;
زندگیموفقیت

گیاهان خوش یمن از نظر فنگ شویی: ۵ گیاهی که برای شما خوش شانسی، ثروت و رفاه می آورد!

گیاهان خوش یمن: از نظر فنگ شویی، انواع خاصی از گیاهان آپارتمانی وجود دارند که به عنوان گیاهان خوش یمن یا خوش شانس طبقه بندی می شوند. گفته می شود این گیاهان باعث رفاه ، ثروت ، عشق و شانس می شوند. به همین دلیل است که برخی از انواع “گیاهان خوش شانس” را درخت ثروت یا گیاه ثروت می نامند. از جمله گیاهانی که فنگ شویی آنها را خوش شانس می نامد می توان به بامبو خوش شانس، برخی از انواع فیکوس ، گل ارکیده و برخی از سرخس ها و نخل های مختلف اشاره کرد.

در این مطلب، شما با گیاهان خوش شانس فنگ شویی آشنا خواهید شد که ممکن است برای شما ثروت، رفاه و حتی شادی به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: ۵ گیاه آپارتمانی شیک و زیبا برای لاکچری ها! گیاهانی مناسب افراد پولدار!

۱.گیاه کراسولا

فنگ شویی می گوید که انواع خاصی از گیاهان کراسولا می توانند به رفاه و ثروت شما به خوبی کمک کنند. گونه گیاه کراسولا اوتا را گیاه پول یا درخت ثروت نیز می نامند. گفته می شود که برگ های سکه ای شکل این گیاه در فنگ شویی نماد ثروت است.

گیاهان خوش یمن، این نوع از کراسولا نوعی ساکولنت هستند که دارای ساقه های درخت مانند ، شاخه های صاف و برگهای گوشتی ضخیم هستند. برگهای آبدار آن به رنگ سبز یشمی می باشند و در برخی موارد ممکن است لبه های قرمز یا زرد داشته باشند. این برگهای بیضی شکل می توانند بین 1 تا 3.5 اینچ (3-9 سانتی متر) طول و حداکثر 1.5 اینچ (4 سانتی متر) عرض داشته باشند.

اگر خوش شانس باشید، گیاهان ثروت ممکن است حتی در زمستان هم شروع به گلدهی کنند. در گیاه کراسولا گلهای کوچک صورتی یا سفید به شکل ستاره ظاهر می شوند و رایحه ای شیرین می دهند. اما بطور کلی کراسولا معمولاً در شرایط نامناسب در ماه های زمستان گل نمی دهند.

بیشتر بخوانید: فراموش کردن خاطرات بد با ۱۱ روش عملی و ساده!

گیاهان خوش یمن

بیشتر بخوانید: لاغری سریع زنان فقط با ۳ مرحله ساده و عملی!

۲.بامبو خوش شانس (دراسنا)

گفته می شود بامبو خوش شانس یک گیاه خوش یمن برای خانه است که ثروت ، خوشبختی و رفاه را احضار می کند. این نوع بامبو خوش شانس در فنگ شویی گونه دراسنا است. نامهای دیگر این گیاه آپارتمانی جذاب بامبو چینی ، الهه رحمت ، و دراسنا ساندر می باشد.

گیاهان خوش یمن، اگرچه این گیاه شبیه بامبو است، اما در خانواده بامبو واقعی نیست. به عنوان یک گیاه آپارتمانی و زینتی جذاب ، این گیاه دارای ساقه های بلند گوشتی و مستقیم است که در آن برگهای بلندی جوانه می زند. ساقه های شبیه به بامبو می توانند تا 3.2 فوت (1 متر) رشد کنند ، اما در فنگ شویی ، تغییرات کوتاه تر گیاه “بامبو” ترجیح داده می شود.

احتمالاً بپسندید: ۸ مهمترین نشانه که نشان می دهد همسر و شریک زندگی خوبی دارید!

گیاهان خوش یمن

احتمالا بپسندید: با توجه به این رفتارها، از دیدگاه دیگران فردی اجتماعی به نظر می رسید!

برای مراقبت از بامبو خوش شانس، ساقه ها را هر چند وقت یکبار هرس کنید. این به هدایت مجدد انرژی به ساقه و برگ ها کمک می کند و به طور صحیح به رشد خود ادامه می دهد. هرس گاه به گاه و نگهداری آنها در ظروف کوچک به محدود کردن ارتفاع آن کمک می کند. گیاهان بامبو خوش شانس در فنگ شویی معمولاً باید در ظروف شیشه ای یا گلدان هایی با سنگ و آب نگهداری شوند.

گیاهان خوش یمن، جالب است بدانید که گیاهان به همان اندازه که در خاک رشد می کنند، در آب نیز رشد می کنند. این باعث می شود که بامبو خوش شانس به یکی از ساده ترین گیاهان آپارتمانی برای مراقبت تبدیل شود.

شاید بپسندید: ۴ راز خانم های خوش هیکل و لاغر که از آن خبر ندارید!

۳.گیاه فیکوس الاستیکا

گیاه فیکوس یکی دیگر از گیاهان خوش یمن است که برای کمک به تصفیه هوا و ایجاد تعادل در محیط زندگی خود انتخاب کنید. فنگ شویی می گوید که گونه فیکوس الاستیکا ثروت ، رفاه و خوش شانسی را به خود جلب می کند.

گیاهان خوش یمن، گیاه فیکوس الاستیکا یکی از انواع مختلف فیکوس تراس داخلی است. گیاهان فیکوس زینتی دارای برگهای بیضوی ضخیم بزرگی هستند که می توانند در طیف وسیعی از رنگها قرار داشته باشند. برخی از انواع فیکوس الاستیکا دارای برگهای سبز براق ، برخی دارای برگهای زرد رنگ و سفید یا کرم سفید و انواع دیگر حتی دارای برگهای قرمز هستند.

گیاهان خوش یمن. در فنگ شویی گفته می شود که گیاهانی با برگ های گرد مانند گیاه فیکوس الاستیکا با انرژی مثبت رابطه مستقیم دارند.

شاید بپسندید: بختک بیشتر سراغ این افراد می رود + خطرات و راه های رهایی از شر آن!

گیاهان خوش یمن

بیشتر خوانید: رژیم لاغری کانادایی: با این رژیم لاغری پرطرف دار در ۱۵ روز لاغر و خوش هیکل می شوید!

۴.گل ارکیده

به گفته فنگ شویی ، ارکیده ها تنها زیبا نیستند ، آنها همچنین خوش شانسی را در کل خانواده افزایش می دهند. بر اساس برخی منابع ، ارکیده های بنفش از همه هزاران نوع ارکیده موجود، جزو خوش یمن ترین گیاهان هستند.

بسیاری از گیاهان فنگ شویی فقط انواع درختچه ها یا درختان با برگ سبز هستند. اما گل ارکیده واقعاً در میان همه “گیاهان خوش شانس و خوش یمن” به عنوان جذاب ترین کورد شناخته می شوند.

گیاهان خوش یمن، ارکیده ها همچنین نماد عشق و زیبایی در بسیاری از فرهنگ ها می باشند. در فنگ شویی ، آنها نمادی از شادی ، روابط بهتر و افزایش باروری نیز هستند.

شاید بپسندید: خوش شانسی: ۵ وسیله که اگر در خانه باشد شانس و ثروت می آورد + عکس

هزاران نوع ارکیده برای انتخاب وجود دارد. برخی از زیباترین ارکیده هایی که مراقبت از آنها آسان است ، ارکیده Paphiopedilum و Phalaenopsis هستند. این گل ها می تواند فقط گلهای سفید ساده داشته باشد تا به ایجاد احساس آرامش کمک کند. یا ، ارکیده های رنگ روشن می توانند به نشان دادن شور ، انرژی و خلاقیت در منزل یا محل کار کمک کنند.

گیاهان خوش یمن، همچنین برای گلدهی بیشتر ارکیده و افزایش مقاومت و طراوت گل های آن ، از کود گلدهی فیروزه استفاده نمایید.

اکثر انواع ارکیده هایی که به عنوان گیاهان آپارتمانی می باشند، دارای برگهای ضخیم بزرگی هستند که در پایه ساقه رشد می کنند. ساقه های بلند از مرکز این گیاه بیرون می آیند و گلهای بزرگ در طول آن رشد می کنند. بسیاری از گل های ارکیده دارای 5 گلبرگ هستند که می توانند بیضی شکل یا نیزه ای شکل باشند.

احتمالا بپسندید: لاغری سریع با روش چینی ها: ۲۳ روش ساده که چینی ها برای تناسب اندام و کاهش وزن استفاده می کنند!

گیاهان خوش یمن

شاید بپسندید: بهترین زمان کاشت سبزه عید که تا ۱۳ به در سبز بمونه!

۵.نخل شامادورا

گیاهان خوش یمن، نخل های داخلی آپارتمانی نیز در فرهنگ فنگ شویی به عنوان تصفیه کننده هوا و برای بهبود تعادل جایگاهی ویژه دارند.

یکی از بهترین انواع کوچک نخل برای دکوراسیون منزل شما ، نخل شامادورا است. همانطور که از نام گیاه شناسی آن پیداست ، نخل شامادورا یک نوع نخل زیبا است. همچنین یکی از محبوب ترین انواع گیاهان آپارتمانی در جهان است.

گیاهان خوش یمن، هنگام رشد در داخل خانه برای کمک به ایجاد انرژی مثبت، نخل شامادورا تا 2 فوت (60 سانتی متر) ارتفاع می یابد. گیاه شامادورا دارای ساقه های نازک با برگهایی بزرگ شبیه به سرخس است.

بیشتر بخوانید: ۱۱ روشی که میلیاردرها باهاش پولدار شدن!!

یکی از دلایل محبوبیت نخل های شامادورا این است که به مراقبت کمی احتیاج دارند. به نظر می رسد این گیاه در رطوبت کم به اندازه شرایط در رطوبت بالا رشد می کند. همچنین می تواند شرایط کم نور را نیز تحمل کند. یکی دیگر از دلایلی که نخل شامادورا را باید انتخاب کنید این است که برای هر نوع خانه‌ای همه کاره است.

به عنوان مثال ، طبیعت پشت برگهای سبز روشن آنها را برای آویزان کردن درون سبدها عالی می کند. این گیاهان را می توان در درهای ورودی یا هر جای دیگری که می خواهید محیط زندگی خود را بهبود بخشید قرار دهید. یا ، می توانید یک نخل بلند شامادورا را در گوشه ای قرار دهید تا به زیبایی اتاق نشیمن شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی که نگهداریشون سخته + روش درست مراقبت از این گیاهان!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: عادت های افراد موفق | اگر این عادت ها را دارید قطعا در زندگی آدم موفقی هستید!

شاید بپسندید: عدد شانس: رنگ، روز و عدد شانس متولدین ماه ها در سال ۱۴۰۳

احتمالاً بپسندید: چگونه بهترین باشیم | با به کارگیری این 4 راز، در هر چیزی بهترین باشید!

احتمالا بپسندید: پولدار شدن: ۲۰ راه آسان برای رسیدن به پول و ثروت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا