;
تفریح و سرگرمی

اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا: شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود. در تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا می توانید خود و الویت های زندگی تان را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

ماندالاها دایره‌هایی نمادین برای تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان هستند. مرکز دایره جدول ماندالا برای تمرکز در حین مراقبه دینی بکار می‌رود. اشکال متقارن هندسی ماندالا خودبخود توجه شخص را به مرکز دایره جذب می‌کنند.

شاید بپسندید: ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ|عروسی که نمی خواست مادر شوهرش بفهمد که چیزی بلد نیست!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: افراد و چهره های مخفی تصویر را شناسایی کنید!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

شاید بپسندید: با پیدا کردن طوطی های بین درختان،اثبات کنید چشمانتان مثل عقاب تیزه و قویه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایتی جالب و شنیدنی از عبید زاکانی: خیاط دغل و شاگرد زرنگ!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

تست امروز، تستی خاص با نتایج شگفت انگیز است که حتما باید آن را امتحان کنید. تصویری که از نظر شما جذاب تر است را انتخاب کرده و سپس تفسیرها را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: کدامیک از لیوان ها، سریع‌تر پر می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام ویژگی شخصیتی سبب می شود که دیگران به سمت تان جذب شوند؟ | آن را تقویت کنید!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

تصویر شماره 1

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 1 را انتخاب کردید: اولویت شما کار و حرفه ای است که انتخاب کردید و رسیدن به موفقیت برایتان اهمیت زیادی دارد. داشتن موقعیت خوب در جامعه برای شما بسیار مهم است. شما اهداف خاصی دارید و می دانید چگونه به آنها برسید.

تصویر شماره 2

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 2 را انتخاب کردید: اولویت شما عشق است. شما بیشتر روی خانواده و دوستان خود متمرکز هستید. افرادی مانند شما به دلیل توانایی شما در یافتن زبان مشترک با دیگران در جامعه بسیار مورد احترام هستند.

شاید بپسندید:فقط 6% از افراد در 7 ثانیه گل های متفاوت را پیدا می کنند!

تصویر شماره 3

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 3 را انتخاب کردید : شما روی خودسازی متمرکز هستید. این می تواند ظاهر و روح را همزمان در بر بگیرد. شما سعی می کنید به قلب خود گوش دهید و آنچه را که می گوید دنبال کنید.

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت 8+5+1=؟؟ را بدست آورید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از عناصر طبیعی را انتخاب کنید تا بفهمید که چه چیز به شما در زندگی انگیزه می دهد؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون تمرکز: ستاره شناس کجا مخفی شده است!؟

تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

سوال هوش: مشکل ترافیک را با حرکت دادن یک اتومبیل حل کنید!

چیستان: کدام میوه است که دانه هایش بیرون میوه است!؟

تست شخصیت شناسی: از نظر شما کدام زن، نوزاد شخص دیگری را بغل کرده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا