;
زندگیخانواده و زناشویی

با این ۱۵ تکنیک ساده تبدیل به بهترین دوست همسرتان شوید!  

اگر زن و شوهر مراقب نباشند عشق و علاقه در زندگی با گذشت زمان کم رنگ می شود و هیجانش از بین می رود. اما اگر تبدیل به بهترین دوست و رفیق همسرتان شوید، همچنان می توانید صمیمیت و نزدیکی تان را با هم حفظ کنید و عشق و احترام را در یک ازدواج بی‌جان بازگردانید و احیا کنید. بنابراین ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید تبدیل به بهترین دوست همسرتان شوید؟ در بخش خانواده و زناشویی چشمک به این سوال جواب می دهیم که چگونه بهترین دوست همسرم باشم؟ با این ۱۵ تکنیک ساده می توانید تبدیل به بهترین دوست همسرتان شوید.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۱۵ تکنیک ساده برای تبدیل شدن به بهترین دوست همسر

۱.پذیرش

چیزی که به یک رابطه آسیب می زند، نشان دادن نقص در شریک زندگی شما است. باید بدانید که هیچ کس کامل نیست. همان طور که شما چیزهای کوچک آزاردهنده را در او پیدا می کنید، او نیز ممکن است در شما پیدا کرده باشد. بنابراین، آن گونه که شریک زندگی تان است، او را بپذیرید. دوستش داشته باشید. چنین رفتاری به همسرتان نیز کمک می کند تا بیشتر به شما نزدیک شود و در مورد همه چیز با شما صحبت کند. از او برای تمام کارهایی که برای شما انجام می دهد، قدردانی کنید. به یاد داشته باشید که بدون حمایت، قدردانی، عشق و احترام، دوستی و ازدواج نمی تواند شکوفا شود.

۲.فضا بدهید

چگونه بهترین دوست همسرم باشم، با هم بودن یا انجام کارها با هم مهم است، اما این بدان معنا نیست که یکدیگر را خفه کنید. در مواقعی که هر دوی شما دوست دارید دو کار متفاوت انجام دهید، آن را انجام دهید. برای این که بهترین دوست همسرتان باشید، نیازی به محدود کردن خواسته ها و علایق خود ندارید. یک فضای کمی همیشه در یک ازدواج سالم در نظر گرفته می شود. همچنین به شما کمک می‌کند خودتان باشید. این موضوع برای این که همسرتان جنبه واقعی شما را ببیند، بسیار مهم است. یافتن تعادل مناسب بین انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید و انجام کارها با هم، کلید یک رابطه سالم است.

۳.سعی نکنید کنترل کنید

یکی از بهترین راه ها برای نزدیک شدن به همسرتان این است که از کنترل او دست بردارید. از این که به همسرتان بگویید چه کاری انجام دهد و چه کاری انجام ندهد، خودداری کنید، به خصوص در حضور دوستان یا افراد خارجی. انجام این کار فقط باعث می شود او در رابطه احساس خفقان کند و ممکن است سعی کند از شما دوری کند. در عوض، به او اجازه دهید آنچه را که دوست دارد انجام دهد. اگر لازم است به او بگویید چه احساسی دارید، وقتی تنهاست به او بگویید و بدون این که او را به خاطر چیزی سرزنش کنید، بگویید.

۴.هیچ رازی را حفظ نکنید

بین بهترین دوستان نباید هیچ رازی وجود داشته باشد. اگر می خواهید با همسرتان بهترین دوست باشید، مطمئن شوید که رابطه شما شفاف است. تا جایی که ممکن است ارتباط برقرار کنید و همه چیز را به همسرتان بگویید. با این حال، شما نمی توانید فقط صحبت کنید و وقتی او صحبت می کند گوش ندهید.

چگونه بهترین دوست همسرم باشم

۵.از همسرتان حمایت کنید

چگونه بهترین دوست همسرم باشم، هر فردی به یک سیستم حمایتی نیاز دارد و چه چیزی بهتر از حمایت همسر در زمان های سخت. شما باید بتوانید همیشه در کنار او بایستید و یک عامل پشتیبانی ثابت باشید. این نه تنها به ایجاد پیوند دوستی قوی بین شما و شریک زندگی تان کمک می کند، بلکه زندگی مشترک شما را قوی و عمیق خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: عشق مرد به زن: ۳۶ مورد از بهترین جملات و پیام های عاشقانه برای همسر

۶.کاری کنید که همسرتان احساس کند از او مراقبت می شود و دوستش دارید

پس از ازدواج، حداقل تا زمانی که هر دو پدر و مادر شوید، همسر باید همیشه اولویت شما باشد. مراقبت از یکدیگر به خصوص زمانی که بیمار هستید، خوردن حداقل یک وعده غذایی در روز با هم، محافظت از یکدیگر و دفاع از یکدیگر چیزهایی هستند که باعث می شود، همسرتان احساس دوست داشتن و مراقبت کند.

۷.اعتماد کنید

اعتماد در هر رابطه ای مهم است و به خصوص بین زن و شوهر اعتماد یک عامل اصلی پایداری زندگی مشترک است. به شریک زندگی خود ایمان داشته باشید. دلیلی وجود ندارد که به طور آشکار در مورد شریک زندگی خود خصمانه رفتار کنید. این فقط رابطه و ازدواج شما را خراب می کند. مهم است که به شریک زندگی خود اعتماد کنید اما در عین حال قابل اعتماد نیز باشید.

۸.اگر چیزی شما را آزار می دهد، صحبت کنید

نیازی نیست که چشم خود را روی هر تقصیر شریک زندگی خود ببندید. دوستان اختلاف نظر دارند و این برای یک رابطه خوب نیز مفید است. با این حال، اگر چیزی در مورد شریک زندگی خود می بینید که شما را آزار می دهد، همیشه در مورد آن با صدای بلند صحبت کنید. با این حال، شما باید درایت داشته باشید و بدون متهم کردن یا سرزنش او صحبت کنید.

۹.زمان با کیفیت را با هم بگذرانید

چگونه بهترین دوست همسرم باشم، این بهترین راه برای نزدیک شدن به همسرتان است. کارهایی را انجام دهید که هر دو از انجام آنها لذت می برید. اگر سفر چیزی است که هر دوی شما از آن لذت می برید، چند روز از محل کار خود مرخصی بگیرید و هر هفته یک بار به تعطیلات بروید یا به یک رانندگی طولانی بروید. حتی گاهی اوقات ممکن است کارهایی انجام دهید که شریک زندگی تان را خوشحال کند و برعکس.

۱۰.نسبت به یکدیگر محترمانه رفتار کنید

مراقب حرف هایی که به همسرتان می زنید باشید. بی احترامی نسبت به یکدیگر می تواند نه تنها دوستی بین همسران بلکه ازدواج آنها را نیز از بین ببرد. با نیمه بهترت همان طور رفتار کن که دوست داری نیمه بهترت با تو رفتار کند. هیچ چیز توهین آمیزی در مورد خانواده یا دوستان همسر خود نگویید یا در مورد اشتباهاتی که قبلا شریک زندگی شما مرتکب شده، صحبت نکنید.

بیشتر بخوانید: از رفتار همسرت خسته و عصبانی هستی؟ با این ۷ کار تغییرش بده!

چگونه بهترین دوست همسرم باشم

۱۱.فداکاری و سازش با یکدیگر

گاهی اوقات فداکاری‌های کوچک یا سازش‌هایی مانند تماشای برنامه تلویزیونی که همسرتان می‌خواهد تماشا کند. یا چشم‌پوشی از تمایل به خرید چیزی که شما می‌خواهید، می‌تواند کمک زیادی به نزدیک کردن شرکای زندگی کند.

۱۲.بخشش

چگونه بهترین دوست همسرم باشم، مهم نیست که چه کسی دعوا را شروع کرد یا چرا دعوا در وهله اول رخ داد. آنچه مهم تر است، فقط باید ببخشید و شریک زندگی خود را محکم بغل کنید. لازم نیست از شریک زندگی خود دور بمانید یا حتی برای یک دعوای احمقانه از یکدیگر دور شوید.

۱۳.بخشی از خانواده شریک زندگی خود باشید

در فرهنگ های مختلف ازدواج فقط بین دو نفر نیست بلکه بین دو خانواده است. بنابراین، پذیرفتن خانواده و دوستان شریک زندگی‌تان و تبدیل آن‌ها به بخشی از خانواده خودتان، باعث می‌شود که او نسبت به شریک خود احساس نزدیکی کند. همین فکر که مجبور نباشند بین همسر و خانواده شان دعوا کند، او را راحت می کند.

۱۴.با یکدیگر یکسان رفتار کنید

در ازدواج، زن و شوهر از هر نظر با هم برابرند. برای شریک زندگی خود تصمیم نگیرید. اجازه دهید همسرتان تصمیم بگیرد چه چیزی برای او بهتر است. شریک زندگی خود را از صحبت کردن منع نکنید. در عوض با دقت گوش دهید و سپس هر آنچه را که شریک زندگی تان به شما گفته است، بپذیرید و به آن احترام بگذارید. این باعث می شود که شریک زندگی تان احساس کند با شما هم تراز است و احترام و عشق متقابلی بین شما وجود دارد.

۱۵.از یکدیگر قدردانی کنید

همان طور که می توانید عیوب شریک زندگی خود را نادیده بگیرید و بپذیرید. قدردانی از کارها و ویژگی های مثبت او نیز بسیار. مهم است. قدردانی از همسر باعث می شود روحیه او بالا برود و باعث می شود بیشتر به شما نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: از همسرت با این ۶۵ جمله عاشقانه قدردانی کن تا همیشه عاشقت باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا