;
زندگیخانواده و زناشویی

۴ نکته مهم در مورد نحوه برخورد عاقلانه مرد با زن عصبانی و خشن

شاید شنیده باشید که می گویند، زنان همان قدر که خوش قلب و مهربان هستند، به همان میزان عصانی و بی رحم می شوند. در عاطفه و مهربانی زنان هیچ شکی وجود ندارد اما نمی توان گفت که زنان اغلب بی رحم هم هستند. با این حال اغلب زنان زود عصبانی و ناراحت می شوند. زنان عصبانیت و ناراحتی خود را بیشتر با غر زدن و داد و بیداد بروز می دهند. این رفتار هنگام عصبانیت در زنان طبیعی است.

اما ممکن است برخی از زنان بیشتر از حد معمول عصبانی و خشمگین شوند. به ویژه در شرایط امروزی که خانواده و به ویژه زنان با فشارهای مختلف زندگی مواجه هستند، این عصبانیت بیشتر بروز می کند. به همین علت، مرد به عنوان شوهر می تواند با نحوه برخورد عاقلانه با همسر عصبانی خود به خوبی کنار بیاید. در واقع نحوه برخورد مرد با زن در چنین شرایط بسیار مهم و تاثیر گذار است. مردی که شرایط روحی و خلق و خوی همسرش را درک می کند، به خوبی از عهده همسر عصبانی خود بر می آید. بنابراین در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به نحوه برخورد عاقلانه با زن عصبانی پرداخته می شود. مرد عاقل با درک حساسیت ها و خلق و خوی همسرش به خوبی می تواند با او کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: مضرات رابطه جنسی زیاد + روش های مقابله با خطرات احتمالی

۴ نکته مهم در مورد نحوه برخورد عاقلانه با زن عصبانی

۱.نحوه برخورد عاقلانه با زن عصبانی، نقطه جوش او را بدانید

هر کسی یک نقطه جوش دارد. در یک جایی به جوش می رسد و خشم او فوران می کند. این موضوع در زنان بسیار رایج است. همان طور که اشاره شد، زنان اغلب سریع عصبانی و ناراحت می شوند اما در یک نقطه عصبانیت او به اوج می رسد. طوری که در آن لحظه خشم و عصبانیت هیچ کسی نمی تواند او را کنترل کند. به همین علت بهتر است که نقطه عصانیت همسر تان را درک کنید. بدانید او چه خط قرمز هایی دارد. چه کارا و رفتارهای شما او را شدیدا به خشم می آورد. زمانی که این موضوعات را متوجه شدید آن ها را به خاطر بسپارید و هیچ وقت کاری نکنید که عصبانیت او به اوج برسد.

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز ترکیب سیر و عسل برای سلامت جسمی و جنسی مردان

۲. در هنگام عصبانیت با او بحث نکنید

اگر همسرتان از دست شما عصبانی است و به خشم او به اوج رسیده با او بحث نکیند. زیرا او آماده نیست تا به صحبت های شما گوش بدهد. به جای این که تلاش کنید و به او توضیح بدهید  و خودتان را نجات دهید، بهتر است فقط گوش بدهید. به همسرتان اجازه دهید همه چیز را بگوید، داد و بیداد کند و وقتی کاملا آرام شد، آن وقت با او صحبت کنید. زیرا وقتی زن عصبانی است بحث کردن با او بیهوده است. ادعای متقابل هرگز مورد استقبال قرار نمی گیرد. همچنین از درخواست او برای آرام شدن خودداری کنید زیرا این کار فقط باعث تحریک بیشتر زن می شود. چنین رفتاری در واقع ریختن نفت بر آتش است. عصبانیت اورا بیشتر شعله ور می کنید.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

۳.نحوه برخورد عاقلانه با زن عصبانی، به او تسلیم شوید

زمانی که همسرتان در اوج عصبانیت است به جای سکوت یا مشاجره، بهترین و مطمئن ترین گزینه تسلیم شدن به او است. بهتر است به او تسلیم شوید. برای این کار از زبان بدن خود استفاده کنید که فریاد می زند که با او موافق هستید. مثلا گهگاه سرتان را تکان دهید و چند آه آهسته بکشید که نشان می دهد تسلیم دیدگاه او هستید. تسلیم شوید زیرا عصبانیت او پس از چند دقیقه فروکش خواهد کرد. با تسلیم شدن شما او متوجه خواهد شد که شما متوجه اشتباه خود شده اید و با او موافق هستید. به یاد داشته باشید که تسلیم شدن شما در مقابل همسرتان چیزی از غرور مردانه شما کم نمی کند. بلکه چنین رفتاری عقلانیت و مدارای شما را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: ۲۰مواد خوراکی که میل جنسی زنان را افزایش می هد + سایر روش ها

۴.نحوه برخورد عاقلانه با زن عصبانی، از حرف های او صدمه نبینید

بهتر است یک چیزی را در مورد زنان به خوبی درک کنید. همان طور که گفته شد زنان اغلب زود عصبانی می شوند. ممکن است در زمان عصبانیت داد و بیداد کنند و حرف های نسنجیده ای زیادی بزنند. حتی ممکن است با حرف های تند به شما و شخصیت شما انتقاد کند. بهتر است بدانید که حرف های زنان در هنگام عصبانیت سنجیده شده و حرف دل آن ها نیست. به همین خاطر تلاش کنید تا از شنیدن حرف ها و سرزنش های زنان در هنگام عصبانیت صدمه نبینید. بهتر است حرف های تند و تلخ زنان را در همان لحظه عصبانیت او رها کنید. زمانی که همسرتان با شما آشتی کند، با گریه خواهد گفت که أصلا در مورد شما چنین باوری نداشته و صرفا حرف هایش از روی عصبانیت بوده است.

بیشتر بخوانید: فواید نوشیدن آب پس از رابطه جنسی + سایر نوشیدنی های مقوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا