;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه: طرز تهیه نوشیدنی کره ای انار که راز لاغری کره ای ها است!

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه: می‌دانید آمریکایی‌ها چقدر به نوشیدنی باطراوت لیموناد علاقه دارند؟ این همان احساسی است که مردم کره نسبت به نوشیدنی ترش و شیرینی که با آب انار و سرکه تهیه می شود، احساس می کنند. اما این نوشیدنی کره ای در واقع برای سلامتی شما بسیار مفیدتر از معجون لیموی کلاسیک آمریکایی هستند. زیرا یکی از فواید شگفت انگیز آن تسریع کاهش وزن است.

به علاوه اخیرا محققان کره‌ای از زنان دارای اضافه وزن خواستند، روزانه دو کوکتل سرکه انار بنوشند. پس از مدت کوتاهی داوطلبان شاهد کاهش وزن و از بین رفتن مقدار قابل توجهی چربی شکم خود شدند. جالب این جا بود که آن ها أصلا رژیم غذایی خاصی نداشتند. فقط پس از هر وعده غذایی از این نوشیدنی می نوشیدند.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، دانشمندان خاطر نشان می کنند که مطالعات قبلی در مورد سرکه انار یافته های مشابهی را نشان داده است و اکنون شواهد وجود دارد که این نوشیدنی منجر به کاهش وزن می شود. آنها می گویند: “سرکه انار تجمع چربی شکم را کاهش می دهد”، حتی نشان می دهد که “اثر ضد چاقی” دارد.

برخی خوانندگانی که نوشیدنی انار-سرکه را امتحان کرده اند تایید می کنند که این نوشیدنی باعث لاغری و کاهش وزن می شود. به عنوان مثال مادر شیکاگویی، هایدی هدستروم، ۴۱ ساله، که این نوشیدنی را آزمایش کرده است، می‌گوید: حتی اگر سعی کنید بهتر غذا بخورید، می‌توانید با این نوشیدنی یک پوند در روز کم کنید. “این باعث شد دوباره شلوار جین تنگم را بپوشم!” بنابراین در بخش تناسب اندام و تغذیه طرز تهیه نوشیدنی کره ای انار-سرکه توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با رژیم پرتقالی:بدون اغراق،با رژیم پرتقالی در 3 روز 2 کیلو وزن کم خواهید کرد + دستورالعمل

کاهش و زن با رژیم انار-سرکه

انار-سرکه جادویی

چه چیزی یک نوشیدنی انار- سرکه که معمولا با حدود یک قاشق غذاخوری سرکه، یک فنجان آب انار، ۸ تا ۱۲ اونس آب یا آب گازدار و کمی شیرین کننده درست می شود، اینقدر خاص می کند؟ تحقیقات جداگانه ترکیباتی را در سرکه و انار شناسایی کرده است که به سرعت بخشیدن به چربی سوزی کمک می کند.

دکتر میشل شوفرو کوک، نویسنده کتاب 60 Seconds to Slim: تعادل شیمی بدن برای سوزاندن سریع چربی ها، خاطرن شان می کند: به نظر می رسد که ترکیب این نوشیدنی مزایای یکدیگر را افزایش می دهند، به ویژه از نظر چربی شکم. اگر هر روز پس از هر وعده غذایی اصلی از این نوشیدنی بنوشید، جادوی چربی سوزی آن را خواهید دید.

کاهش و زن با رژیم انار-سرکه

رژیم انار-سرکه برای چربی شکم

وقتی محققان شروع به جستجوی دلایلی کردند که سرکه-انار شکم ما را تخت می کند، متوجه شدند که آنزیمی به نام AMPK را فعال می کند. دکتر کارول جانستون، پژوهش گر در حوزه تغذیه ایالت آریزونا، در این مورد توضیح می‌دهد: «فعال‌سازی AMPK مانند چرخاندن کلید برای شروع سوزاندن چربی برای انرژی درون سلول‌ها است. غلظت بالای سلول‌های چربی در قسمت‌های میانی بدن به این معنی است که این ناحیه بیشتر چربی از دست می دهد و کوچک می‌شود.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، طبق یافته های این محقق در ایالت آریزونا، مصرف سرکه همراه با وعده های غذایی می تواند افزایش قند خون را تا ۵۴ درصد کاهش دهد.  قند خون ثابت به این معنی است که ما انسولین بسیار کمتری تولید می کنیم، هورمونی که کالری اضافی را به عنوان چربی شکم ذخیره می کند.

نقش انار؟ همچنین به ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند. شوفرو کوک می گوید: «پایان دادن به افزایش قند یک پیروزی مضاعف است، زیرا انسولین کمتر به این معنی است که ما چربی شکمی جدید کمتری ذخیره می کنیم و چربی شکمی موجود را به راحتی آزاد می کنیم.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، جانستون تأیید می کند که هر زمان قند خون بهتر کنترل شود، گرسنگی و هوس کاهش می یابد. بعلاوه، به لطف آنتی اکسیدان های عرضه شده توسط انار- سرکه سطح هورمون گرسنگی، لپتین را بهبود می بخشد.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، برای سال‌ها، دانشمندان می‌دانستند که اسید استیک موجود در سرکه کبد ما را تحریک می‌کند تا تجزیه چربی را تسریع کند. چه چیزی آنها را شگفت زده کرد؟ هنگامی که هفت نوشیدنی سرکه مورد آزمایش قرار گرفتند، سرکه انار تا حد زیادی قوی‌ترین بود، سرکه مخلوط شده با گیلاس، جینسینگ و حتی زغال اخته. کارشناسان تشخیص دادند که چهار ترکیب مختلف در انار، از جمله دو ترکیب که قبلاً شناسایی نشده بودند، اثر اسید استیک را تسریع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با رژیم گیاهی: با رعایت این ۱۰ نکته همیشه لاغر و خوش فرم بمانید!

کاهش و زن با رژیم انار-سرکه

رژیم انار- سرکه برای کاهش وزن

سرکه انار چقدر می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ تحقیقات روی سرکه به تنهایی نشان می دهد که افراد غیر رژیمی به طور متوسط نیم پوند در هفته وزن کم می کنند. در همین حال، خوانندگانی که شروع به نوشیدن نوشیدنی پوم سرکه کردند در حالی که از غذای سالم نامحدود لذت می‌بردند، طی هفت روز کاهش وزن زیادی داشتند.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، جنیس هولار، مادر کانادایی، ۲۵ ساله که بیش از سه اینچ از ناحیه شکم کم کردند می گوید، این نوشیدنی با غذاهای معمولی هم مفید عمل می کند. الیزا بوننفانت، ۴۳ ساله، حسابدار کانکتیکات، نیز تحت تأثیر قرار گرفت. هوس‌های بی‌پایان همیشگی من تقریباً وجود نداشت و من دو اینچ از قسمت شکم و در کل نه اینچ از دست دادم.”

طرز تهیه نوشیدنی رژیمی انار-سرکه

تهیه نوشیدنی انار-سرکه آسان است. فقط یک قاشق سرکه سفید با حداقل ۵ درصد اسید استیک، آب انار خالص، ۸ تا ۱۲ اونس. آب یا سلتزر و کمی شیرین کننده صفر کالری برای طعم دادن لازم است با یخ سرو کنید. برای بهترین نتیجه، قبل، در طول یا بلافاصله بعد از دو وعده غذایی در روز از آن لذت ببرید.

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، در حالی که مشخص شده است که نوشیدنی انار-سرکه به آب کردن چربی‌های شکم کمک می‌کنند، چه رژیم می‌گیرید یا نه، ترکیب این نوشیدنی با تغذیه سالم نتایج کاهش وزن را تسریع می‌کند.

بنابراین هر گونه جایگزین یا افزودنی سالمی که دوست دارید انجام دهید. اما به بدن خود توجه کنید و زمانی که احساس سیری کمی کردید از خوردن دست بکشید. برای محافظت از مینای دندان، نوشیدنی انار-سرکه رقیق شده در حداقل ۸ اونس بنوشید. مایع و بیشتر از ۴ قاشق غذاخوری مصرف نکنید. به علاوه حتما با آن آب فراوان بنوشید. نکته مهم این که برای شروع این رژیم حتما از پزشک مشوره بگیرید.

کاهش و زن با رژیم انار-سرکه

برنامه رژیم غذایی انار-سرکه

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، هر روز یک نوشیدنی انار-سرکه را قبل، حین یا بعد از هر دو وعده غذایی بنوشید. از آنجایی که سرکه انار بدون رژیم غذایی خاصی کار می کند، هیچ دستورالعمل غذایی خاصی وجود ندارد که شما باید از آنها پیروی کنید. آیا می خواهید نتایج کاهش وزن تان را افزایش دهید؟

کاهش وزن با رژیم انار-سرکه، متخصصان می‌گویند که بیشتر وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها را باید با گزینه‌های سالمی مانند غلات کامل با فیبر بالا، پروتئین‌های بدون چربی فوق‌العاده پرکننده و مقدار زیادی میوه‌ها و سبزیجات غنی از آنتی‌اکسیدان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: بدن سالم و خوش فرم: ۱۰ روش خانگی ساده برای کاهش وزن سریع و آسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا