;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن اسب های مخفی تصویر اثبات کنید که چشمان تیز مثل شاهین دارید!

آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب: تست ها و پازل های تصویری در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک، همیشه تلاش دارند تا دقت و تمرکز و همچنین بینایی شما را مورد آزمایش قرار دهند. در آزمون دقت ذهن تصویر اسب، مغز شما بار دیگر مورد آزمایش قرار می گیرد و شما باید بتوانید در زمان خاص این آزمون را به انجام برسانید. با ما همراه باشید.

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!

آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب

تصویر نقاشی شده حاضر یا آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب، تعداد حیوان مخفی شده اند. در تصویر ساحلی زیبا با آب های فیروزه ای دیده می شود که اطراف آن را فضای سبز زیبایی احاطه کرده است.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شما در این نقاشی به اسانی اسب قهوه ای روشنی را در تصویر می بینید که در ساحل در حال قدم زدن است. اما واقعیت این است که اسب های بیشتر ی در این تصویر وجود دارند که بدون دقت کافی نمی توان آن ها را تشخیص داد. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید:

بیشتر بخوانید: با دلیل بگوئید که کدام مادر بی مسئولیت و بی خیال است!؟

آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب

شاید بپسندید: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 5+8=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب

اگر توانستید هفت اسب را در کمتر از هفت ثانیه پیدا کنید، به شما تبریک می‌گویم، شاید شما از معدود افرادی باشد ک قدرت تمرکز شما بسیار عالی است.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 09 پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ در این تصویر ارائه شده است:

به غیر از اولین اسبی که در ساحل راه می رود، ابری به شکل اسب در پشت آن وجود دارد.

اسبی در فضای سبز سمت چپ پنهان شده است.

اسب دیگری در فضای بین سبزه و آسمان سمت راست پنهان شده است.

موجی در سمت راست به شکل اسب درآمده است.

اسب ششم کاملاً از گلهای بنفش در سمت راست ساخته شده است.

و آخرین مورد – که دشوارترین است – روی شن پنهان شده است.

شاید بپسندید: اگر حرف T را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

آزمون ذهن با تصاویر اسب

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با تصاویر اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

ضرب المثل فلانی هم اهل بخیه است | داستان پیرمرد پالان دوزی که تصمیم گرفت برای شاه پالان بدوزد!

ماه تولد عشقت رو بگو تا بگم از کدوم رفتارت بدش میاد!

با انتخاب یک پرنده، وضعیت خود را در سال جدید پیش بینی کنید!

باهوشا جواب بدن: چه نکته عجیبی در این کلاس درس وجود دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =

دکمه بازگشت به بالا