;
خانواده و زناشوییزندگی

جذب کردن مردان: چی کار کنیم که مردی را وابسته و شیفته خود کنیم؟ + ۶ ترفند موثر

جذب کردن مردان، هر زنی دوست دارد تا توجه مرد مورد علاقه اش را به خود جلب کند و او را شیفته و دلباخته خود کند. وابسته کردن مردان کار سختی نیست اما کار آسانی هم نیست. زیرا کمی زمان می برد تا مردی شیفته و وابسته شما شود. معمولا مردان تا زمانی که به یک شناخت عمیق نرسد به رابطه با شما نگاه سطحی و کوتاه مدت دارد. آن ها زمانی زنی را برای ازدواج انتخاب می کنند که به نوعی شیفته او شوند. در بخش خانواده و زناشویی ترفندها و نکات مهمی برای وابسته کردن مردان بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۱.به خودت اهمیت بدهید

نشان دهید که به ظاهر و سلامتی خود اهمیت می دهید. با قرار دادن وقت و انرژی در ظاهر خود، به مرد خود نشان خواهید داد که برای ظاهر و سلامتی خود ارزش قائل هستید. اگر احساس سلامتی و قدرتمندی کنید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. داشتن اعتماد به نفس همیشه جذاب است.

جذب کردن مردان

۲.ارزشمند باشید

جذب کردن مردان، افراد به طور طبیعی چیزهایی را که برای آن سخت کار می کنند گنج می دانند و همین مسئله در مورد روابط نیز صادق است. مردان زنی را نمی خواهند که با هر فرد دیگری بتواند رابطه داشته باشد. خود را به عنوان یک زن با ارزش معرفی کنید. بگذارید تا شما را تعقیب کند و به محض این که اجازه دهید شما را به دست بیاورد، او می خواهد برای همیشه شما را نگه دارد!

۳.تعادل را حفظ کنید

در آغاز رابطه مهم است که وقت زیادی را در کنار هم بگذرانید. در این مدت شما فقط در حال آشنا شدن با یکدیگر هستید و گذراندن وقت در کنار هم باید سرگرم کننده باشد. با این خواست که وقتی تازه کار را شروع می کنید وقت زیادی را با او سپری کنید ، اما بدانید که چه موقع آن را پس بگیرید.

“اصل کمبود” نشان می دهد که افراد به احتمال زیاد برای چیزی که کمی سخت به دست بیاید، ارزش قائل هستند. این بدان معنا نیست که شما باید بازی های ذهنی داشته باشید و هر بار که او تماس می گیرد، در دسترس نباشید. تعادل خوبی بین وقت گذراندن با او و گذراندن وقت خود را حفظ کنید.

جذب کردن مردان، برای این که مدتی از او دور شوید، با دوستان و خانواده خود برنامه ریزی کنید، زمان بیشتری را به تنهایی سپری کنید یا بیشتر کار کنید تا مدتی از او دور شوید.

این استراتژی ممکن است عجیب به نظر برسد اما برای هر دوی شما خوب خواهد بود. این کار به او فرصت می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کند و همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کنید. و در آخر از رابطه های سمی بپرهیزید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین خواسته های زن از مرد: هر زنی از شوهرش این ۱۰ چیز را می خواهد!

جذب کردن مردان

۴.قدردان باشید

جذب کردن مردان، اکثر مردان زیاد درخواست نمی کنند. تمام آنچه آنها می خواهند این است که از او برای کارهایی که برای شما انجام می دهد، قدردانی کنید.

پس از سالها بودن در یک رابطه، گفتن “متشکرم” عبارتی است که بعضی اوقات گم می شود. به یاد دارید وقتی برای اولین بار با هم بیرون رفتید؟ او هر دری را برای شما باز کرد.

جذب کردن مردان، در حالی که از درون قاب های درب رد می شدید، به او نگاه می کردید و با یک لبخند عظیم بر چهره خود می گفتید: “خیلی ممنونم.” این “تشکر” ساده برای مردان خیلی اهمیت دارد. قدردانی از او که برای آسانتر کردن زندگی شما انجام می دهد، سریعترین روش برای نزدیک شدن به یک مرد است.

احتمالاً بپسندید: انتظارات نابجای شوهر از زن: به این ۸ خواسته شوهر تان نه بگویید!

۵.رازدار باشید

جذب کردن مردان، نهایت اعتماد به نفس زمانی است که می توانید تمام رازهای مردتان را حفظ کنید. مگر این که او یک زندگی مضاعف پنهان به عنوان یک قاتل سریالی داشته باشد، یا راز او به نوعی برای زندگی شما مضر باشد هر چیزی که او با اعتماد به نفس با شما به اشتراک بگذارد، هرگز نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود.

وقتی او مطمئن باشد که هر آنچه را که در ذهنش است، می تواند با خیال راحت به اشتراک بگذارد، شما تبدیل به بهترین دوست او و تنها محرم او خواهید شد. اگر او بداند که شما افکار درونی او را به مادرتان، دوستان و دیگر نزدیکان نمی زنید، به آرامی به شما وابسته می شود.

بیشتر بخوانید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

جذب کردن مردان

۶.به مکان امن او تبدیل شو

روز او بسیار وحشتناک شروع شد. با یکی از همکارانش یک درگیری شدید داشت، کارهایش به خوبی پیش نرفت و در راه برگشت به خانه در ترافیک سنگینی گرفتار شد.

جذب کردن مردان، اما به محض این که وارد خانه شد، مستقیم به پناهگاه خود رفت. این سناریو دقیقاً همان احساسی است که فرد باید هر روز احساس کند. او در تلاش است تا به خانه برسد زیرا بودن با شما احساس ایمنی و آرامش به او می دهد.

جذب کردن مردان، آغوش شما برای او آرامش کامل است و می تواند او را تسکین دهد. شما هرگز به سرعت قضاوت نمی کنید، هرگز اسرار او را فاش نمی کنید و تمام خواسته های او را با هشیاری انجام می دهید. شما در این مرحله عملاً دختر رویایی او هستید و پیوند عاطفی شما چیزی است که هرگز شکسته نمی شود!

بیشتر بخوانید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا