;
زندگیموفقیت

مراحل رسیدن به موفقیت: هر آدم موفقی با این ۵ مرحله به هدف خود می رسد!

مراحل رسیدن به موفقیت: هیچ برنامه واحدی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. می توان به روش های مختلف به آن دست یافت. یک نفر ممکن است پس از اولین شکست تسلیم شود اما فرد دیگری پس از شکست های مکرر به اوج برسد.

موفقیت معمولا فقط اتفاق نمی افتد. این فرآیندی است، گاهی اوقات پرزحمت، که ممکن است هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد، بسته به آنچه می‌خواهید ممکن است رسیدن به موفقیت طولانی تر شود.

بنابراین چه در تلاش برای رسیدن به موفقیت از طریق یک برنامه 10 ساله باشید یا امیدوار باشید که کاری را انجام دهید که زمان زیادی طول نمی کشد، در اینجا پنج مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا به هدفی که تعیین کرده اید، برسید.

بیشتر بخوانید: عادت های میلیاردرهای خودساخته: ۷ عادتی که افراد عادی را به میلیاردر تبدیل می کند!

۱.یک هدف قابل اندازه گیری تعیین کنید

مراحل رسیدن به موفقیت، موفقیت، طبق تعریف، «دستیابی به یک هدف » است، بنابراین منطقی است که بفهمید دنبال چه چیزی هستید.

با این حال، فقط یک هدف تصادفی را دنبال نکنید. یک هدف خاص و عملی را تعیین کنید. زیرا، همانطور که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، به شما کمک می کند تا در مسیر رسیدن به آن، نتایج کار خود را نظارت و اندازه گیری کنید.

مثلا:

هدف ضعیف: “من می خواهم کسب و کار خود را توسعه دهم.”

هدف قوی: “من می خواهم کسب و کار خود را در سال جاری 30 درصد رشد دهم.”

اگر امسال هدف اول را تعیین کنید و یک مشتری بیشتر نسبت به سال گذشته اضافه کنید، از نظر فنی به هدف خود رسیده اید. اما آیا واقعاً این موفقیت را در نظر می گیرید؟

همچنین واقع بین باشید. همه می خواهند پرفروش ترین نماینده در بازار یا جایگاه خود باشند. اما آیا انجام این کار واقعاً قابل دستیابی است؟

مراحل رسیدن به موفقیت، اگر نه، یک هدف کوتاه مدت واقع بینانه – در عین حال چالش برانگیز – تعیین کنید تا بتوانید موقعیت بهتری برای موفقیت بلندمدت داشته باشید.

شاید بپسندید: عادت های اشتباه زنان: ۱۴ عادت اشتباه زنان که زیبایی و جوانی شان را نابود می کند!

مراحل رسیدن به موفقیت

۲. استراتژیک باشید

مراحل رسیدن به موفقیت، چگونه می خواهید تجارت خود را در سال جاری 30 درصد رشد دهید؟

آیا رشد با تکیه بر حوزه نفوذ شما حاصل می شود؟ با رشد شبکه خود؟ تبدیل شدن به یک معلم رسانه های اجتماعی یا وبلاگ نویس؟ از فناوری برای کمک به استفاده از زمان خود استفاده می کنید؟

انتخاب هر یک از این مسیرها می تواند کارساز باشد، اما باید تحقیق کنید که کدام یک برای شما منطقی تر است. هنگامی که در مورد یک مسیر تصمیم گرفتید، یک برنامه بازاریابی و کسب و کار دقیق ایجاد کنید که می تواند به شما کمک کند در مسیر رسیدن به هدف خود بمانید – اما از ایجاد تغییرات جزئی نترسید که بدانید چه چیزی موثر است و چه چیزی نه.

بیشتر بخوانید: راز پولدار شدن: اگر می خواهید پولدار و ثروتمند شوید این ۱۷ راز را حتما بدانید!

۳.منظم باشید و زمان خود را بهتر مدیریت کنید

مراحل رسیدن به موفقیت، آیا برای سازماندهی و مدیریت زمان خود تلاش می کنید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید.

فقط «مدیریت زمان» را گوگل کنید. معمولاً صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کلمات یا عبارات، تعاریف هستند. در این مورد، حاوی نکات و راهنماهایی است.

هر کس متفاوت است و همانطور که هیچ برنامه یکسانی برای موفقیت وجود ندارد، هیچ درمانی همگانی برای مشکلات مدیریت زمان وجود ندارد.

مراحل رسیدن به موفقیت، توصیه ما؟ از درخواست کمک نترسید. صرف نظر از استخدام دستیار شخصی، اتکای بیشتر به فناوری یا استفاده از یک مرکز قرار ملاقات برای مدیریت نمایش تماس‌ها، کوتاه کردن لیست وظایف روزانه می‌تواند به شما کمک کند تا در موقعیت بهتری برای تمرکز بر روی تصویر بزرگ‌تر – هدف نهایی‌تان – قرار بگیرید.

مراحل رسیدن به موفقیت

.۴.متمرکز باشید

هشدار: مسیر رسیدن به هدفتان احتمالا آسان نخواهد بود.

دست اندازهای جاده ای به شکل یک ماه کند یا یک لیست کابوس وار وجود خواهد داشت. نحوه واکنش شما به چنین ناملایماتی یک ویژگی کلیدی در کشف اینکه چه کسی هستید و از چه چیزی ساخته شده اید است.

مراحل رسیدن به موفقیت، نکته مهم حفظ نگرش خوب و ذهن روشن است. همچنین در لحظات سخت صادق و درون نگر باشید

آیا آن ماه نتیجه بازار مطلبوب  نبود یا به این دلیل که در بازاریابی و شبکه سازی سخت کار نکردید؟ آیا پیش از تعیین لیست قیمتی که مجبور به کاهش آن بودید، با مشورت نکردن صحیح با آمار و شناخت بازار خود، چشم‌انداز فروشنده را خیلی بالا قرار دادید؟

بازی سرزنش کردن آسان است، اما گاهی تا زمانی که به درون خود نگاه نکنید، مسیر موفقیت کامل نمی شود.

۵.شادی کنید … یا تجدید نظر کنید

مراحل رسیدن به موفقیت، آخرین مرحله برای رسیدن به موفقیت، … دستیابی به آن است! بنابراین، هنگامی که این کار را انجام دادید، به خاطر کار خوبی که انجام داده اید به خودتان تبریک بگویید.

اگر نتوانستید به هدف خود برسید، وقت آن است که یک بار دیگر خود را در آینه نگاه کنید و دلیل آن را بپرسید. شاید شما تلاشی را که باید انجام می دادید، انجام نداده اید. یا شاید بازار واقعاً بد بود. از خودتان انتقاد کنید، اما منطقی هم باشید.

موفقیت آسان به دست نمی آید برای بعضی ها اصلا به دست نمی آید. اما به همین دلیل است که بسیاری از مردم از تعقیب آن لذت می برند.

بیشتر بخوانید: درمان تنبلی: روش 1 دقیقه ای ژاپنی ها برای تنبلی نکردن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا