;
خانواده و زناشوییزندگی

با این دختران ازدواج نکنید: از دختری با این ۵ ویژگی دوری کنید

با این دختران ازدواج نکنید: بسیاری از روان شناس ها زمانی که به مردی جوان برای ازدواج توصیه می کنند، می گویند، زنی را بیابید که هزینه‌اش کم باشد و انگیزه بالایی برای زندگی کردن داشته باشد. زیرا یک همسر کم هزینه و با انتظارات واقعی ازدواج آسان‌تری را خواهد داشت.  با این حال همیشه امر ازدواج و تشکیل زندگی مشترک را جدی بگیرید.

بهتر است صرفا به عاشق شدن و دوست داشتن کسی اکتفا نکنید. حتما در مورد خصوصیات اخلاقی و ارزشی او اطلاعات کافی کسب کنید و در مورد او به خوبی فکر کنید. بنابراین اگر زنی این ۵ ویژگی را دارد، از او دوری کنید. زیرا ازدواج و رابطه شما سرانجامی نخواهد داشت و در نهایت به جدایی منجر می شود.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

با دخترانی با این ۵ ویژگی ازدواج نکنید

۱.تنبل

با این دختران ازدواج نکنی،  تنبلی ویژگی است که اغلب در همه ما وجود دارد. اما زمانی که تنبلی یک ویژگی غالب یک دختر است، مشکل ساز می شود. زیرا برای داشتن یک زندگی شاد و موفق زن و شوهر باید به اندازه کافی فعال و با انگیزه باشند. به خصوص دختری که بیش ازحد تنبل است حوصله هیچ کاری را ندارد.

او دوست ندارد أمور خانه را مدیریت کند یا به خودش برسد.مهم تر این که او هر زمانی به اندازه کافی برای روابط زناشویی فعال و هیجانی نیست. ممکن است به خاطری تنبلی بسیاری وقت ها حاضر به داشتن یک رابطه عاشقانه و رمانتیک با شریک زندگی اش نیست.

او اغلب انجام هر کاری را به تعویق می اندازد و می گوید حوصله و حس و حال ندارد. چنین ویژگی قطعا زندگی مشترک را دچار مشکل می کند و حتی ممکن است پس از مدتی زندگی مشترک آن ها از هم بپاشد و به پایان برسد.

 با این دختران ازدواج نکنید

۲.لوس

با این دختران ازدواج نکنید، در حالی که پدران دوست دارند دختران خود را لوس کنند، دختران کوچک نباید به عنوان زنان لوس بزرگ شوند. هیچ اشکالی ندارد که چیزهای خوب را دوست داشته باشیم و بخواهیم مردی برای خانواده اش تامین کند.

با این حال، زمانی که یک زن احساس می‌کند که بدون مشارکت برابر، مستحق چیزهایی است، در ازدواج هم او چنین تفکری خواهد داشت. به علاوه دختر لوس همه چیز زندگی مشترک را سطحی می بیند و با لج بازی و زیاده خواهی هر روز دعوا و جنجال به پا می کند.

بیشتر بخوانید: عشق زن به مرد: ۶۰ مورد از بهترین جملات و پیام های انگیزشی برای همسر

۳.خیانت و بی وفایی

با این دختران ازدواج نکنید، خیانت و بی وفایی برای زن و مرد کاملا یک امر زشت و غیر قابل تحمل است. خطایی است که هیچ وقت، هیچ توجیهی ندارد و به هیچ صورت بخشیده نمی شود. اگر دختری اهل بی وفایی و خیانت است، بهتر است از او دوری کنید.

زیرا ممکن است در موقعیت های مختلف آگاهانه دوباره آن را تکرار کند. در واقع خیانت باعث پایان زندگی مشترک می شود. با توجه به روانشناسی مردان، هیچ مردی نمی تواند با خیانت همسرش کنار بیاید.

به همین علت، بهتر است اگر در زمان آشنایی داستانی هایی از روابط قبلی همسرتان می شنوید و او به هر دلیلی از خیانت و بی وفایی رابطه های قبلی اش برای تان تعریف می کند، در مورد او تجدید نظر کنید. حتی اگر آن دختر خود را قربانی رابطه های قبلی اش می داند، باید عمیقا به او فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 با این دختران ازدواج نکنید

۴.شخصیت ناپایدار

با این دختران ازدواج نکنید، ثبات عاطفی اغلب به عنوان یک ویژگی کلیدی یک همسر خوب نادیده گرفته می شود، اما اهمیت آن باید آشکار است. وقتی فردی از نظر عاطفی پایدار است، به طور منطقی قابل پیش بینی است. تقریبا در هر مورد، ما می دانیم که او چگونه پاسخ خواهد داد.

با این حال، وقتی فردی از نظر عاطفی ناپایدار است، هرگز نمی دانیم که قرار است چه چیزی به دست آوریم. او ممکن است یک بار به یک موقعیت بخندد و بار دیگر بسیار عصبانی شود.

ممکن است یک روز نظری را به عنوان یک تعریف دریافت کند اما روز بعد از همان کلمات عمیقا آسیب ببیند. چنین پاسخ های غیرقابل پیش بینی می تواند همسر را فلج کند. وقتی به دنبال همسر مناسب هستید ، بهتر است دختری را پیدا کنید که از نظر عاطفی پایدار باشد.

بیشتر بخوانید: عادت های بد زنانه: ۸ کار زن که برای شوهر جذاب نیست

۵.معتاد

با این دختران ازدواج نکنید، مهم نیست که یک زن چقدر عالی و زیبا باشد اما اگر به مواد مخدر، الکل، قمار یا هر رفتار مخرب دیگری معتاد باشد، برای زندگی مشترک و یک رابطه پایدار مناسب نیست. زیرا دختری که معتاد است، بیشتر از همسرش عاشق مواد و اعتیاد خود است.

او نمی تواند یک زندگی خانوادگی سالم را مدیریت و رهبری کند. حتی او نمی تواند یک همسر و مادر سالم در زندگی شاد باشد. اگر کسی را دوست دارید که در اعتیاد است، به او بگویید که اول اعتیاد را کنار بگذارد و سپس با شما رابطه برقرار کند. حتما مطمئن شوید که او اعتیاد را کنار گذاشته و بعد برای ازدواج اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا