میلادی

این روزها که آرایش‌های دهه‌ی ۷۰ و ۸۰ میلادی به ترندهای همگانی تبدیل شده‌اند،‌ بد نیست که برای داشتن بهترین آرایش با لباس مشکی از سبک میکاپ دهه‌ی ۶۰ هم الهام بگیرید. در این نوع آرایش، داشتن مژه‌های پر یا به اصطلاح عنکبوتی و استفاده از سایه‌ی سفید و خط چشم حرف اول را می‌زند. اگر به دنبال آرایش مناسب با لباس مشکی نقره‌ای می‌گردید، این نوع میکاپ مخصوص شما است.

آرایش پررنگ و آبی

تمامی طیف‌های رنگ آبی می‌توانند به شما در داشتن بهترین آرایش با لباس مشکی کمک کنند. این رنگ تاثیر خودش بر ایجاد یک تضاد زیبا و چشمگیر را چندین دفعه ثابت کرده است. انتخاب رنگ آبی به عنوان سایه‌ی چشم حرکت جسورانه و چالش‌برانگیزی است ولی قطعا می‌تواند شما را به اندازه‌ی وقتی که از رنگ دودی برای آرایش پشت چشم‌هایتان استفاده می‌کنید، راضی نگه دارد.

آرایش نوستالژیک با رنگ زرشکی

این نوع آرایش برای کسانی است که می‌خواهند چهره‌ی گیراتر و جاافتاد‌ه‌تری را در یک مراسم از خود نشان دهند. رژلب زرشکی و سایه‌‌ای به همین رنگ که با گلیتر و شاین ترکیب شده است، می‌تواند بهترین آرایش با لباس مشکی را برای شما بسازد. اگر دقیقا نمی‌دانید که چطور باید گلیتر را در آرایش خود جای دهید پیشنهاد می‌کنیم آن را در مرکز پلک چشم‌های خود و البته گونه‌هایتان از آن استفاده کنید.

خط چشم گرافیکی

خط چشم‌های گرافیکی و مدل‌دار برای استایل‌های اسپورت و خیابانی انتخاب‌های مناسب‌تری هستند. این مدل آرایش،‌ به مشخص‌تر به نظر رسیدن چشم‌های شما کمک می‌کند و در واقع با هر نوع سایه‌ای به خوبی ترکیب می‌شود. یک رژلب ملایم و یک لیپ گلاس شاین‌دار به زیباتر و خاص‌تر شدن چهره‌ی شما کمک خواهد کرد.

سایه‌ چشم آمیتیست یا یاسی

شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد که ترکیب سایه‌ی یاسی با رژلب هلویی بهترین آرایش با لباس مشکی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این رنگ، ظاهری پاستلی و دخترانه دارد و به همین دلیل باعث جلوه پیدا کردن لباس شما می‌شود. برای زیباتر شدن آرایشتان می‌توانید از گلیترهای ریز با پیگمنت پایین استفاده کنید.

شاید بپسندید: شیک ترین مدل های کفش مجلسی زنانه و دخترانه 1403+عکس

بیشتر بخوانید:  بهترین روش درمان لک صورت در بارداری!

ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی

استفاده از مروارید در آرایش چشم

یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی این روزها،‌ استفاده از مرواریدهای ریز و درشت در میکاپ صورت، به ویژه چشم، است که می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند یک ظاهر جدید را امتحان کنند مناسب باشد. همراه با این مرواریدها بهتر است از سایه‌های روشن و ملایم استفاده کنید تا زیبایی آن‌ها در چهره‌ی شما بیشتر جلوه داشته باشد.

رژلب نارنجی

ترکیب رژلب نارنجی روشن با لباس مشکی باعث شیک‌تر و البته گرم‌تر به نظر رسیدن ظاهر شما می‌شود. یکی از برتری‌های این رنگ رژلب نسبت به رنگ‌های دیگر این است که می‌توان از آن در تمام فصل‌های سال استفاده کرد و از زیبایی بی‌اندازه‌‌ی رنگ نارنجی لذت برد. فراموش نکنید که در هنگام استفاده از این رژلب حتما از مدادی به همان رنگ برای کشیدن خط لب استفاده کنید تا لب‌هایتان فرم داشته باشند.

سخن پایانی

برای ایده های آرایشی مخصوص لباس مشکی شما محدودیت زیادی ندارید و می‌توانید هر سبک میکاپی که بیشتر دوست دارید را امتحان کنید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. در آخر این شما هستید که باید با ظاهر خودتان احساس راحتی کنید؛‌ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با توجه به نکات گفته شده در این مطلب، به سراغ آرایشی بروید که احساس تازگی و زیبایی بیشتری به شما می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا