;
تفریح و سرگرمی

اگر تست را در کمتر از ده ثانیه حل کنی، باید بگم نابغه ای!

اکنون یادگیری بسیار آسان شده است. فیلمهای آموزشی و تکنولوژی به کمک ما آمده اند. فضای مجازی و اینترنت هم پراست از مطالب آموزشی و کمک آموزشی. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که کلیک کنیم و پاسخ هر سوالی را که جستجو می کنیم در عرض چند ثانیه بدست خواهیم آورد. در حالی که این پیشرفت ها، برای صرفه جویی در زمان و وقت مفید است، اما سبب کاهش بهره وری مغز ما می شود. در آزمون دقت ذهن حرف ان انگلیسی ما تلاش می کنیم تا مغزتان را هر چند به مدت کوتاه وادار به فعالیت کنیم. شما باید در 10 ثانیه حرف ان انگلیسی را در این آزمون چشمک بیابید.

بیشتر بخوانید: قابل توجه باهوشا:با استفاده از دو تکه چوب به شاه آرتور برای نجات کمک کنید!

آزمون دقت ذهن حرف ان انگلیسی

مغز ما از میلیاردها اتصال عصبی تشکیل شده است که برای بهبود عملکرد آن باید دائماً کار شود. دنده ماشین خود را تصور کنید. وقتی زنگ زد و دیگر تکان نخورد چه کار می کنید؟ البته که به آن روغن می زنی! به همین ترتیب، مغز شما نیز هر از چند گاهی به مقداری روغن نیاز دارد.

راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد. شما در این تصویر ردیفی از حرف ام انگلیسی را می بینید. اما در این میان یک حرف ان نیز در میان آنها جای گذاری شده است. شما باید بتوانید این حرف انگلیسی را پیدا کنید. آگر آماه هستید به تصویر به دقت نگاه کنید.

این یک الگوی تصویری پیچیده است که هماهنگی ذهن و چشم شما را مورد آزمایش قرار می دهد. یک حرف N در این تصویر پنهان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پیدا کنید. فقط ده ثانیه برای انجام آن فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

اگر در عرض 10 ثانیه N را دیدید، خبر خوبd برای شما داریم. شما 1 نفر از 10 نفری هستید که واقعاً می تواند این تست را در کمتر از 10 ثانیه حل کند. می دانی علت چیست. به این علت که قدرت دقت و تمرکز شما بالاست. چه قبول کنی چه قبول نکنی! اینکه بتوانی تمرکز و دقت خودت را بالا ببری، نشان از این است که شما واقعا نابغه هستی!

اگر هنوز ندیدید و خسته شدید می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

این یک چالش خوب بود، درست است؟شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: تعداد اسبی که می‌بینید شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

تست:در تصویر تعدادی حرف Q پنهان شده است،آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟

 یکی از شش گل را انتخاب کنید تا مسیر شغلی و زندگی خود را بدانید!

اگر توجه ات عالی است، مار را در میان لاک پشت ها پیدا کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا