;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

آزمون شناسایی پدر دختر بچه: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. جالب است بدانید که تصویر آزمون شناسایی پدر دختر بچه پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به هزار مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند و بدانند کدامیک از مردان زندانی تصویر، پودر دختر بچه است؟ بر همین اساس مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است. با مجله خبری چشمک و یک ازمون جذاب دیگر یعنی آزمون شناسایی پدر دختر بچه همراه باشید.

سوالات هوش تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. بر همین اساس از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید و سلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید. پژوهشگران حوزه سلامت معتقدند که انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

شاید بپسندید:چیستان: همه آن را دارند و هیچ کس آن را حتی پس از مرگ هم از دست نمی‌دهد. آن چیست!؟

آزمون شناسایی پدر دختر بچه

همان گونه که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع میتواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به آزمون شناسایی پدر دختر بچه شما با تصویری خاص و عحیب روبرو هستید که چند مرد زندانی مدعی هستند که دختر بچه فرزند اوست. دختر با تعجب صحنه را بررسی می کند. به نظر شما پدر دختر بچه کدامیک از این سه نفر است. آیا می توانید پدر دختر بچه را در یک نگاه شناسایی کنید؟ دلیل منطقی شما چیست؟

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر آزمون شناسایی پدر دختر بچه ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

آزمون شناسایی پدر دختر بچه

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

.

.

.

.

شاید بپشندید:3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

پاسخ آزمون شناسایی پدر دختر بچه

ایا توانستید در زمان مشخص شده پدر دختر بچه را با ذهن تحلیلی و منطقی خود شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ و ارائه یک تحلیل هستید، بهتر است زمان بیشتری در اختیار داشته باشید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود که بیشتر فکر کنید.

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: کیک تولدی را انتخاب کن تا این سوال ذهنت رو پاسخ بدی که درباره گذشت زمان احساست چیه!؟

پاسخ آزمون شناسایی پدر دختر بچه: بیشتر افراد بواسطه اینکه مرد وسطی به مانند دختر بچه در صورت کک و مک دارد، پدر دختر معرفی کرده اند، در صورتی که دخترک با تعجب به این مرد نگاه می کند و از ادعای او تعجب کرده است. باید گفت که پدر واقعی این دختر بچه، مرد سمت راست که گردنبندی شبیه گردنبند دختر بچه به گردن دارد.

شاید بپسندید:مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

شناسایی پدر دختر بچه

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو تست کن: با توجه به دیگر عبارات، مجموع عددی حیوانات در معادله آخر چند است؟

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر دختر بچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و تیزی، نکته تصویر خوابگاه دخترانه را پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

داستان شنیدنی و طنز مادر شوهر و عروس خل و چل!

ببری که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا