;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

آشا محرابی با عمل های زیبایی جدید دوباره چهره اش را زیر و رو کرد، خانم چه بود و چه شد؟ + عکس قبل و بعد عمل

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی: به دلیل بازپخش سریال آینه از شبکه آی فیلم و دیده شدن چهره دوران نوجوانی آشا محرابی در کنار پدرش اسماعیل محرابی در این سریال، بسیاری از کاربران را درگیر تغییر چهره این بازیگر زن ایرانی کرده و سوالات پرتکراری از سوی شما در مورد اسم عمل زیبایی آشا محرابی با بخش فرهنگ و هنر مطرح می شود.

شاید بپسندید: باور نمی کنید که این ۱۰ بازیگر زن ایرانی معتاد شدند + عکس

از آنجا که به دلایلی نمی توان با اطمینان در مورد جراحی زیبایی بازیگران صحبت کرد، ترجیح دادیم با کنار هم قرار دادن عکس قدیمی آشا مجرابی و چهره جدیدش، حل معما را در اختیار خودتان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:  با دانستن این ۱۶ حقیقت زندگی شخصی محمد رضا گلزار، نظرتان در مورد او عوض می شود!

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی

احتمالاً بپسندید: عکس بدون آرایش دختر شاهرخ خان، سوهانا خان طرفدارانش را شوکه کرد!

عمل های زیبایی آشا محرابی

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی، برخی از شما معتقد بودید که این بازیگر عمل زیبایی چشم و پلک، لیفت شقیقه و زاویه سازی صورت و تزریق لب داشته اما برخی دیگر گریم ها و تغییر سبک و استایل آشا محرابی را دلیل این تغییر میدانستید. در نهایت هر آنچه بوده و هست در این تصویر به خوبی پیداست و نمی توان با اطمینان اظهار نظری در این مورد داشت.

شاید بپسندید: با دانستن این ۱۱ نکته جالب از زندگی شخصی نوید محمدزاده متوجه می شوید که او چرا بیشتر نقش های منفی و عصبانی را بازی می کند؟!!

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی

احتمالاً بپسندید: ۳۰ بازیگر زیبا و معروف ایرانی که باور نمی کنید هووی یکدیگر شدند!!

درباره آشا محرابی

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی، آشا محرابی 31 مرداد ماه سال 1352 در تهران متولد شد او یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که بیشتر آن را در قاب تلویزیون دیده ایم و فعالیت هایی محدود تری در سینما به نسبت در تلویزیون داشته است. این بازیگر فعالیتش را از نمایش هایی رادیویی شروع کرد و بعد از آن به تئاتر پا گذاشت و در ادامه به سینما و تلویزیون راه یافت. آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی از بازیگران قدیمی و با سابقه ی تلویزیون است که اتفاقا در سریال آینه هم با یکدیگر هم بازی بودند.

احتمالاً بپسندید: لیلا حاتمی هم زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم بازیگر از چهره جدیدش رونمایی کرد!  

آشا محرابی قبل از عمل زیبایی

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند ! + عکس

فعالیت های کاری آشا محرابی

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

شاید بپسندید: طعنه های کاربران ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون را مجبور کرد تا برای اولین بار عکسی متفاوت از خانواده اش منتشر کند!! 

آشا محرابی

رادیو

او در سال 1374، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

جالب است: عکس جنجالی بهنوش طباطبایی لب ساحل همه را شوکه کرد و برای او دردسرساز شد + عکس

آشا محرابی در تئاتر

پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت.

شاید بپسندید: عکس های دیده نشده از جوانی ناصرالدین شاه با ژست های خاص!

بیشتر بخوانید

آزاده صمدی برای چندمین بار زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم از مدل جدید دماغش رونمایی کرد!

پسر بد سینمای ایران را بهتر بشناسید، با دانستن این ۱۵ نکته متوجه می شوید این لقب برازنده اوست!

مجری تلویزیون ستاره سادات قطبی به طعنه پیر بودن شوهرش، جواب عجیبی داد!

عکس‌هایی متفاوت و دیده نشده از همسران و دختران مظفرالدین‌شاه قاجار!

احتمالاً بپسندید: ۲۲ جذاب ترین فیلم خارجی که هر زنی باید ببیند، با دیدن این فیلم ها زندگی تان تغییر می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا